Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

20 kg eraf voor kerst - doe je met me mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Soms helpt dat om het in stukjes op te delen. Ik doe mee aan verschillende sprintjes, afhankelijk van de duur van de sprint een ander einddoel. Zo verdeel ik het in stukjes. Verder maak ik voor elke dag hier in mijn dagboekje een eetplan waar ik me ook echt aan hou. En ik heb me voorgenomen niet gefrustreerd te raken als het langzaam gaat als ik maar elke week een groen vakje heb. Veel kleine beetjes samen maken ook 1 grote Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:
Soms helpt dat om het in stukjes op te delen. Ik doe mee aan verschillende sprintjes, afhankelijk van de duur van de sprint een ander einddoel. Zo verdeel ik het in stukjes. Verder maak ik voor elke dag hier in mijn dagboekje een eetplan waar ik me ook echt aan hou. En ik heb me voorgenomen niet gefrustreerd te raken als het langzaam gaat als ik maar elke week een groen vakje heb. Veel kleine beetjes samen maken ook 1 grote Erg blij

Dank je Annie. Wat goed dat je je aan je eetplan kan houden! Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat vind ik toch wat lastig.

Hoe gaat het met jullie dames?
Morgen heb ik weer weegdag, hopelijk kom ik eindelijk onder die 90 kg...
Ik ben weer back on track gelukkig.

Vandaag op het terras heb ik, terwijl de anderen aan de friet met mayo zaten een soepje genomen. Trots op mezelf!
Nu snel slapen. Goedenacht allemaal en morgen een gezonde dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 23:17    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
@ gupsel toch heel mooi - 2 ons met alle onrust
@ eindelijk weer mezelf ik vindt het een knappe prestatie dat je gewicht zelfde is gebleven dat veel bewegen helpt dus enorm.
@ Annie weer een prachtige min 1.1 kg welverdiend met alle inspanning wordt je beloond met dit prachtige resultaat.

Gaat goed hier ook een mooie min op de weegschaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 8:19    

Reageer met quote
@Soesje zo jij gaat supergoed! Hoe heb jij die knop helemaal om gekregen? Wil je eens delen wat je op een dag eet?

ja, maar wel met een paar dagen later wegen...
Vanmorgen met teveel haast weg en niet gewogen, dus dat is het eerste wat ik doe morgenvroeg. Spannend, hopelijk eindelijk onder de 90. En dan weer met volle vaart vooruit. Of eigenlijk achteruit dan in gewicht Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
EWM heel mooi - 3 ons eraf, zet de boel weer in beweging letterlijk en figuurlijk. Dus je bent weer goed gestart, alle kleine beetjes helpen hè, elk onsje telt.
Je kunt mijn dagboekje vinden waar ik af en toe schrijf wat ik eet. Ontbijt en lunch kwark en avondmaaltijd, dus geen koolhydraten tot avondeten, niet omdat het niet kan maar maar ontbeet nooit en moeite er wat in te krijgen. En ik vind kwark lekker. En ben vrij streng voor mezelf, mag wel iets losser… Neem geen tussendoortjes soms ‘s avonds maar zelden dus. Hier geleerd/gehoord als je tussendoortje neemt overdag en niet na 20 uur, slecht voor de motor. H ik zie geen dagboekje bij jou, bewust?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 21:43    

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb een paar mensen die 3 weken niets hebben ingevuld en gereageerd uit de tabel gehaald.
Zodat we met alle anderen verder kunnen gaan voor ons grote doel: slanker, fitter en gezonder in onze kerstjurk te zitten Lach

Het duurde even, maar ik heb eindelijk het knopje om!
Vandaag 35 min baantjes gezwommen en ruim 10.000 stappen gelopen. Verder gezond gegeten tussen 12 en 19u, dus een goede dag!
Hoe was jullie dag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2021 20:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9