Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen augustus - we doen het samen (21)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Midde succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Midde succes

@Deugenietje

Dank je !

Hoe gaat het nu met jou ?

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 22:29    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat een mooi club je nog met allemaal groene vakjes. En ik mag daar deze week ook nog bij horen. Goed bezig allemaal. Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 14:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedenavond allemaal.

Heb vanavond een lekkere avocado kip salade gegeten. Was echt heel lekker.

Helaas in de avond wel een lichte vreetkick gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 21:51    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Midde, vochtretentie is een complex mechanisme. Het kan door zoveel dingen komen. De dingen die je er aan kunt doen, doe je vast allemaal al. Afvallen is wel heel goed, dus je bent goed bezig. Hoop dat het meezit en snel weggaat. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 0:54    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Midde, vochtretentie is een complex mechanisme. Het kan door zoveel dingen komen. De dingen die je er aan kunt doen, doe je vast allemaal al. Afvallen is wel heel goed, dus je bent goed bezig. Hoop dat het meezit en snel weggaat. Lach

@micha1

ja ik doe er indd alles aan en toen de bij de huisarts was voor iets anders heeft hij er meteen even naar gekeken maar het moet vanzelf wegtrekken en in de tussentijd moet ik m'n voeten blijven bewegen, geen bouillon meer drinken, en mijn voeten laten rusten op een kussen. Afwachten dus.

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 5:10    

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Goedenavond allemaal.

Ondanks de lichte vreetkick die je hebt gehad nu, gaat het al een aantal weken goed met je gewicht. Iedere keer dat het even anders gaat dan gepland, pak je jezelf weer op en gaat door zoals je het gepland hebt. Eens een klein foutje maken is niet erg. Daarmee is je dag niet verpest en je week al helemaal niet. Praat er over met de begeleiding die je hebt of, zoals je nu doet, hier. Van je afpraten is goed en dan kun je weer door. Door tegen een ander te praten kan iemand even mee kijken in je gedachten en met je mee denken wat het nu de opties zijn. Je bent goed bezig Deugnietje en wat goed dat je hulp gevraagd hebt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 9:31    

Reageer met quote
Midde schreef:
Ik doe hard m'n best om van het vocht in mijn benen af te raken dus het zal er om spannen of ik een groen hokje ga halen. Ik doe mijn best in ieder geval, ik beweeg veel meer, drink geen bouillon meer en leg mijn voet wat hoger neer, nu nog fingers crossed !

Lastig is dat hé. Ik heb er ook zo vaak last van. Soms kan het bij mij wel eens met 3 kilo schelen in 1 week. Ik weet dat het dan vocht is en dat het er ook weer af gaat maar op de weegschaal geeft het soms toch wel wat frustratie bij mij.

Als je een blijvende oplossing vind dan hoor ik het graag Erg blij Ik hoop dat je alsnog van je vocht in de benen afraakt deze week en dat je snel weer opknapt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 9:37    

Reageer met quote
Tot aan gisteren stond ik de hele week nog op het zelfde gewicht als vorige week hoewel de weegschaal steeds twijfelde maar dan sprong hij uiteindelijk toch naar 108,1. Gisteren was er dan toch die 3 ons af waar de weegschaal over leek te twijfelen dus ik dacht gauw noteren dan heb ik tenminste een groen vakje. Erg blij En vanochtend stond de weegschaal ineens op 107.1 is er zomaar nog 7 ons af. Dat in ieder geval vast houden tot volgende week of nog meer er af en een groene knaller neerzetten. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 9:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Deugenietje schreef:
Goedenavond allemaal.

Ondanks de lichte vreetkick die je hebt gehad nu, gaat het al een aantal weken goed met je gewicht. Iedere keer dat het even anders gaat dan gepland, pak je jezelf weer op en gaat door zoals je het gepland hebt. Eens een klein foutje maken is niet erg. Daarmee is je dag niet verpest en je week al helemaal niet. Praat er over met de begeleiding die je hebt of, zoals je nu doet, hier. Van je afpraten is goed en dan kun je weer door. Door tegen een ander te praten kan iemand even mee kijken in je gedachten en met je mee denken wat het nu de opties zijn. Je bent goed bezig Deugnietje en wat goed dat je hulp gevraagd hebt.

Dank je wel voor de motiverende woorden.

Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 10:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16