Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen juni - juli - we doen het samen (6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nog drie dagen om een gewicht voor deze week in te vullen ! Zet hem op mensen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 9:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dubbel. Dat maak ik er maar een ander bericht van. Een heel aantal deelnemers, dat is heel motiverend ! Iedereen succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
micha1 schreef:
@YvonnetheLady, ja dat is lastig, als medicatie je vochthuishouding in de war gooit. Maar, ik neem aan dat het tijdelijk is. Hoe lang duurt dit meestal? Goed dat je toch doorgaat. Sommige weegschalen kunnen vocht meten, al vanaf ongeveer 20 euro bij Blokker etc. Misschien geeft dat wat houvast tav deze kwestie. Maar het is maar een idee. Verder ben je echt goed bezig. Lachen

Ik heb een weegschaal die vocht en vet percentage aangeeft. Daarom weet ik ook dat het vocht is. Maar voor het groene sprintje is totaal gewicht van belang. Daarom lag ik er het vorige sprintje uit.

Wat de medicatie betreft, die pijnstillers wil ik daarom het liefst niet gebruiken maar soms zijn de ontstekingen en daardoor de pijn in mijn lijf, te heftig en moet ik wel. Ik gebruik ze dus inderdaad niet altijd. Andere medicatie gebruik ik juist om de vochthuishouding een beetje in de hand te houden maar daar is de werking ook niet perfect van. Mijn lijf doet wat dat betreft toch wat het wil. Die zijn ook om de bloeddruk op peil te houden. Ook medicatie waar ik vanaf wil. Daarom ook belangrijk dat ik af val. Maar dat is nu net wat niet zo erg hard lukt. Daarom blij met ieder onsje dat er wel af gaat. En dat er dan ineens weer kilo's bij komen aan vocht demotiveert even maar ik kan het dan weer snel relativeren en ga door. Afvallen is nodig voor mijn gezondheid dus geen optie om te stoppen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wat vervelend allemaal Yvonne. Maar hartstikke goed dat je je niet laat ontmoedigen en gewoon weer doorgaat. Ook al is het wel even weer demotiverend , je weet hoe het komt dat vocht en zet gewoon door. Knap hoor.ja dan is ieder onsje er toch mooi 1, ( denk ik ook , ik ben ook een langzame en moeilijke afvalster).

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 19:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Dauphine, hier ook zo ! Maar je hebt gelijk hoor, de aanhouder wint hier 100% zeker ! Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 10:29    

Reageer met quote
Een groot deel van het vocht is er al af dus gaat weer helemaal goed komen. Gisteren avond aspergesoep gegeten en vannacht bij het plassen was dat al te ruiken Lach dus de doorstroming is goed. Ik ben weer lekker veel aan het drinken dus de rest van het vocht zal er ook nog wel afgaan. Hoop aan het einde van de week weer een mooie min neer te zetten. En ook weer lagere dan twee weken geleden uit te komen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 7:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier blij met mijn 2 ons. Lachen

@YvonnetheLady, selderystengels schijnen ook erg vochtafdrijvend te zijn. Maak je de aspergesoep zelf ? ja over dat vocht; je lichaam moet - na lang verzet, uiteindelijk toch mee in het gewichtsverlies. Het gaat je zeker lukken ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal
1ste week hier maar zozo, 100 gram eraf. Gelukkig telt het hier nog niet echt. Begingewicht werd aangepast na mijn ingave gister, nog niets in 1ste kolom. Hopelijk lukt het me deze week beter om gezond te eten, koekjes en chocolade links te laten liggen. Vorige week wel redelijke wandelweek. Toch 3x flinke wandeling ( zie dagboek ). 1ste week start to sleep ook om. Nu al 2 dagen aan 2de week bezig. Is zwaar : mijn gemiddelde was 6u slaap en nu moet ik hele week van 12u30 tot 6u30 slapen. Later naar bed mag, maar vroeger niet. Al 2 dagen toch moeten vechten tegen slaap overdag, maar daarvoor was ik verwittigd. Ben nu wel heel blij als ik vanavond naar mijn bedje mag... Eerst nog toerke wandelen zo meteen. Fijne avond aan jullie allen en goeie week.
gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 19:37    

Reageer met quote
Knap hoor dat je er zo intensief mee bezig bent.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 13:13    

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hier blij met mijn 2 ons. Lachen

@YvonnetheLady, selderystengels schijnen ook erg vochtafdrijvend te zijn. Maak je de aspergesoep zelf ? ja over dat vocht; je lichaam moet - na lang verzet, uiteindelijk toch mee in het gewichtsverlies. Het gaat je zeker lukken ! Lachen

Dit was een aspergesoep gemaakt door mijn schoonvader. Erg blij Dat van de Selderystengels weet ik maar ik vind ze niet lekker. Heb al vaker in een salade geprobeerd maar dan vind ik mijn salade ook niet lekker. Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 13:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8