Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen januari 2021 - we doen het samen (27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   goingforit
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik sluit me ook graag aan Lach
Schommelde voor december rond de 82,5 kg. Na de feestdagen op 84,7 (afgelopen maandag), gelukkig veel vocht dus afgelopen donderdag al 82,4. Deze laatste had ik ook ingevuld bij weeggevens insturen deze week.
Omdat ik het nog steeds niet kan laten elke dag te wegen Rollende ogen , heb ik mijn weegschaal gestald bij mijn schoonmoeder. Die komt morgenochtend toevallig langs dus maar eens kijken wat de eerste week me gebracht heeft (of liever gezegd ontnomen hopelijk haha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Is toch niks mis mee met elke dag wegen?
Ik vind het juist prettig, herinnerd er me aan dat ik goed op gewicht wil blijven en zo zie ik of ik ruimte heb om eens gek te doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 20:58    

Reageer met quote
Nee hoor in basis niet mis mee maar voor mij persoonlijk werkte het niet zo goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb net mijn groene hokje ook in mogen vullen.. heel blij mee. Vandaag is ons ‘weekend’, dus lastige dag. Maar we gaan ervoor!
Iedereen succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 9:24    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Ik weeg me ookdagelijks em weet dat afhelopenavonden bagger was.vandaag nieuwe dag vanavond verse boodschappen dus weer veel fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Bleh ik schrok van de weegschaal vanochtend. Aangekomen. Maar ja, dat was wel te verwachten want ik heb aardig wat brood gegeten afgelopen weekend. Als het goed is, is dat effect met een dag of 2 wel weer weg en hopelijk heb ik dan wel een (klein) groen hokje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:54    

Reageer met quote
Wat goed Esser! Erg blij
Hier vanmorgen ook gewogen. 80,6. Helemaal blij. De eerste week goed eten na het schrokken gaat altijd heel hard bij mij. Afgelopen maandag nog 84,7. Scheelt ook wel dat ik 2 dagen later voor t eerst na de bevalling weer ongesteld werd, dus dat scheelt ook weer in het vocht vasthouden.

Hier nu ook weekend. Althans voor manlief. Ik ben thuis bij de kindjes. Heel fijn dattie thuis, maar kom altijd veel meer in de verleiding om te eten als hij vrij is. Gelukkig is de weegschaal vanmorgen een goede stimulans om niet toe te geven
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
goingforit schreef:

Hier nu ook weekend. Althans voor manlief. Ik ben thuis bij de kindjes. Heel fijn dattie thuis, maar kom altijd veel meer in de verleiding om te eten als hij vrij is. Gelukkig is de weegschaal vanmorgen een goede stimulans om niet toe te geven
Lach

Dat heb ik dus ook, mijn man werkt in de horeca en heeft dus vandaag weekend. Hierdoor veel extra dingetjes die ik moet weerstaan! Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:00    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier vanmorgen gewogen en weer iets eraf na vrijdag (dat is mijn officiële weegdag). Heb dit weekend netjes gedaan, ben er best trots op. Wel zaterdagavond tijdens filmavond een klein beetje chips genomen, maar daar bij gehouden (rest van het gezin niet, maar kon het prima weerstaan).
Ook dat voelt goed, dus ja, trots op mezelf!

Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:49    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Crazymoon hoe is de nieuwe weegschaal?

Ik snoep ook meer als mijn partner thuis is andere dagen ga ik juist of wandelen of huishouden doen als ik snoepdrang krijg.

Hier de weegschaal niet leuk gelukkig geef ik woensdag of donderdag gewicht door dus kan nog effe mijn best doen vandaag.
Dagplanning staat weer klaar thuisschool gaat zo starten en oproepbaar voor mijn werk dus paraat als ik weg moet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16