Auteur |
Bericht |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
@Yvonnethelady, mooi werk ! 2,3 kg in 3 weken is een prima resultaat lijkt me zo. Fijne dag !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 okt 2020 13:16 |
|
 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3424 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
micha1 schreef: | @Yvonnethelady, mooi werk ! 2,3 kg in 3 weken is een prima resultaat lijkt me zo. Fijne dag !  |
Zeker Ik ben er dan ook blij mee. Ik heb mijn 'monitor je gewicht' app of 15 september ingesteld om met een gemiddelde van 0,5 kilo per week af te vallen. Dan zou ik op 15 sept 2021 83 kilo wegen. Volgens de app zit ik nu op een gemiddelde van 1,38 kilo per week dat ik af val. Dat gaat dus nu veel harder dan verwacht. Nu een kwestie van vol houden dus._________________
Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 okt 2020 15:06 |
|
 |

|
|
Mensen vergeten jullie niet je gewicht in te vullen?
Fijne zaterdag iedereen !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 okt 2020 15:16 |
|
 |
Guppymaaike Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 16-4-2020 Berichten: 34 Dieet: gezond en minder eten Woonplaats: Alblasserdam
|
|
Helaas...
Het is die tijd van de maand en deze keer is het me daarbij ook niet gelukt om de chocola en andere troep te laten staan. Ik ben wat slordiger geweest met mijn eetdagboek en dat is te merken. Zowel aan de weegschaal als aan mijn lijf. Mijn darmziekte speelt helaas weer op en meer dan me lief is. De pijn en vermoeidheid die daarbij hoort, slaat weer genadeloos toe.
Ook hardlopen is erbij in geschoten. Druk op het werk, man veel weg en de vermoeidheid door mijn ziekte en slecht slapende kinderen eisen hun tol.
Wel veel gewandeld, maar niet genoeg.
Maar we gaan er weer voor en vooral voor mijn gezondheid. Ik hoop door de komende tijd heel goed op mijn eten te letten de prednison buiten de deur te houden... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 okt 2020 23:14 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Guppymaaike schreef: | Helaas...
Het is die tijd van de maand en deze keer is het me daarbij ook niet gelukt om de chocola en andere troep te laten staan. Ik ben wat slordiger geweest met mijn eetdagboek en dat is te merken. Zowel aan de weegschaal als aan mijn lijf. Mijn darmziekte speelt helaas weer op en meer dan me lief is. De pijn en vermoeidheid die daarbij hoort, slaat weer genadeloos toe.
Ook hardlopen is erbij in geschoten. Druk op het werk, man veel weg en de vermoeidheid door mijn ziekte en slecht slapende kinderen eisen hun tol.
Wel veel gewandeld, maar niet genoeg.
Maar we gaan er weer voor en vooral voor mijn gezondheid. Ik hoop door de komende tijd heel goed op mijn eten te letten de prednison buiten de deur te houden... |
Dan zit het ook echt op alle fronten tegen! Houd je haaks en beterschap met je darmen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 okt 2020 23:22 |
|
 |

|
|
@Guppymaaike en
@Pinkypink, jammer. We zien jullie bij de vele andere sprintjes !
Guppymaaike, sterkte met je darmziekte. Maakt het wat moeilijker en ik begrijp dat je ervan vermoeid raakt. Toch succes !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 okt 2020 0:51 |
|
 |

|
|
@Beginner, gefeliciteerd met je 4e groen. De hele sprint gehaald, geweldig !
@Blauwe komkommer, gefeliciteerd met je 2e groen !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 okt 2020 12:29 |
|
 |
|
 |
Beginner Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 okt 2020 12:56 |
|
 |

|
|
@Kellydragon, gefeliciteerd met je 2e groen, en sprint afgemaakt !
@Lubbelinkhof en
@Sasa, jullie hebben de hele sprint groen afgemaakt, gefeliciteerd !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 okt 2020 9:54 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Goedemorgen allemaal,
Ik fiets nog steeds wel elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug van huis naar werk. Alleen ik heb de afgelopen dagen echt snack buien gehad. Ik kon de Kamphuisen siroopwafels vers van de bakker in Gouda niet weerstaan deze week. Serieus 4 per dag, 2 dagen achter elkaar opgegeten op de bank.
Resultaat: vanmorgen 123.0kg. Gelukkig hoeven we pas zondag ons gewicht te sturen, dus ik hoop het dit weekend eraf te werken en mij opnieuw strak te houden aan de EGA. Het zou zonde zijn als ik mijn afgevallen gewicht eraan snack.
Iedereen veel succes en gezondheid gewenst.
Groetjes,
Kelly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 22 okt 2020 9:33 |
|
 |
|
|