Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

3 maanden sterk, ook ná de feestdagen! (1 nov. - 1 febr.)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Anita,

Natuurlijk krijg je dit er weer af! Het zijn ook 'verse' kilootjes, die smelten makkelijker dan oude, dus daar twijfel ik niet aan.

We steunen je, roep maar als er peptalk nodig is,

Kathinka

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011 22:28    
Vrouw Weeggegevens   metabol
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: metabolic balance

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Vandaag hier weer helemaal in het gareel. Ik merk wel dat je na 2 dagen meer snoepen, je helemaal weer moet afkicken. Wat went een lichaam snel hieraan. Maar dit moet ik dus dit jaar leren. Teugels laten fieren en weer aantrekken. Maar met jullie steun lukt me dat dit jaar ook!

Groetjes,

Anita

Met 2 liter water per dag, haal ik mijn streefgewicht met gemak!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Tieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: food your life

Reageer met quote
hoi hoi!

ik ben gisteren weer goed begonnen, ben eens benieuwd voor volgende week Lach
ja ik heb me deze week niet gewogen, heb gewoon mijn gewicht van verleden week ingevuld, nu met de feestdagen die om zijn wil ik er gewoon niet op gaan staan Erg blij, hoop wel dat het volgende week minder is.. maar we zullen wel zien, ik doe in elk geval mijn best Lach

Beter een schildpad die de eindmeet haalt, dan een trein die nooit aankomt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 20:57    

Reageer met quote
Tieke schreef:
ik doe in elk geval mijn best Lach

En dat blijft het hoogst haalbare, beter dan je best is er niet. Natuurlijk weten we dat "je best" een relatief begrip is, maar toch..

Net zoals jij nu merkt dat het lastig kan zijn terug in het gareel te komen, Anita. Het blijft vreemd dat het zo makkelijk is om de touwtjes te laten fieren, ook als je lang streng bent geweest en dat het weer aantrekken al na twee dagen niet eenvoudig is, vreemd en het lijkt niet eerlijk, maar daar zullen we mee om moeten gaan.
Het gaat ons lukken!

Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 23:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kathinka, en dat lukt zeker, alhoewel, gisteren vlaai gehad tijdens een vergadering. Maar vanmorgen toch 2 ons minder op de weegschaal. Ik ben zelf nu aan het stabiliseren. Hou me wel goed aan de regels van mijn eetpatroon, maar gun me af en toe ook iets. En dan steeds opletten hoe het lichaam reageert.

Vandaag 1,5 gesport, 1 uur gewandeld, vanmorgen havermoutpap, vanmiddag, champignonnecremesoep en 2 gebakken eitjes en een banaan en time-out chocolade als extra.

Vanavond japanse wokgroente, kabeljauw. De rest van de familie frites, maar dat doe ik niet meer, heb ik ook geen behoefte aan.

Hoi Tieke, prima voornemen je best te doen. En het gaat en moet lukken, want ook jij kunt het! Zeker weten!

Groetjes,
Anita

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 14:53    

Reageer met quote
Hoi Anita,

Wat heb jij er een lekker sportief dagje van gemaakt! Dan zal stabiliseren vandaag wel lukken. Het is toch een mooie beloning na al die kilo's het nieuwe jaar met nieuwe doelen (stabiliseren klinkt natuurlijk mooi, maar kan ook best tegenvallen, vind ik ook echt een 'werk'doel) te mogen begroeten.

Groetjes,
Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 14:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilieren is ook moeilijk, want iedere keer als je iets anders eet dan voorheen, denk je, kan dit, mag dit, kom ik niet teveel bij? Ik denk dat dit nog een lange weg tegaan is.

Mijn oudste dochter kwam gisteren foto's op haar computer tegen van een dag aan zee in 2009. Nu zag ze heel goed het verschil, wat was je dik toen, en moet je die armen en buik eens zien! Ik sat nooit graag op foto's , maar die had zij natuurlijk gemaakt.
Toch vond ik mezelf niet zo dik als op de foto's, ik denk dat het zelfbeeld ook veranderd. Ik was wel steeds met kleren aan het verbergen en had ook maar weining t-shirts en broeken. Dat is nu helemaal anders.

