Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen mrt/ april - we doen het samen (30)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Na de flinke dip van vorige week gaat het nog steeds niet echt lekker. Veel last van mijn benen waardoor ik minder beweeg. Rondje fietsen had ik zoveel last van mijn benen en slechte spiercontrole, dat ik van mijn fiets af ben gevallen. Voel me nu heel onzeker en we zijn naar huis gereden. Ik wilde schreeuwen en een boom om trappen zo boos was ik omdat mijn lichaam niet meer wil wat ik wil. Thuis heb ik gehuild toen ik mijn partner weg had gestuurd om zijn stuk fietsen af te maken. Was net zo goed op weg met meer bewegen omdat mijn lijf eindelijk na zoveel jaren reuma goed begint te reageren op de kilo's die ik kwijt ben en mijn eetpatroon. Nu begint de ellende weer opnieuw. Zere dikke benen en de diagnose lipolymfoedeem wat chronisch is en vooralsnog niet te genezen. Ik weet dat boosheid niet helpt maar ik ben zo teleurgesteld dat dit ziektebeeld nu weer roet in het eten gooit in de plannen die ik voor mezelf heb gemaakt. Wilde gaan mountainbiken, genieten van meer buiten in het bos zijn, genieten van het leven, nieuwe opleiding gaan doen voor een nieuwe baan waardoor ik meer vrijheden voor mezelf kan creëren. En nu staan al die plannen op losse schroeven. Maar goed, genoeg gehuild en weer door. Afvallen weer oppakken en kijken waar ik mijn eetpatroon nog kan aanpassen zodat het ook helpt om de lipolymfoedeem onder controle te krijgen. Dus nu ook aan het verdiepen wat ik daarvoor zelf kan doen om met minder pijn of liefst pijnvrij verder door het leven kan.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hallo allemaal, die meedoen aan dit sprintje.

Ik ben gisteren weer begonnen met ´streng' doen cheerleader

Ik hoop dat ik nog mee kan doen in dit sprintje.
Ik verlang wel naar wat groen
Hi (Nederlands=Hallo)
groetjes
Vera
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Leuk!! weer mensen erbij. WELKOM.

@Yvonnethelady: aai aai
Echt heel vervelend voor je. Ik hoop alleen dat je je toevlucht niet gaat zoeken in eten.

Ik hoef je niet te zeggen dat het helpt maar dat het maar voor even is.
Veel sterkte.

Het is echt een geweldig idee dit groene sprintje. Alleen vraag ik mij af of het goed met Micha gaat. Ze heeft hier niets meer neergezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 21:00    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
1ste week groen gelukt
volgende week zal uitdaging zijn, voor iedereen waarschijnlijk, met de Paasdagen voor de deur. Ai, ai, waarom zijn die chocolade eitjes ook zo lekker. kan ik toch niet vanaf blijven. Dus schade maar beperken en veel water drinken, gezonde maaltijden, niet teveel ... Wandelen gaat nog steeds niet, jammer genoeg. Ga alvast genieten van een fijn lang paasweekend en wens jullie allen ook gezellige paasdagen met jullie gezin.
gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:28    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig ook een mooi groen vakje.
Ik ga de aankomende dagen proberen met mate wat lekkere hapjes te eten. Heb lekkere afbakbroodjes gekocht (expres van die hele kleintjes) en wat lekkere salades.
Ik wil volgende week natuurlijk wel hier in dit sprintje blijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:32    

Reageer met quote
@Lisa30 Huil huil Huil huil

ja, komende week zal waarschijnlijk voor iedereen extra moeilijk worden.

Het lijkt erop dat ik morgen meer afgevallen ben dan dat ik eigenlijk wil. Dat maakt het volgende week nog moeilijker.

ALLEMAAL EEN HELE FIJNE PAASDAGEN GEWENST!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:44    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Leuk!! weer mensen erbij. WELKOM.

@Yvonnethelady: aai aai
Echt heel vervelend voor je. Ik hoop alleen dat je je toevlucht niet gaat zoeken in eten.

Ik hoef je niet te zeggen dat het helpt maar dat het maar voor even is.
Veel sterkte.

Het is echt een geweldig idee dit groene sprintje. Alleen vraag ik mij af of het goed met Micha gaat. Ze heeft hier niets meer neergezet.

Ik ga in ieder geval mijn toevlucht niet op een negatieve manier zoeken in eten. Wel ga ik kijken of voeding (mijn eten dus) me kan helpen met pijn bestrijding en de vocht- en vethuishouding. Ook voor mijn reuma heb ik veel bereikt met voeding en afvallen is voor mijn gezondheid nog steeds de beste remedie. Terugvallen in slechte snoepgewoonten is op dit ogenblik geen optie voor mij. Ik weet inderdaad dat die troost maar van korte duur is en dat dat verder niets op lost. Sterker nog het verslechtert de situatie. Wil niet zeggen dat ik nooit meer iets met suikers er in eet of van chocolade zal genieten, zeker wel. Maar dan omdat ik daar een bewuste keuze voor maak. Althans zo denk ik daar nu over. Oude valkuilen zijn er nog steeds en ook daar kan ik ook intrappen. Maar ik ben heel bewust met voeding, gezondheid en afvallen bezig op dit ogenblik en dat bevalt me prima ondanks dat mijn lichaam daar nu anders over denkt en toch een andere weg in wil slaan.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 16:33    

Reageer met quote
@Yvonne-the-lady: Dat is de juiste instelling.

Zelf was ik veel meer afgevallen dan dat ik eigenlijk wil.
1 ons op woensdag eraf en 1 ons op zaterdag. Dat is mijn streven.

Ik hoop dat ik volgende week hier niet weg hoef omdat mijn gewicht misschien schommelde.

Hopelijk hebben jullie, ondanks corona, toch fijne dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:10    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Vera, welkom in dit sprintje. Tuurlijk kan je meedoen, veel succes ! Erg blij

@Lunafloor, bedankt , met mij gaat het prima, beetje druk. Met jou gaat het goed, behoudens dan dat je wat meer afviel afgelopen week dan nodig was maar dat stelt zich wel bij !

Iedereen een fijne tweede paasdag gewenst ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 0:51    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat redelijk goed . gelukkig is er weer wat af.
Ik probeer mn best te doen om niet zoveel tussendoor te pakken om te snoepen.
We gaan er weer voor de komende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 15:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8