Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen januari 2021 - we doen het samen (27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Hier vanmorgen gewogen en weer iets eraf na vrijdag (dat is mijn officiële weegdag). Heb dit weekend netjes gedaan, ben er best trots op. Wel zaterdagavond tijdens filmavond een klein beetje chips genomen, maar daar bij gehouden (rest van het gezin niet, maar kon het prima weerstaan).
Ook dat voelt goed, dus ja, trots op mezelf!

Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha

Maakt niet uit als ie meer aangeeft, als ie daarna maar rustig naar beneden gaat en jij een goed gevoel hebt over hoe het nu gaat.
Dat blijft het allerbelangrijkste, er trots op zijn dat je je best doet. En lukt het effuh niet, geen probleem, je hebt ook niet in een paar dagen leren autorijden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 11:28    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb je helemaal gelijk in! Maar toch gelukkig geen verschil in de oude en de nieuwe Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 14:46    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Deugenietje, jammer, we zien je verder gewoon bij de vele andere sprintjes, zet hem op en succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 16:54    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
@Lunafloor - metabolisme? Zit dat in je lijf? En je bent fan van kou - lekker koud douchen of zo?

Hier niet zo veel bijzonders. Morgen weegdag. Van het weekend is het niet helemaal goed gegaan. Gisteren wel en vandaag overdag ook, maar net heb ik wel nog wat maiswafels, schaaltje vruchtenyoghurt en een paar brokjes chocolade gegeten. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar nu is het klaar en ik denk dat ik morgen toch een groen vakje heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 23:06    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik doe graag weer mee, sorry dat ik me niet eerder opgegeven heb. Ben het jaar groen begonnen, gelukkig, want rood geëindigd. Ik wil mijn gewicht onder de 66 kilo hebben en een vet% onder de 32%.

Ik heb mezelf een personal trainer cadeau gedaan. Ben vandaag jarig. Gisteren had ik mijn eerste sessie. Spieren kweken vooral in mijn bovenlichaam. Nu tijdens de lockdown buiten en straks aan de apparaten bij Basic-Fit.

Dit weekend wandelen in Friesland. 105 km in 3 dagen. Elke maand een 100 km route in steeds een andere provincie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 6:17    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Dat is een mooi kado L1970. Nog gefeliciteerd!

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 8:45    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
L1970 gefeliciteerd wat een super cadeau en wat een uitdaging die doe ik je niet na. Loop elke dag bijna10.000 stappen maar zoveel wow respect.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
L1970: GEFELICITEERD!!!.
En wat een goed cadeau voor jezelf. Ik wens je veel plezier en uiteraard succes.

Sassa: Even in haast. Je metabolisme is hetzelfde als je stofwisseling.
En met kou bedoel ik inderdaad koud douchen of een ijsbad of met blote voeten buiten staan.
Wim Hof dus.

Veel succes allemaal.

Ik zag net dat mijn laatste mail hier iets mis is gegaan. Ik wilde schrijven dat vanavond (woensdag) een programma is dat heet :"Overgewicht".
Ik weet even niet zo snel op welk net maar volgens mij begint het om 20.30 uur.

Ik hoop dat er vanavond aandacht komt over de dingen die je kan doen om af te vallen zonder dat het over kcal. gaat.
(Zoals dus o.a kou. Maar er zijn nog veel meer dingen).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 19:50    
Onbekend Weeggegevens   goingforit
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
@L1970 Gefeliciteerd! Volgens mij heb ik van de week toevallig heel veel van jou zitten lezen en vol ver-/bewondering jouw foto's zitten bekijken. Was een goede motivatie! Erg blij Wat een verschil en vooral ook al dat (hard)lopen. Als ik de 75 kg heb bereikt ga ik weer eens proberen te hardlopen. 2 jaar geleden voor t laatst geprobeerd maar was toen te dicht op mijn bevalling en mijn knieën vonden het ook niet zo leuk. Hopelijk lukt het met 75 kg wel! Ik kon ooit 6 km...

@Lunafloor, wil je het laten weten als er nog iets interessants in het programma komt Lach Wij hebben geen tv meer. Keken bijna nooit (alleen Netflix en Disney+)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Goingfort:
Natuurlijk zal ik hier even neerzetten wat er besproken is.

Het programma is trouwens op net 5 en om 21.30 uur.

Ik heb dan wel een tv maar geen gids en had dus de tijd verkeerd in mijn hoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 21:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13