Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen februari 2021 - we doen het samen (28)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
Jemig Yvonne, wat heftig!
Ik lees t nu pas, heb t privé even druk gehad.
Maar hoe gaat t nu met je na die val?
Ik hoop dat t mee valt maar je kan soms zo ongelukkig terecht komen dan...
Mij man dacht ik met die sneeuw te gaan sleeën en die kwam ook verkeerd terecht; zo de schouder uit de kom gevallen Sip

Nou veel sterkte in ieder geval, fijn dat koolhydraatarm ook een bijdrage kan leveren in ieder geval...

Aan de val gelukkig niet zo veel over gehouden. De blauwe plek van de val van een paar weken terug is nog steeds niet weg. Er zit ook een harde plek in het midden van die blauwe plek. Afvalstoffen willen nog niet goed afvoeren vanuit mijn benen. Gisteren de tweede lymfoedemmassage gehad en ook dat was weer behoorlijk heftig. Inmiddels draag ik ipv steunkousen tot de knie een steunpanty. Hopen dat hiermee ook mijn bovenbenen dunner gaan worden en de doorstroming van de lymfevaten weer opgang komt.

Een schouder uit de kom is heel pijnlijk. Ook daar heeft hij wel even herstel voor nodig lijkt me. Ik de schouder zelf weer op zijn plaats gekomen of is dat in het ziekenhuis gedaan? Beterschap in ieder geval voor je man.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 17:40    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Froukje76 en
@Kleintje1987,
gefeliciteerd met jullie 4e groen deze sprint ! Knap gedaan en veel succes verder ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 14:31    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Lunafloor, gefeliciteerd met je 4e groen deze sprint, goed gedaan en veel succes verder !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 11:39    

Reageer met quote
Het laatste vakje ook nog even groen gemaakt. Een kleintje maar het is groen. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 13:32    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Dank je wel! Niet einddoel gehaald maar als ik iedere week 0,3 afval ben ik over een jaar 15kg minder. Op deze manier is voor mij goed te doen , vertragen ipv snel willen afvallen !

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 18:40    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer geen groen vakje maar gelukkig ook geen rode

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:

Aan de val gelukkig niet zo veel over gehouden. De blauwe plek van de val van een paar weken terug is nog steeds niet weg. Er zit ook een harde plek in het midden van die blauwe plek. Afvalstoffen willen nog niet goed afvoeren vanuit mijn benen. Gisteren de tweede lymfoedemmassage gehad en ook dat was weer behoorlijk heftig. Inmiddels draag ik ipv steunkousen tot de knie een steunpanty. Hopen dat hiermee ook mijn bovenbenen dunner gaan worden en de doorstroming van de lymfevaten weer opgang komt.

Een schouder uit de kom is heel pijnlijk. Ook daar heeft hij wel even herstel voor nodig lijkt me. Ik de schouder zelf weer op zijn plaats gekomen of is dat in het ziekenhuis gedaan? Beterschap in ieder geval voor je man.

oef dat zit ook niet mee zeg, hopelijk snel herstel...

ja het herstel valt tegen, ze hebben met 3 man de schouder (in het ziekenhuis) weer op zn plek gezet.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 9:12    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
yvonne-the-lady schreef:

oef dat zit ook niet mee zeg, hopelijk snel herstel...

ja het herstel valt tegen, ze hebben met 3 man de schouder (in het ziekenhuis) weer op zn plek gezet.

Zelf niet meegemaakt maar de schouder op zijn plek zetten schijnt heel pijnlijk te zijn. Ook voor jou man een spoedig herstel gewenst.

Ik ben afgelopen woensdag weer op de fiets gestapt. Mijn lief was jarig en het was prachtig weer dus hij is eerder van zijn werk naar huis gekomen om samen een heerlijk stuk te fietsen. Ik voelde me op het mountainbikepad wel wat onzeker maar ik heb het er deze keer zonder vallen vanaf gebracht. En ook weer in korte fietsbroek gereden. Iets waarvan ik dacht dat ik dat nooit zou doen. Zelf heb ik nog geen fietsjasje met korte mouwen maar ik kon zelfs in een jasje van mijn lief uit zijn oudere collectie. Zelf zie ik me nog als die vrouw van 124 kilo en kan het nog niet goed beseffen dat ik nu toch echt onder de 100 kilo zit.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 14:08    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@yvonne-the-lady nou ik zou er maar eens aan gaan wennen dan als ik jou was!
Zoveel weken al groene vakjes scoren hier, je gaat gewoon steevast door!!!
Youre on fire!!! Cool

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 14:11    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
@yvonne-the-lady nou ik zou er maar eens aan gaan wennen dan als ik jou was!
Zoveel weken al groene vakjes scoren hier, je gaat gewoon steevast door!!!
Youre on fire!!! Cool

Erg blij Dank je wel.

Het koppie moet er inderdaad nog in mee. Ik zie nog wat anders in de spiegel dan wat er daadwerkelijk staat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 15:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10