Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen januari 2021 - we doen het samen (27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Petje af L1970.
Gelukkig ben je een ochtendmens en vind je het dus niet erg om zo vroeg te vertrekken.

Voor iedereen: Veel succes vandaag!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
L1970 schreef:
Esser schreef:
L1970 schreef:
Ik ga 47,47 km wandelen vandaag...kijken of ik verdikkeme door die 68 kilo kan breken. Net voor kerst was ik zo trots op mijn 67, toen dacht ik, nog een dikke kilo en ik zit op streef.

Hoeveel km?? Geschokt Geschokt
Ik doe het je niet na! Maar supergoed dat je ervoor gaat, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

@lunafloor, ik voel hem nu wel hoor, had ander soort workout gedaan.. haha.

Het sneeuwde verschrikkelijk toen ik om 7 uur de deur uit wilde gaan, dus toch maar even buienradar gecheckt...een uur later zou het droog zijn, dus mijn planning een uur opgeschoven, bleek dat mijn fitbit Ionic sporthorloge niet opgeladen was na een update Boos , dus ik wachtte totdat ie voldoende opgeladen was. Uiteindelijk maar 34,34 km kunnen doen, dus volgend weekend loop ik een vijftiger. Ik was 18.15 thuis, ik doe inclusief pauze ongeveer 9 uur over 40 km, 11/12 uur over 50 km. In theorie kan ik binnen de avondklok 16,5 uur buiten zijn, dat is net geen 80 km

WoW... dat is wel iets anders dan mijn wandelingetje om de vijver.
Echt super knap. Ik moet hier rekening houden met 2 kleine kinderen, dus veel verder dan 2 km zit er momenteel niet in als we samen gaan.,wil het wel langzaam verder opbouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 10:12    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Esser schreef:

WoW... dat is wel iets anders dan mijn wandelingetje om de vijver.
Echt super knap. Ik moet hier rekening houden met 2 kleine kinderen, dus veel verder dan 2 km zit er momenteel niet in als we samen gaan.,wil het wel langzaam verder opbouwen.

Mijn kinderen zijn 22 en 18, ik word oma in maart, dus als ik met mijn kleinzoon ga wandelen en hij ligt of zit niet meer in iets op wielen, dan zal ik ook alleen maar een kort stukje kunnen (op die dag). Maar elke dag 2 km is ook 14 km in een week. Wat ik wandel, ren en in het warmere seizoen zwem en wielren is niet echt standaard. Doe ik het echter niet, dan kom ik aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 13:13    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Petje af L1970.
Gelukkig ben je een ochtendmens en vind je het dus niet erg om zo vroeg te vertrekken.

ja, tussen 22.30 en 2.30 ben ik het slaperigst. In november en december ging ik soms om half 3 's ochtends de deur uit om 66, 70 en 80 km te wandelen, omdat als ik later vertrok ik te lang 's avonds door moest lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 14:30    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Goingforit,
@Kaia en
@Lunafloor
, gefeliciteerd met jullie 3e groen deze sprint ! Heel knap. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 14:54    

Reageer met quote
L1970 schreef:
Lunafloor schreef:
Petje af L1970.

ja, tussen 22.30 en 2.30 ben ik het slaperigst. In november en december ging ik soms om half 3 's ochtends de deur uit om 66, 70 en 80 km te wandelen, omdat als ik later vertrok ik te lang 's avonds door moest lopen.

80 km Geschokt Geschokt Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 19:28    

Reageer met quote
Gelukkig een mooi groen vakje gekregen. Ik ben blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 7:46    

Reageer met quote
Voor elke kilo die we verloren hebben :
Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Dank je Micha.
Hier gaat het nog steeds heel erg goed. Ik woog vanmiddag minder dan afgelopen zondagochtend.

[b]Ik wens iedereen heel veel succes[/b]. Vanavond is het programma:"Overgewicht" weer op de televisie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2021 18:29    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier weer 1 ons eraf. Het gaat er nog steeds af dus dat is goed. Wel jammer dat het weer een stuk langzamer gaat dan voorheen maar goed, zal het er mee moeten doen.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 11:45    

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Hier weer 1 ons eraf. Het gaat er nog steeds af dus dat is goed. Wel jammer dat het weer een stuk langzamer gaat dan voorheen maar goed, zal het er mee moeten doen.

Yvonne, elke ons is er inderdaad eentje de goede richting uit.
2 ons per week is nog altijd 10 kilo in een jaar en de meeste op dit forum zouden dolblij zijn als er stabiel 10 kilo na een jaar af is.

Vorig jaar ben je zo'n 10 kilo afgevallen zag ik. Echt hartstikke goed.
Je bent al van ver gekomen en misschien sta je even op een plateau.

Dat is verre van leuk maar volgens mij is de enige goede reactie daarop zoals je nu reageert.

aai aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16