Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen september - we doen het samen (22)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
beterschap Midde

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 9:40    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ow echt, maar weer 1 ons er af pffff. En dat terwijl ik juist heel druk bezig ben met klussen in een nieuwe woning, wel gezond eet en niet snoep. Maar mijn lijf houdt weer veel vocht vast. Waarschijnlijk omdat ik meer doe dan goed voor me is. Behang af krabben, schuren, schilderen en gaatjes in de muur dicht plamuren vindt mijn lijf niet zo leuk. Gewrichten die gaan ontsteken door overbelasting en dat lijdt tot vocht vasthouden. Toch zijn het klusjes die moeten gebeuren als we straks netjes willen wonen. Lila, paars en donker blauw zijn niet echt mijn kleuren voor in huis. Graffiti op het behang ook niet. En toen we het behang er af gingen halen kwam het stukwerk van de muur af. Dat is gelukkig door een stukadoor opgelost. Nog even door bikkelen en als het klaar is dan kan mijn lijf weer rust nemen. Hopelijk gaan er dan de kilo's weer af. Maar ook 1 ons in de min is een groen vakje dus ik blijf nog een weekje. Erg blij

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 17:11    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja, beterschap Midde ! toch twee hele onzen eraf hoor ! Lach
@Yvonne the Lady, goed bezig. Je huis wordt vast heel mooi. Jammer dat je gewrichten niet meewerken. Lach
Heb mezelf uit het sprintje moeten halen, was teruggeschoten een kg. Maakt niet uit, ga vrolijk verder. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 1:18    

Reageer met quote
@Bloempje666 en
@Daantje79
, gefeliciteerd met jullie derde groen deze sprint ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Moet zeggen dat het nogsteeds lekker gaat. Vandaag voor de gehele week boodschappen gedaan. Gezonde maaltijden klaar liggen zodat de verleidingen minder zijn. Veel groente en fruit in huis. Dus keuze genoeg als ik toch ergens zin in heb. Ook het doel om dagelijks met de hond Minimaal een uur eruit te gaan. Goede voornemens dus voor de komende week.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 13:08    

Reageer met quote
Ow hier gaat het helemaal mis met mijn lijf. Geen idee waardoor maar er staat bijna 4 kilo meer op de weegschaal dan afgelopen zaterdag. Erge dikke voeten en benen en een opgeblazen buik. Met name mijn linkse been doet er zelfs pijn van. Bloeddruk gemeten en die is iets hoger dan normaal maar nog steeds in het groen. Dus dat is het hem niet. Hopen dat ik de komende dagen me gek loop haar het toilet en dat ik al dat vocht weer kwijt raak. Ik kan er soms zo radeloos van worden dat mijn lijf zulke rare gewichtstoenames laat zien. Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 13:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Ow hier gaat het helemaal mis met mijn lijf. Geen idee waardoor maar er staat bijna 4 kilo meer op de weegschaal dan afgelopen zaterdag. Erge dikke voeten en benen en een opgeblazen buik. Met name mijn linkse been doet er zelfs pijn van. Bloeddruk gemeten en die is iets hoger dan normaal maar nog steeds in het groen. Dus dat is het hem niet. Hopen dat ik de komende dagen me gek loop haar het toilet en dat ik al dat vocht weer kwijt raak. Ik kan er soms zo radeloos van worden dat mijn lijf zulke rare gewichtstoenames laat zien. Verward

Das balen. Met de beentjes omhoog in de nacht. Hopelijk kom je er snel vanaf. Helaas werkt warm weer daar ook niet echt goed aan mee. Wel water blijven drinken dat helpt het oplossen. Hoop datje er snel vanaf bent. 4 kilo vocht is wel veel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 15:39    

Reageer met quote
Saskia245 schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Das balen. Met de beentjes omhoog in de nacht. Hopelijk kom je er snel vanaf. Helaas werkt warm weer daar ook niet echt goed aan mee. Wel water blijven drinken dat helpt het oplossen. Hoop datje er snel vanaf bent. 4 kilo vocht is wel veel.

Hoop ik ook ja. En 4 kilo is veel maar voor mij niet ongewoon. Ik heb het vaker mee gemaakt. Soms blijft het wat langer zitten en soms loop ik twee dagen mezelf helemaal gek naar het toilet en dan ben ik het ineens kwijt en soms nog meer. Er is geen peil op te trekken helaas. Tenminste ik heb het nog niet gevonden waar het mee te maken heeft. Je zou zeggen warm weer heeft er mee te maken maar dit kan ook gewoon gebeuren bij koude winter dagen. We gaan het zien aan het einde van de week. Het is zoals het is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 20:54    

Reageer met quote
@YvonnetheLady, heel vervelend ! Van kennissen met hetzelfde probleem hoor ik dat seldery nogal als vochtafdrijver kan werken, en alles wat je met ui kan doen, liefst rauw. Maar dat is dan bij die personen. Enfin. Het verdwijnt ook weer, dat staat vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 11:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede week achter de rug met mooi resultaat. Het opletten, plannen, keuzes maken en bewegen heeft zijn vruchten goed afgeworpen deze week.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 8:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11