Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

20 kg eraf voor kerst - doe je met me mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ananas90
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 16:8

Reageer met quote
Vandaag stoofvlees gemaakt en gegeten. Iets meer gegeten dan eigenlijk de bedoeling was. Rest van de dag ging goed. Geen tussendoortjes gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Cactusmuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@allen en @eindelijk weer mezelf: IF is onderbroken vasten: ik eet enkel tussen 12.00 en 20.00 uur max 1700 kcal (berkend op mijn huidige gewicht en wens om 0,5 kg pw af te vallen) de eetperiode noem je eetraam en uiteraard probeer je zo gezond mogelijk te eten in die tijd. Er zijn mensen die er ook nog koolhydraatarm bij doen oid. Of die maar 4 of 6 uur per dag eten. Er zitten voor- en nadelen aan. voor mij werkt dit omdat ik het niet zo moeilijk vind om tot 12 uur niet te eten en ik in het eetraam toch ook (beperkt) lekkere dingen eet.

Uiteindelijk hou ik tot nu nooit iets vol, ook IF niet. Heel raar: als de knop om is gaat het makkelijk maar het kan ook zo omslaan en dan is alle motivatie weg. Ik werk in de cultuursector en we hebben periodes waarin we 12 tot 14 uur pd werken. Er is dan catering en door de onregelmatigheid wordt het volhouden dan zwaar, krijg ik zin in suikers en dan ben ik binnen een paar dagen weer in mijn oude patroon. Het komt voor mij dan echt aan op voorbereiden van de maaltijden door gezonde dingen in huis te hebben en een goed plan. vaak echter veel te moe om het goede te kiezen....Dat is nu dan ook mijn uitdaging Lach

Ik doe ook mee met zo'n 2 jarig programma gericht op kleine veranderingen die wel zoden aan de dijk zetten als je ze volhoudt. Cool heet dat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 7:40    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal.

Ik zou ook graag mee doen. Ik ben gemotiveerd, dus ik moet daar van profiteren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 10:06    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Ah oei, het staat ondertussen dicht...

Jammer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@cactus ah intermittent fasting natuurlijk Lachen doe ik zelf ook haha. Ik eet ook tussen 12.00-20.00 en dan koolhydraatarm. Maar de laatste tijd lukt het moeilijk of zeg maar gerust niet om gezond te blijven eten en vooral de avonden zijn lastig.
Ik moet ook die knop weer vinden, zo herkenbaar. Irritant dat die knop dan soms weer terug switcht en je weer helemaal doordraaft in teveel of te ongezond eten.
Iemand daar een goede tip voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2021 1:19    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Wat goed zeg zoveel mensen al afgevallen! Toppers zijn jullie. Hier weer wat moeilijke momenten gehad maar er niet aan toe gegeven. De volgende dag voelt dat weer fijn

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2021 7:03    
Vrouw Weeggegevens   StrijderGeeftNietOp

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hallo allemaal,
wauww ik zie groen groen groen! goed op weg zijn we!

Ik ben deze week 0,9kg afgevallen ondanks dat ik ongesteld ben.

Applaus cheerleader

succes allemaall!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hier gaat het nu wat betreft beweging heel goed! Gisteren 40 minuten gezwommen en vandaag 10.256 stappen gelopen Lach
Het gezonde eten gaat alleen voor geen meter de laatste tijd, met eetbuiten en alles. Ben het zo zat! Elke dag maak ik weer een nieuwe start...
Iemand een goede tip om die knop eindelijk eens voor goed om te krijgen?

@Cactus wat leuk dat je in de cultuursector werkt! Ben je dan actrice? Hoe komt het dat je meer dan 12 uur per dag moet werken? Dat lijkt me heel zwaar en dan is prepareren inderdaad je sleutelwoord denk ik.

@BM ik ben trots op je!! Ondanks je moeilijke momenten er niet aan toegegeven, zo knap! Zoals je hierboven leest lukt dat voor mij helemaal niet op het moment... en ik baal er zo van, terwijl ik het natuurlijk zelf doe. Heb jij misschien een goede tip?

@strijder goed bezig!! En dat in een extra pittige week. Lekker doorgaan zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
@cactus ah intermittent fasting natuurlijk Lachen doe ik zelf ook haha. Ik eet ook tussen 12.00-20.00 en dan koolhydraatarm. Maar de laatste tijd lukt het moeilijk of zeg maar gerust niet om gezond te blijven eten en vooral de avonden zijn lastig.
Ik moet ook die knop weer vinden, zo herkenbaar. Irritant dat die knop dan soms weer terug switcht en je weer helemaal doordraaft in teveel of te ongezond eten.
Iemand daar een goede tip voor?

Is heel lastig he, helpt het om bewust te denken wat je wilt? Bij een ander sprintje kwam een leuk filmpje voorbij. https://m.youtube.com/watch?v=ciOCiYBIvDo&feature=youtu.be
De boodschap hierin is wel helder. Ik heb zelf ook wel veel aan het boek van Mieke Kosters en het maken van dagmenuutjes. Het volhouden van goede eetgewoontes en het afvallen staat of valt met je mindset. Daarvoor moet je jezelf af en toe echt de spreekwoordelijke schop onder je k..nt geven. Zet hem op! Dat kun jij ook en dan ga je deze week knallen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Sluit mij aan bij jojo Annie: mindset eindelijk weer mezelf.
Schrijf mss ook op voor jezelf wat voor de eetbuien gebeurd wat triggert/ of speelt mee. Onderzoek je mind. Tis soms ook beetje Pavlov reactie. Onderzoek met bel en honden ( niet plezierig onderzoek voor dierenwelzijn voor mij) maar wel verhelderend. Wer dbel geluid als honden eten kregen en honden gingen later alleen als bel luidde al kwijlen, conditionering heet dat. Dus aangeleerde reactie als je altijd op een zaterdag bijv lekkere hapjes had dan hoort dat bij wat voor jou gezellig weekend is. En eten/snoep wordt geassocieerd met fijn voelen. Zie je weleens iemand op de reclame bij een lekkere drankje of iets lekkers niet blij kijken. Of eten als comfortfood, als je even gefrustreerd/verdrietig etc voelt om even warm te voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 9:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9