Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

20 kg eraf voor kerst - doe je met me mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik zou ook graag met jullie meedoen. Ben vorige week bevallen van een mooie dochter en wil nu graag weer het goede eten gaan oppakken. Mijzelf weer lekker in m’n vel voelen.
Ga niet gelijk op een mega dieet maar zou wel graag gezondere keuzes willen maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
BM de weegschaal is verstopt tot zaterdag bij mij en jij? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@Soesje wat fijn dat het koolhydraatarme je zo goed afgaat! Ik zkt er nog niet helemaal goed in merk ik. Snak nog erg naar suiker/ zoet.
Haha de weegschaal verstopt zie ik. Succes! You can do it!

@BM moeilijk ja om je niet elke dag te wegen. Ik doe het ook... als ik er wat af heb motiveert me dat wel. Maar als het niet zo is dan vind ik het wel moeilijker om gezond te blijven eten die dag. Heb jij dat ook?

@Marrie welkom! Wat goed dat je voor je gezondheid gaat! Wij doen met je mee. Hopelijk kunnen we elkaar hier helpen motiveren.

@Strijder wat goed dat je ook voor de -20 kg voor kerst gaat! Wij strijden met je mee!
Gezonder, fitter en slanker aan het kerstdiner!

@Ananas fijn dat je er ook voor gaat! Die motivatie gaat zeker komen!

@fissie gefeliciteerd met je dochter! Wat mooi! Is het je eerste? Ik heb ook een dochter, ze is 12. Onze dochters zijn zeker ook een goede motivatie om gezonder te gaan eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 21:18    

Reageer met quote
@allemaal: zal ik het sprintje sluiten? We zijn nu met z'n negenen, een mooi clubje om het overzichtelijk te houden en elkaar te motiveren als iedereen mee blijft doen lijkt me. Vinden jullie ook?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Ananas90
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 16:8

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
@allemaal: zal ik het sprintje sluiten? We zijn nu met z'n negenen, een mooi clubje om het overzichtelijk te houden en elkaar te motiveren als iedereen mee blijft doen lijkt me. Vinden jullie ook?

Ik vind t een goed idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 21:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooie nickname eindelijk weer mezelf Erg blij . Goed gekozen.
Die houden we er in als leefmotto!!
Is wel overzichtelijk met z’n negenen Erg blij, mss nog weekje openhouden zodat instromers nog kans hebben voor dit mooie sprintje. Maar ik vind sprintje sluiten ook goed. Met mijn antwoord kun je alle kanten op Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 21:27    

Reageer met quote
@soesje dank! Als ik in de spiegel kijk dan zie ik er heel anders uit (veel forser) dan ik me voel. Daarom wil ik er graag ook weer zo uit gaan zien Lach
Ik wacht nog eventjes met sluiten dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 22:19    
Vrouw Weeggegevens   StrijderGeeftNietOp

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,
zojuist terug van een ochtend wandeling, was weer heerlijk.
op naar een gezonde dag!
Morgen wegen Geschokt

een fijne gezonde dag toegewenst allemaal.

groetjes x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 6:51    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@eindelijkweermijzelf: Het is m’n 2de kindje, ik heb nog een zoon van 6 jaar. Nu de zwangerschap erop zit en er ook geen plannen meer zijn voor een derde is het tijd om met m’n lichaam bezig te zijn en mijzelf weer lekker te voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 12:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ eindelijk weer mezelf: dan is al een mooie gedachte dat jezelf anders voelt dan de spiegel. Daar begint het mee.
Ik merkte na lang geleden veel afgevallen dat ik moest leren dat ik een ander lichaam had en duurde een poos voordat ik de binnenkant en buitenkant samen 1 werd. Nu dus voor mij opnieuw met je tip aan de slag al voelen dat ik een slank lichaam heb terwijl dit nog niet zo aan de buitenkant eruit ziet.

@ fissie: fantastisch dat je je lijf de hoofdrol geeft en je hierin aandacht hebt/geeft aan jezelf.

@ strijder geef niet op: mooi dat je genoten hebt van de wandeling en eensgezinde dag gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9