Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

17 jan op naar de Zomer :Zomer Fit eerste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jes. Super tevreden 2 maanden terug bezig met Lijnen en 14.4 kilo lichter. Hopelijk voor de vakantie terug onder de magische grens van 100. Veel succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 6:08    
Vrouw Weeggegevens   bibi 2011
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer sporten

Reageer met quote
silmar schreef:
Op 100 gram na 10 kilo lichter. Eindelijk lijkt het te lukken Erg blij gaan de goede kant op. Morgen was eigenlijk mijn officiële weegdag maar ik ben gisteren al bij mijn consulente geweest. Volgende week ga ik weer gewoon op de woensdag.
Succes allemaal

Wauw Silmar, in minder dan 3 maanden tijd zo goed als 10 kilo lichter! Respect. En wat goed dat je het zo goed volhoudt, zelfs tijdens de minivakantie in Duitsland! cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2020 10:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
anbe schreef:
Jes. Super tevreden 2 maanden terug bezig met Lijnen en 14.4 kilo lichter. Hopelijk voor de vakantie terug onder de magische grens van 100. Veel succes allemaal.

Wauw Anbe, ook jij gaat super goed. ZIe dat je op een paar grammetjes na al je streef voor dit sprintje hebt gehaald met een gemiddelde van 7 kilo per maand. Ik zal nog even teruglezen wat je aanpak is, maar ook voor jou diep respect. Super goed dat je die lijn voor elkaar hebt weten te boksen en nog belangrijker, weer vol te houden. cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2020 10:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook een groen blokje. Mijn streven was eigenlijk 0,6 per week, maar gezien de rare week die we hier achter de rug hebben (zonder sport of wandelen) ben ik best tevreden met het resultaat.
Nu maar eens even zien hoe we in tijden van Corona met de sportschool en het zwembad gesloten en de volledige routine weg door het thuiswerken, dan toch weer de beweging in het programma kunnen krijgen. Het zou eigenlijk makkelijker moeten zijn, maar zo voelt het voor alsnog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2020 10:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
bibi 2011 schreef:
Hier ook een groen blokje. Mijn streven was eigenlijk 0,6 per week, maar gezien de rare week die we hier achter de rug hebben (zonder sport of wandelen) ben ik best tevreden met het resultaat.
Nu maar eens even zien hoe we in tijden van Corona met de sportschool en het zwembad gesloten en de volledige routine weg door het thuiswerken, dan toch weer de beweging in het programma kunnen krijgen. Het zou eigenlijk makkelijker moeten zijn, maar zo voelt het voor alsnog niet.

Netjes toch mooi groen ja is moeilijker he als zwemband en sportschool dicht zijn.
Ik doe niet aan sport alleen wat lopen. Door de week lijn ik vrij streng en in weekend eet ik gewoon, anders haalde ik de 2 kilo per week wel meestal kom ik in t weekend wat aan en maandag dinsdag woensdag streng dan is er nog een kilo af per week. donderdags al weer een koekje of snoepje. dus 4 dagen lijnen 3 dagen gewoon eten. Groetjes en Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2020 13:48    
Onbekend Weeggegevens   Kiloknaller51
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Valt niet mee, minder eten en thuis zijn, maar daar zullen meer mensen last van hebben Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 8:40    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Kilo knaller, precies wat je zegt. Het valt helemaal niet mee. 3 kinderen thuis die ook thuis les moeten nu. En dan al dat lekkers wat je dan toch maar haalt om niet telkens die winkel in te hoeven.
Mijn dieet is ook niet goed verlopen, vandaag weer de eerste goede dag na een aantal baaldagen.

Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 22:35    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Niet zoveel als gehoopt maar nog steeds wat er af, en de eerste 10 kilo bereikt Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2020 11:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo mooi de honderd procent behaald op naar t laatste groene vakje in deze sprint. Hopelijk start de vervolg sprint meteen aansluitend.
Groetjes en heel veel succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2020 11:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
silmar schreef:
Niet zoveel als gehoopt maar nog steeds wat er af, en de eerste 10 kilo bereikt Erg blij

Wauw! 10 kg in 13 weken. En al die weken groen.

cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2020 18:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10