Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen sept./oktober - we doen het samen (23)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Bloempje666, wat jammer ! We zien je verder uiteraard bij de vele andere sprintjes . Heel veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 11:04    

Reageer met quote
@Beginner, welkom in dit sprintje, veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Micha dank je Lach

Op naar een groen kader voor ons allen
Dat we alle 11 in t groen mogen eindigen Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 12:42    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi Yvonne, klinkt goed. Alhoewel, misschien uitkijken met die knie. Heb je zelf zo´n fietstrainer, of staat die ergens waar jij heengaat en traint? Gefeliciteerd dat het vocht nu eindelijk weg trekt. Fijn weekend ! Lach

Die fietstrainer staat in ons nieuwe huis al op zolder. En potverdorie dan gaat meteen al de eerste week fietsen de mist in. Ik zit met een dikke knie omhoog. In 1 nacht weer ruim een kilo erbij en een knie die twee keer zo dik is als de andere. Ik kan net aan korte stukjes lopen maar met veel pijn (en dan bedoel ik een paar meter om naar het toilet te gaan bv). Door mij wordt er dus ook weer niet geklust in ons nieuwe huis. Man wat baal ik enorm. Ik dacht tijdens mijn vakantie enorm veel te kunnen doen in ons nieuwe huis. Morgen toch maar eens de huisarts bellen want dit gaat zo niet goed. Ik zit al twee weken aan de ontstekingsremmers maar die knie weet niet van ophouden. Bij het minste wat ik extra doe, schiet hij meteen weer vol (letterlijk). Normaal is het een paar dagen en dan is het met de ontstekingsremmers wel weer goed te doen. Nu leek het even goed te gaan maar toch weer terug bij af en nu kan ik er helemaal nauwelijks op steunen. Wel goed dat er hier in huis dan helemaal niets is om te snaaien dus dat komt dan weer wel goed uit. Lach

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ach wat vervelend voor je Yvonne. Kan me voorstellen dat het zo frustrerend is als je veel wilt doen en je lijf werkt niet mee. Ik hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen. Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 22:16    

Reageer met quote
@ Sasa, welkom in dit sprintje. Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 3:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
De huisarts heeft toch even een foto laten maken van mijn knie. Gelukkig niets kapot in de vorm van een breuk of scheurtjes. Helaas wel het beginstadium van Artrose te zien op de foto. Nu vooral rust en ontstekingsremmers blijven slikken tot de knie weer zijn normale omvang heeft. Gelukkig wordt ie al dunner en minder pijnlijk dus vandaag voorzichtig aan een beetje geschilderd. Nu met het pootje omhoog om weer rust te geven. Gaat goed komen. Erg blij

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Helaas, ik kan geen groen vakje produceren al doe ik mijn best... Volgende keer (volgende maand?) beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:52    

Reageer met quote
@Kordiya, ja volgende maand is er ook wel weer een. Jammer, veel succes komende weken en we zien je uiteraard bij de vele andere sprintjes ! Laat de moed niet zakken ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 0:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7