Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen mei/juni -1 ons is al voldoende

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Op het moment van inschrijving voor deze sprint kwam er nog 2 kilo aan. Daar zijn er nu 8 ons vanaf. Er moet nog het nodige groen bij komen om dat weg te werken. Mijn lichaam en hormonen werken op het ogenblik niet geweldig mee dus ik ga wel zien hoe de komende weken gaan verlopen. Hoop ze allemaal groen te maken en de eerst is in ieder geval neer gezet. Erg blij

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Happy-Nurse
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Bewuster eter

Reageer met quote
Hier het eerste groene vakje gehaald, maarja dat was niet zo'n kunst aangezien ik net ben begonnen. Lachen Nu nog volhouden...

@Gabybaby ja dat bedoel ik dus... Eerste weken vliegt het ervan af en dan krijg je dat soort dingen... Rollende ogen Wel knap van je dat je toch gemotiveerd blijft en nu juist extra hard gaat werken!

@yvonne-the-lady frustrerend lijkt me dat... Hopelijk wordt alles snel weer normaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:19    

Reageer met quote
Happy-Nurse schreef:
Hier het eerste groene vakje gehaald, maarja dat was niet zo'n kunst aangezien ik net ben begonnen. Lachen Nu nog volhouden...

@Gabybaby ja dat bedoel ik dus... Eerste weken vliegt het ervan af en dan krijg je dat soort dingen... Rollende ogen Wel knap van je dat je toch gemotiveerd blijft en nu juist extra hard gaat werken!

@yvonne-the-lady frustrerend lijkt me dat... Hopelijk wordt alles snel weer normaal.

Ik weet inmiddels dat mijn lijf zo reageert. Mijn hormoonspiegel schommelt al vanaf mijn puberteit heel sterk. Ik was blij dat de afgelopen maanden het afvallen zo goed ging en ik hoop dat ik het weer opnieuw aan de gang kan krijgen. Anders zal ik het weer moeten doen met een paar ons per maand afvallen. Er zit dan niets anders op. Gelukkig is de lijn naar beneden over een langere periode ook zichtbaar maar leuk is het niet. Liever wat harder met het gewicht naar beneden dan 1 ons per maand maar dan moet mijn lijf weer wel mee gaan werken. Ik blijf volhouden. Dat doe ik al jaren en uiteindelijk kom ik ook waar ik wil zijn. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Happy-Nurse

Dieet: Bewuster eter

Reageer met quote
Wel knap hoor, dan toch gemotiveerd blijven! Erg blij Jij komt er echt wel. Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Yvonne goed bezig, je bent al weer 5 kilo onder de 100.

ga zo door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mei 2021 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Mijn eerste groene hokje is binnen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
O ik zie nu dat ik mijn streefgewicht al voorbij was bij de start van dit sprintje. Ik zou nu een halve kilo moeten aankomen.... haha nou liever niet Erg blij

@Sasja wil je mij even uit het sprintje verwijderen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 10:10    

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Yvonne goed bezig, je bent al weer 5 kilo onder de 100.

ga zo door.

Dank je wel. Sinds september nu 16 kilo kwijt. Daar ben ik blij mee. Het gaat nu even langzamer dan verwacht en ik loop dan ook een beetje achter op schema, maar het gaat nog steeds naar beneden en dat is het belangrijkste. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 12:55    

Reageer met quote
Aardblij schreef:
O ik zie nu dat ik mijn streefgewicht al voorbij was bij de start van dit sprintje. Ik zou nu een halve kilo moeten aankomen.... haha nou liever niet Erg blij

@Sasja wil je mij even uit het sprintje verwijderen?

Wel tof dat je harder gaat dan gepland.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Serieus.... zit ik vorige week 3 ons van mijn orginele eindstreef af. Denk je toch dat gaat ze met gemak halen. Nou Nee dus. Woog zondag 4 ons zwaarder. Heb er hard aan moeten trekken om het eraf te krijgen. Sinds zondag dis een halve kilo maar voor het schema maar een ons. Nou ik mag toch echt hopen dat ik er volgende week goed onder zit. Misschien nog verder omlaag niet realistisch. Lijkt wel of mijn lijf het even genoeg vindt. Naja hoe dan ook ik moet en zal die 77.5 halen. Daarna kijken of ernog meer af moet/gaat.

70 K stappen per week - woensdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 15:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9