Maar dat geeft mij wel moed om door te gaan en vast te houden.

Groetjes,

Anita

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 14:09    

Reageer met quote
Hoi Anita,
Weet je nog of je in de 'liever-niet-op-de-foto"-tijd jezelf ook minder dik vond dan nu op die foto's? Ik ben eigenlijk best bevieuwd of je het nu als dikker ervaarty doordat je het met je slanke lijf van nu vergelijkt, of dat je eigenlijk al eerder het idee had dat je toch niet zo dik was als de foto wel vertelde.
Ik schrik eigenlijk vaak als ikeen foto zie waar ik per ongeluk (probeer dat veelal te vermijden) opsta,een beetje van "oh jee, zo dik ben ik toch niet echt?" Als je voor de spiegel staat kun je blijkbaar heel goed om de grootste (letterlijk en figuurlijk) minpunten heenkijken!

Een van mijn vriendinnen heeft (17 jaar geleden) een zwaar allergische zoon gekregen, drie jaar na een dochter met hetzelfde probleem. Doordat zij door haar dochtertje al veel wist, had ze verwacht dat het met haar zoontje makkelijker zou gaan. Niet dus. Ik heb met verbijstering gezien hoelang ze erover deed om vast te stellen welke voedingsstoffen wel en welke niet verdragen werden. Een heel project van steeds 3 dagen naast het vertrouwde weer 1 nieuw product proberen en kijken hoe dat gaat. Soms denk ik dat stabiliseren eigenlijk ook zo'n proces is.

Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Tieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: food your life

Reageer met quote
hoi, hoi, ik bijt als 1ste de spits af deze nieuwe week, 600 gram kwijt, eindelijk terug wat eraf! hopelijk blijft het nu wel doorgaan zo!

en anita & kathinka, over die foto's , dat had ik nu ook se!
ik wist dat ik te dik was, en toch voelde ik me niet veel te dik, enkel als ik mezelf in de spiegel zonder kleren zag voelde ik me te dik en als ze een foto namen van mij helemaal dan weer wel, maar van alleen mijn hoofd, zag ik nooit dat het zo dik was, en als ik mij sminkte ook niet.. en niemand zei er ook wat van, als ik vroeg ben ik niet wat te dik? nneeen tuurlijk niet je bent goed zo, en nu zeggen ze, je was toen toch wel wat te dik he... hmmm...

maar nu zie ik wel goed op foto's dat mijn hoofd toen wel veel dikker was als nu, en nog zo voor de spiegel zonder kleding, aanvaard ik mezelf nog niet altijd hoor, soms wel soms niet, hangt van de "goede" dag af.. dus hopelijk ben ik tevreden op mijn streefgewicht..

maar ze zeggen ook he, die dunne dames, sommige vinden hunzelf ook niet mooi he? dat snap ik ook niet goed? maar wie weet als we zo ver zijn, zeggen we van een mini vetrolletje wel, wat een kanjer is dat!! en blijven we over dat doorzeuren Erg blijErg blij

succes de weeg meisjes!
xx tieke

Beter een schildpad die de eindmeet haalt, dan een trein die nooit aankomt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 12:13    

Reageer met quote
Hoi Tieke,

Lekker het ritme weer gevonden dus! Ik mag morgen weer wegen, gok op kleine kilo.

Nu kan ik me niet voorstellen dat ik ooit ontevreden naar een minirolletje zal kijken, ik wou dat ik minirolletjes had! Lachen
Maar inderdaad, je hoort dat best vaak van slanke dames, waarschijnlijk zullen wij altijd blijven weten hoe een echte vetrol eruit ziet, dus daar niet over vallen, maar wie weet..

Liefs en prettige zondag vrder,

Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 36 van 38