Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen sept./oktober - we doen het samen (23)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Yvonnethelady, mooi werk ! 2,3 kg in 3 weken is een prima resultaat lijkt me zo. Fijne dag ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Yvonnethelady, mooi werk ! 2,3 kg in 3 weken is een prima resultaat lijkt me zo. Fijne dag ! Lach

Zeker Erg blij Ik ben er dan ook blij mee. Ik heb mijn 'monitor je gewicht' app of 15 september ingesteld om met een gemiddelde van 0,5 kilo per week af te vallen. Dan zou ik op 15 sept 2021 83 kilo wegen. Volgens de app zit ik nu op een gemiddelde van 1,38 kilo per week dat ik af val. Dat gaat dus nu veel harder dan verwacht. Nu een kwestie van vol houden dus.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 15:06    

Reageer met quote
Mensen vergeten jullie niet je gewicht in te vullen?
Fijne zaterdag iedereen ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Guppymaaike
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond en minder eten

Reageer met quote
Helaas...

Het is die tijd van de maand en deze keer is het me daarbij ook niet gelukt om de chocola en andere troep te laten staan. Ik ben wat slordiger geweest met mijn eetdagboek en dat is te merken. Zowel aan de weegschaal als aan mijn lijf. Mijn darmziekte speelt helaas weer op en meer dan me lief is. De pijn en vermoeidheid die daarbij hoort, slaat weer genadeloos toe.
Ook hardlopen is erbij in geschoten. Druk op het werk, man veel weg en de vermoeidheid door mijn ziekte en slecht slapende kinderen eisen hun tol.

Wel veel gewandeld, maar niet genoeg.

Maar we gaan er weer voor en vooral voor mijn gezondheid. Ik hoop door de komende tijd heel goed op mijn eten te letten de prednison buiten de deur te houden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Guppymaaike schreef:
Helaas...

Het is die tijd van de maand en deze keer is het me daarbij ook niet gelukt om de chocola en andere troep te laten staan. Ik ben wat slordiger geweest met mijn eetdagboek en dat is te merken. Zowel aan de weegschaal als aan mijn lijf. Mijn darmziekte speelt helaas weer op en meer dan me lief is. De pijn en vermoeidheid die daarbij hoort, slaat weer genadeloos toe.
Ook hardlopen is erbij in geschoten. Druk op het werk, man veel weg en de vermoeidheid door mijn ziekte en slecht slapende kinderen eisen hun tol.

Wel veel gewandeld, maar niet genoeg.

Maar we gaan er weer voor en vooral voor mijn gezondheid. Ik hoop door de komende tijd heel goed op mijn eten te letten de prednison buiten de deur te houden...

aai Dan zit het ook echt op alle fronten tegen! Houd je haaks en beterschap met je darmen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 23:22    

Reageer met quote
@Guppymaaike en
@Pinkypink, jammer. We zien jullie bij de vele andere sprintjes ! Lach

Guppymaaike, sterkte met je darmziekte. Maakt het wat moeilijker en ik begrijp dat je ervan vermoeid raakt. Toch succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 0:51    

Reageer met quote
@Beginner, gefeliciteerd met je 4e groen. De hele sprint gehaald, geweldig ! Lach
@Blauwe komkommer, gefeliciteerd met je 2e groen ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Beginner

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je @micha jij ook gefeliciteerd met je volledig groene sprint Lachen
—> See you in sprint n* 24 Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 12:56    

Reageer met quote
@Kellydragon, gefeliciteerd met je 2e groen, en sprint afgemaakt ! Lach
@Lubbelinkhof en
@Sasa
, jullie hebben de hele sprint groen afgemaakt, gefeliciteerd ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 9:54    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik fiets nog steeds wel elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug van huis naar werk. Alleen ik heb de afgelopen dagen echt snack buien gehad. Ik kon de Kamphuisen siroopwafels vers van de bakker in Gouda niet weerstaan deze week. Serieus 4 per dag, 2 dagen achter elkaar opgegeten op de bank.
Resultaat: vanmorgen 123.0kg. Gelukkig hoeven we pas zondag ons gewicht te sturen, dus ik hoop het dit weekend eraf te werken en mij opnieuw strak te houden aan de EGA. Het zou zonde zijn als ik mijn afgevallen gewicht eraan snack.

Iedereen veel succes en gezondheid gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 9:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7