Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen augustus - we doen het samen (21)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Hier ook weinig trek met dat warme weer, ik ga maar wat goed gevulde groentesoepjes maken, verder veel water drinken en me koest houden want 34 graden....pfffff.

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   LM-MR
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond(er) eten

Reageer met quote
Morgen weegdag, maar tot op heden blijf ik wat hangen rond de 71.3... en dat terwijl ik echt op mijn kcal let. Huil huil Maar wel ongesteld, dus zal het met mijn hormonen te maken hebben misschien? Wel ben ik ook net weer 3 weken bezig met sporten en ondanks dat ik geen gewicht verlies, zie ik wel mijn lichaam veranderen. Daar valt ook wel wat over te zeggen denk ik. Ik ruil vetweefsel in voor spierweefsel denk ik! Nou ben benieuwd, hopelijk morgen onder de 71.3, anders knikker ik er hier al meteen uit. Verrast

Trotse mama van L.M. 12-08-2016 & M.R. 09-01-2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik kan op het ogenblik niet zo goed eten. Mijn man en ik gaan uit elkaar en hoewel het besluit van mij af komt heb ik het er toch moeilijk mee. Maag en darmen zijn van streek en eten bevalt me niet. Zelfs dingen die ik normaal heel lekker vindt heb ik geen zin in. Heeft als voordeel dat ik ook niet tussendoor wil snoepen dus dat is dan wel weer goed. Ik eet nu omdat het moet maar het smaakt me niet. De ene dag gaat het beter dan de andere. Ook nog ongesteld en dan zit ik al helemaal niet in mijn hummetje. Meestal kom ik in die week veel aan omdat ik dan vocht vast houdt. Nu maar zien waar ik op uit kom.

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Veel sterkte yvonne-the-lady...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:29    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ai, Yvonne, dat is even heel zwaar. Maar gelukkig ben jij degene die het besluit heeft genomen. Als iets niet klopt, het loopt echt niet, kun je inderdaad er beter een punt achter zetten, heel moedig van je. Vooral wel leuke dingen gaan doen, het is immers zomer, en veel sterkte ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:39    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
micha1 schreef:
Ai, Yvonne, dat is even heel zwaar. Maar gelukkig ben jij degene die het besluit heeft genomen. Als iets niet klopt, het loopt echt niet, kun je inderdaad er beter een punt achter zetten, heel moedig van je. Vooral wel leuke dingen gaan doen, het is immers zomer, en veel sterkte ! Lach

Dank je wel Micha. Het klopt al heel veel jaren niet meer en steeds beloftes waar vervolgens niet mee gedaan is. Eind vorig jaar/begin dit jaar samen in therapie geweest en dat leek even te werken. In opdracht van de therapeute kon ineens alles wel wat ik al jaren mis. Nu de huwelijkstherapie gestopt is vallen alle gewoonte weer terug naar het oude. Buiten de deur zijn we elkaars beste maatje, kunnen we lachen samen en hebben we vaak aan 1 woord genoeg om elkaar te begrijpen. Maar in huis is er afstand. Het doet me dan ook zeer om mijn beste maatje los te laten. Maar het moeten missen van liefde en intimiteit wil ik niet meer. Door corona hebben we nog meer tijd samen in huis door gebracht en dat heeft de problemen alleen maar duidelijker aan het licht gebracht. Ben mezelf ook in die jaren kwijt geraakt. Ik heb inderdaad veel moed nodig gehad om de stap te zetten. Maar ik ga zeker ook leuke dingen doen. Dat is ook nodig omdat er verdriet is en ongemakkelijke situaties die stress geven dus er moet ook iets leuks tegen over staan. Wat en hoe daar heb ik nu nog geen overzicht in. Op het ogenblik is het vooral chaos in mijn hoofd. Is werken afleiding om verplicht aan andere dingen te moeten denken. En vakantie heb ik in september. Maar komt goed. Nogmaals dank je wel Micha voor je lieve reactie.

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Zoranya schreef:
Mag ik ook nog meedoen?

Tuurlijk Zoranya, welkom!!! cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Kan me voorstellen dat het een moeilijke tijd is Yvonne. Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 14:17    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een dappere beslissing Yvonne... heel veel sterkte gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 5:04    
Vrouw Weeggegevens   Zoranya
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn dames dat ik welkom ben Erg blij

Guppymaaike, ik hoop dat je snel zwanger gaat zijn van je derde. Wat gewicht tijdens zwangerschap betreft is het allemaal prima te doen als je je aan gezond eten houdt. Wat mij heeft geholpen (is overigens niet aan te raden) is zwangerschapsdiabetes....was 10 dagen na de bevalling 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Helaas zat dit er na 5 maanden weer allemaal aan (wel niets extra's).

Veel sterkte Yvonne, geen makkelijke tijd voor jou.

Nu ons meisje bijna 6 maanden is zijn voor mij de excuusjes wel op en moet er echt iets aan mijn gewicht gebeuren. Ook omdat mijn buik gehavend is door de keizersnede, heb echt een hangbuik nu, voel me totaal niet prettig in mijn lijf. Nu zal dat nooit meer helemaal goed komen, maar wellicht wel een stuk beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 10:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16