Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

20 kg eraf voor kerst - doe je met me mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonjs Bakker

Reageer met quote
Super! Ik mag maandag wegen ik ben benieuwd!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik weeg morgen opnieuw, vandaag gedaan maar wil het doen als ik het kan invullen op de site dus doe het voortaan op zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 19:04    
Vrouw Weeggegevens   StrijderGeeftNietOp
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi allemaal,
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes! jaa geweldig om zoveel in eens minder op de weegschaal te zien!
Ik heb er zeker 3x opgestaan omdat ik het zelf niet geloofde Lachen

Hoe gaat het weekend tot nu toe bij iedereen?
Hier gaat het beter dan verwacht. In het weekend is het altijd een dingetje voor mij omdat ik nauwelijks structuur heb... maar moet zeggen het gaat heerlijk! hopelijk ook een goed dagje morgen.

@soesje1961 en @BM succes morgen! ik duim voor jullie!

@marrie1983, morgen nog even goed op je eten letten en maandag heb je en groen vakje! zet hem op.

groetjes x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 20:49    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik heb vandaag een mooi vakje 1,9 er af. Denk niet dat dat volgende week ook zo is want straks heb ik lekker BBQ. Daar laat ik het ff los en dan de rest vd week er weer bij. In de weekenden heb ik ook meer moeite. Normaal deed ik dan altijd een flesje alcohol kopen en dan verspreid over het hele weekend ging die dan vaak ook op. Dan zo'n zoet mixje met cola of i.d.....chips toastjes... Gezellig vond ik dat altijd. Maar tot nu toe me aardig ingehouden. Gisteren wel wat meer gegeten dan mocht. Maar dan wel gezondere varianten. Alleen dingen die ik extreem lekker vind en toch gezond zijn moet ik ook niet kopen want dan eet ik zo ook alles op. Bijv een pakje Vleeswaren met geroosterde kipfilet. Die smaak blijft me triggeren. Het lukt me tot nu toe wel om van het snoep af te blijven ookal ligt het in huis. Af en toe lijk ik wel zo'n verslaafde in zoetigheid of zoute hartige dingen haha

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Cactusmuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoiiii ik wil ook graag meedoen, mag dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 7:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Cactusmuis schreef:
Hoiiii ik wil ook graag meedoen, mag dat?

Berichtje naar eindelijk weer mezelf sturen pb of ze ziet het zelf in dit sprintje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
BM schreef:
Ik heb vandaag een mooi vakje 1,9 er af. Denk niet dat dat volgende week ook zo is want straks heb ik lekker BBQ. Daar laat ik het ff los en dan de rest vd week er weer bij. In de weekenden heb ik ook meer moeite. Normaal deed ik dan altijd een flesje alcohol kopen en dan verspreid over het hele weekend ging die dan vaak ook op. Dan zo'n zoet mixje met cola of i.d.....chips toastjes... Gezellig vond ik dat altijd. Maar tot nu toe me aardig ingehouden. Gisteren wel wat meer gegeten dan mocht. Maar dan wel gezondere varianten. Alleen dingen die ik extreem lekker vind en toch gezond zijn moet ik ook niet kopen want dan eet ik zo ook alles op. Bijv een pakje Vleeswaren met geroosterde kipfilet. Die smaak blijft me triggeren. Het lukt me tot nu toe wel om van het snoep af te blijven ookal ligt het in huis. Af en toe lijk ik wel zo'n verslaafde in zoetigheid of zoute hartige dingen haha

Fantastisch BM -1.9 mooi gedaan Erg blij Erg blij En je maakt keuzes zo te lezen voor de gezondere varianten als je meer eten zoals gisteren en resultaat zag je vanochtend op de weegschaal. En voor de weekenden wat je deed voor gok ligt achter je Erg blij Erg blij en neem dan bijv lekker plakjes kipfilet met augurkje. En bbq en 1 flesje alcohol (in een klein glaasje doen) en spreiden kan dat niet. En blijf het vooral gezellig maken in de weekenden, gezelligheid mss in gedachten losmaken van de chips en toastjes. En geniet even van je grote succes deze week met heel veel resultaat sow zeg 1.9, daar krijg je toch een enorme kick van Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 8:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
- 2.2 kg deze week jow zeg wat veel, nog niet gehad sinds mijn start kh arm begin juli. Ik heb tot paar dagen geleden maar 1/2 x keer per dag gegeten en deze week naar 2x pd en vanaf vrijdag keurig naar ontbijt, lunch en avond eten. Mijn gezonde snacks ‘s avonds blokjes kaas ook vanaf dinsdag niet genomen.
Dus komende week gewoon 3 x keer per dag eten, is ook veel beter voor mijn gezondheid en lichaam. Ik vier mijn succes vandaag met een schouderklopje Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Wauw @BM en @Soesje!! Wat een goede week hebben jullie gehad! Op naar de volgende.
Waar kan je je nieuwe gewicht invullen?

Ik heb -0.8 kg met een wiebelige week, dus ik ga voor een nog betere en gezondere week de aankomende.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
Wauw @BM en @Soesje!! Wat een goede week hebben jullie gehad! Op naar de volgende.
Waar kan je je nieuwe gewicht invullen?

Ik heb -0.8 kg met een wiebelige week, dus ik ga voor een nog betere en gezondere week de aankomende.

Invullen op scherm home en dan rechts bovenaan.
-0.8 kg is geweldig vind ik, ik verwacht zelf nooit meer dan tussen 0.5-1 kg per week. Dus mooi doorgaan zo eindelijk weer mezelf, want dit is fantastisch Erg blij Erg blij en gefeliciteerd met dit prachtige resultaat deze week. Goed gedaan deze week Erg blij Erg blij cheerleader Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9