Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen juni - we doen het samen (19)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een super groen vakje gescoord, heel blij mee! Succes allemaal....ook onsjes tellen mee, als ze er maar af gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Tante Rie
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 900 calorieën per dag, suikervrij, koolhydraatarm, vegetarisch

Reageer met quote
Hier ook al een paar keer meegedaan aan dit groene sprintje. Is echt een stok achter de deur om er voor te blijven gaan en er niet uitgegooid te worden. Lekker streng maar dat werkt effectief bij mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 11:33    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen

Ik doe gezellig met jullie mee !!

Een maandje heel streng... dat kan ik even goed gebruiken om weer helemaal in de flow te komen van het diëten Erg blij

Allemaal heel veel succes cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 11:43    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Dedees,
@Esje79
@TanteRie
@Elisabeth01
, gefeliciteerd met jullie eerste groen van deze sprint ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 12:23    
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
wat een opluchting deze morgen op de weegschaal.
de eerste week redelijk doorgekomen.
Op naar de volgende.

Hoe gaat t hier met iedereen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 8:54    
Vrouw Weeggegevens   JanHagel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
ja, hier wilde ik al langer een keer aan meedoen en nu ben ik op tijd. Ik post niet heel vaak dus moet mezelf even herinneren aan het inloggen en posten.
In juli dan misschien toch even op vakantie dus mogen nog wel wat kilo's af voordat het zo ver is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Reageer met quote
Wat zijn er al mooie groene vakjes gescoord!!

Mijn weegdag is vrijdag dus nog wachten.. Probeer ook niet tussendoor op de weegschaal te gaan staan. Heb de draad weer opgepakt en hoop het weer goed vol te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, de eerste groene vakjes!!! Ziet er goed uit!!! Goed bezig allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hier alles in de hobbel... 3 weken geleden gestopt met roken en in de laatste 2 weken 2 kg aangekomen. Nu monitor ik echt alles, dus calorie inname en ook de verbrande calorieën. Dagelijks negatief dus in die zin zou aankomen niet moeten kunnen. Dan kan ik de schuld geven aan vocht... maar ook misschien wel de hormonen. Heb normaal cyclus van 28 dagen maar nu werd ik na 14 dagen al weer ongesteld. Weegschaal is er ook van in de war, het gewicht klopt (check met oude weegschaal) maar vetpetcentage keldert naar beneden en is vandaag zelfs maar 16%. Daar zou ik een moord voor doen als het waar was, ha ha. Spiermassa neemt ook belachelijk toe. Je zou dus denken dat ik vreselijk afgetraind ben, maar niet dus...
Wat ga ik nu doen? Enige wijziging naast het stoppen met roken, is dat ik vaker yoghurt en fruit ben gaan eten, niet extreem veel maar anders at ik dit zelden. Dit omdat ik in eerdere afvalpogingen merkte dat als ik dit weer toevoegde, mijn gewicht niet meer afnam. Ik ga dat nu dus weer skippen, verder blijven doen zoals ik deed: gemiddeld 2300 kcal verbranden en maximaal 1500 kcal eten (doel is per dag een negatief te hebben van 800 kcal). Als ik minder beweeg, ook minder eten.
Verder kijk ik het nog maar even aan... tips zijn welkom maar omdat ik een rood vakje heb, stopt dit sprintje hier voor mij. Ik hoop volgende maand weer aan te kunnen sluiten.

Voor jullie allemaal veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Reageer met quote
@Ooievaar wat goed dat je gestopt bent met roken! Ik heb altijd begrepen dat een gewichtstoename van 2 tot 3 kilo na het roken normaal is, wellicht is dit het gewoon en blijft het hierbij? Zo te lezen ben je heel bewust met je eten bezig dus je zou zeggen dat het daar niet aan ligt.. Ik zou zeggen, lekker doorgaan zoals je nu doet en kijken wat het verder met je gewicht doet. Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 9:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10