Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen december- jan. - we doen het samen (26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel Micha!
Wandelen, fietsen en traplopen doe ik inderdaad ook wel.
Op mijn werk loop ik elke dag 4 verdiepingen omhoog, maar merk helaas nog geen verschil qua conditie. Kom nog steeds iedere keer buiten adem boven.
Dit zorgt dan wel weer voor extra motivatie om het vol te houden want blijkbaar is het nodig. ;-)

Hoe gaat het bij jullie?

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Jaimpiej, welkom in dit sprintje ! Zie dat je een tijdje weg was van deze site, welkom terug dus ook. Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 15:27    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Helaas, net niet gelukt, veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 8:24    

Reageer met quote
Hey, Elisabeth01, jammer. We zien je bij de vele andere sprintjes ! Succes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 15:12    

Reageer met quote
@Madelief22, gefeliciteerd met je tweede groen deze sprint ! Mooi werk en al 1,1 kg sinds het begin van de sprint ! Dit jaar ben je in totaal toch mooi zo´n 10 kg in totaal afgevallen, netjes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Helaas lig ik eruit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 16:07    

Reageer met quote
Jammer, Deugenietje. We zien je bij de vele andere sprintjes. Een keertje rood af en toe hoort bij het afvalproces, niets aan de hand. Succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 18:59    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
micha1 schreef:
@yvonnethelady, nou je gaat als een raket. Sinds 19 september ruim 10 kg afgevallen ! Prachtig hoe jij in een goede mood zit ! Ga zo door ! Lach

Dank je wel Micha. En dan juist nu ga ik wat langzamer. Ik merk wel dat ik nog steeds centimeters verlies al meet ik die niet. Maar ik merk aan mijn kleding dat het ruimer gaat zitten. Kleding die ik nog had bewaard in de hoop er nog in te kunnen zit nu inmiddels ook ruim. Op de weegschaal nu even wat minder snel dus maar ik weet dat er wel iets van af gaat. Deze week van de fysiotherapeute te horen gekregen dat ik mijn grenzen op mag gaan zoeken wat mijn knie betreft. Die zit nu in de tape om mijn knieschijf op zijn plek te zetten. Ik ben deze week dus voorzichtig aan begonnen met fietsen en ook heb ik er twee wandelingen van 5 kilometer op zitten. De eerst was direct na het fietsen en dat was achteraf geen goed plan. Dat was echt over de grens heen. Dus het is of fietsen of wandelen nog. Waarom dan nu de weegschaal juist minder aangeeft?? Ik weet het niet. Waarschijnlijk weer een herstelpunt of zo. Maar komt vast goed. Voor mijn partner hoeft een speciaal kerstontbijtje niet en ook niet iets speciaals voor de eerste kerstdag. Op tweede kerstdag wordt er wel uitgepakt. Dan komen zijn kinderen eten. Ik hoop door verder alle dagen "normaal" te eten toch nog in de groene vakjes te blijven. We gaan het zien. Erg blij

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 0:33    

Reageer met quote
@Silmar, jammer. Maar we zien je verder in de vele andere sprintjes ! Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 18:21    
Vrouw Weeggegevens   tijgerinnetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Helaas niet gelukt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 11:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5