Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen maart - we doen het samen (16)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik kom ook weer mee doen! Vorige maand niet gehaald, deze maand ga ik er weer voor.

Op naar de <100kg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2020 12:49    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel succes allemaal in de groene maart sprint. Febr. ging goed 4 x groen hopelijk maart ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2020 13:48    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Ik ben in oktober ook overgestapt naar Koolhydraat arm eten en intermittent fasting. Bij een etentje maak ik me niet druk om dat ik een keer meer koolhydraten eet en buiten mijn eet raam. Ik kan het de volgende dag gelukkig meteen weer goed oppakken. Als ik bij een etentje dan aangekomen ben dan weet ik dat het meestal vocht is en dat ik dat op korte termijn ook weer kwijt raak. Tot nu toe bevalt dit me prima. Vooral ook omdat ik eigenlijk geen ontbijter ben maar me dit aan had geleerd omdat altijd werd vertelt dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is. En af en toe zondigen kan ik snel herstellen met deze manier van eten. Voor mij, voor nu, een goede methode om weer af te vallen.

Ik denk dat het belangrijk is dat je voor jezelf een manier vindt die goed bij je past. Waar het afvallen mee lukt zonder dat je het gevoel hebt dat je er veel voor moet doen en dat er weinig gebeurd. Als je het gevoel hebt dat je er hard voor moet werken en het resultaat is minimaal dan hou je het niet lang vol. Zoek een methode die stimuleert. Want laten we wel zijn, de meeste van ons zullen toch de rest van het leven op het eetpatroon moeten letten. Dan kan het er maar beter eentje zijn die vol te houden is en waar ook nog iets van fun in zit. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 10:33    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Hier een sprintje volgen geeft mij toch extra steun. Wil weer oppakken waar ik was gebleven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
@yvonne-the-lady: Klopt daar heb je helemaal gelijk in. Je moet een eetpatroon kiezen die haalbaar is.

Voor mij is kha geen optie bijvoorbeeld.

[img:88617cfa4e]http://www.weegclub.nl/weegclub-ticker-61177.png[/img:88617cfa4e]

Dagboekje van Deugenietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeej.
Ik doe weer mee.
1 kilo er af. Gaat me zeker lukken aan gezien carnaval
Voor bij is. Traditie getrouw tot Pasen geen chocola voor mij. Het gaat tot nu super. Haha nog geen twee weken bezig. Wel stom dat mijn verjaardag als gewoonlijk voor Pasen is.

Vandaag wezen shoppen in paarden/sport winkel
Om paar dingen te kopen. Waaronder sokken voor de vierdaagse vorige week zondag 17 km gelopen en nu weekendje vrij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2020 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@ ooievaar ; op zich eet je niet heel veel. Maar gene honger denk ik ?
Ik eet zelf ook maar 3 x per dag koolhydraatarm en het gaat ook niet snel bij mij. Iemand nog tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
@meiske, standaard neem ik 2 goedgevulde (eiwitverrijkte/kha) wraps mee naar mijn werk. Omdat deze incl. beleg veel eiwitten bevatten, heb ik hier genoeg aan en dus geen honger.
Sinds ik de bloemkoolpuree (en rijst) heb ontdekt, kan ik veel meer variëren in mijn avondmaaltijd. Daarbij komt dat ik nog nooit zoveel groenten heb gegeten als in de afgelopen maanden!
Afgelopen week bijvoorbeeld een zuurkoolschotel uit de oven gemaakt: 250 gram zuurkool, 400 gram bloemkoolpuree. Hierbij voor de eiwitten 125 gram spekjes, 250 gram gehakt en een flinke hand geraspte kaas. Hier kan ik 1 keer goed van eten (2/3 van de ovenschotel). De dag erna de rest opgegeten met 2 koppen eigengemaakte tomatensoep. Ik zit dan meer dan vol, en de rest van de avond geen trek meer.

Ik begin koken ook weer leuk te vinden. Zo heb ik afgelopen week een nieuw recept uitgeprobeerd: Big Mac Salade, erg lekker! En voor de komende week ga ik Kha roti maken, zo probeer ik wat te variëren.
Op deze manier is Kha eten voor mij steeds meer een lifestyle geworden, suikers bijven soms lokken en hier geef ik af en toe ook wel aan toe (zeker in vakanties en bij etentjes) maar de dag erna weer 'gewoon' eten.

Afvallen gaat niet extreem hard, maar dat hoeft ook niet. Ik ben blij als ik 1,5 kg per maand afval, dat zou betekenen dat ik over een maand of 3 voor het eerst sinds hele lange tijd onder de 80 kg weeg. Doe ik daar een maandje langer over, is dat ook oké hoor. Ik ben nu onder de 85 kg en dat is nu mijn nieuwe bovengrens, daar wil ik dus in ieder geval niet meer boven komen! Ik kijk dus naar wat ik achter me laat en focus me minder op wat voor me ligt, daar kom ik nl vanzelf wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 10:59    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Mooi de eerste groene vakjes staan er al weer
Bij mij een ons, ook al vind ik dat ik dan niet afgevallen ben is het vakje natuurlijk wel groen Cool
Veel succes allemaal de komende week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Oei een dag te laat mijn gewicht in gevuld. Wel groen al is het nu niet te zien in dit sprintje. Het is ook maar een heel klein groentje. Het etentje van woensdag en de verjaardag van gisteren hebben er voor gezorgd dat de onsjes van vorige week weer bijna teniet zijn gedaan. Maar er af is weer er af en dat min gewicht over een week schommelt weet ik nu inmiddels wel dus no worries Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9