Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen januari 2021 - we doen het samen (27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Lunafloor schreef:
TV uitzending:
Wat ik nog vergeten ben, is dat het seintje dat je krijgt van je hersenen dat je genoeg gegeten hebt niet vanuit je maag maar vanuit je mond komt.

Het mondgevoel geeft dit door als je genoeg gekauwd hebt.

Mmmmm, als dat zo zou zijn zou ik toch echt genoeg moeten hebben aan een pakje kauwgom per dag Lachen Lachen

Je kan misschien zelfs wel alleen kauwen zonder iets in je mond Lachen Wat ik begrepen heb is dat er nog geen goede onafhankelijke onderzoeken naar gedaan zijn.

Maar van een beetje zoetstoffen wordt, denken ze, je insuline aangezet en dat wil je bij zo weinig kcal. niet.
Maar van veel zoetstoffen kan je door de diarree natuurlijk wel op de toilet blijven zitten. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 7:52    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen, hier ook een mooi resultaat deze week. Heel blij mee! We zijn goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 8:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Vanmorgen weer gewogen, ondanks dat we dit weekend hachee en friet met snacks hebben gegeten toch nog 700 gram eraf na vrijdag. Heb overdag dan wel netjes gedaan, zodat ik dat 's avonds lekker kon eten. Geeft een fijn gevoel dat het nu goed gaat met plannen van mijn eten. En dus vandaag onder de 80, hopelijk houd ik dat vol tm mijn weegdag vrijdag.

Vanmorgen dan ook mijn eerste workout thuis gedaan, een beginners workout van fitnessblender. Jeetje, mijn conditie is echt 0,0 Lachen

En vandaag komt mijn smartwatch binnen, mezelf even verwend omdat ik onder de 80 kilo zit Erg blij

Ik heb sinds kort ook een smartwatch. Gekregen van mijn lief. Moet zeggen dat ik nu wel een berg aan informatie binnen krijg die ik voorheen niet had. Dat helpt me wel met mijn trainingen. Het is nog even een gepuzzel hoe ik die info allemaal moet interpreteren maar gelukkig helpt daar de smartwatch ook zelf mee en doet die voorstellen van wat ik aan training kan verbeteren en met welke training ik me het beste bezig kan houden. Lach Zo leuk om te zien dat je in een korte periode van een conditie van 0,0 (die heb ik ook) toch al beetje bij beetje verbeterd.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:38    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi iedereen, wat zijn jullie goed bezig ! Altijd leuk om te lezen !Lach

Hier niet zo goed qua afvallen, was 7 ons aangekomen, dus ik ben uit dit sprintje. De sprint blijf ik uiteraard onderhouden en wat mij betreft v.a. volgende week weer groen, en blijvend.

Iedereen veel succes en ga zo door ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:50    

Reageer met quote
@Micha: aai aai

Wel fijn dat dit sprintje door kan gaan. Ik hoop dat je volgende week hier weer staat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 14:55    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Lunafloor, bedankt. Iedereen doet het vreselijk goed ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Helaas, ik lig uit het sprintje. Ik was me vergeten te wegen dus ik heb maar hetzelfde als vorige week ingevuld. Allemaal nog veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou ik moet echt even aan de bak om groen te halen,.. te veel gecheat en moet m’n menstruatie krijgen, dus op dit moment niet goed... dus vandaag streng en sporten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 16:27    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 17:05    

Reageer met quote
@Aardbei: Huil huil Ik hoop dat het volgende week beter gaat en je snel weer van de partij bent.

@Esser: zet hem op/

@L 1970: Wow, wat ben je al veel afgevallen. Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 19:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16