Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

17 jan op naar de Zomer :Zomer Fit eerste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bibi 2011
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer sporten

Reageer met quote
Is het goed als ik me hier nog bij aansluit? Sprintje is al een aardig eindje op weg, maar als het goed is wordt hij opgerekt of vervolgd en kan wel wat steun gebruiken op weg naar goede gewoonten.

Ik heb trouwens mijn streefgewicht voor einde van dit sprintje ingevuld. Is dat de bedoeling op had ik streefgewicht tot einde 24 weken in moeten vullen. Ik ga later nog alles lezen, dus kan zijn dat dat al gemeld is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 10:44    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Bibi,

Leuk je hier ook te zien en welkom.
Ik zelf heb me streefgewicht ingevuld voor deze 12 weken. En als het volgende sprintje word gemaakt vul ik daar weer het nieuwe doel in.

Morgen gaan wij voor 4 dagen naar Duitsland met ons gezin en familie. Word een uitdaging met eten aangezien ik aan het cambridge dieet zit. Gelukkig goede tips van mijn consulente gekregen en de afspraak gemaakt dat ik gisteren, vandaag en morgen alvast wat sneller opbouw in de stappen. En dan het weekend en maandag de stap aanhoud met 2x zuivel, gewoon groente naar wens, en een stukje mager vlees. En daarbij maar 2 maaltijd vervangers inplaats van 3. Dit lijkt me goed te doen ondanks ik het spannend vind om weer meer te eten. Dinsdag weer terug naar stap 1 wat dus inhoud mijn 3 maaltijdvervangers en 125 gram groente en 125 gram eiwit. En dan hopen dan de weegschaal lief zal zijn woensdag.

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 17:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Silmar, veel plezier in Duitsland, en succes met de nieuwe (tijdelijke) stap in je dieetplan. Je hebt de afgelopen weken een indrukwekkende reeks met dik groene blokjes neergezet dus een weekje een klein groen blokje moet ook vast lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 18:15    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jes, mooi groen weer. Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 6:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je gaat lekker Anbe!! Ga zo door.

Heb 4 leuke dagen gehad in Duitsland maar dan ook vooral veel gegeten, normaal gesproken resulteerde dit bij mij altijd met minimaal 2 kilo er bij. Daarom is dit heel bijzonder dat ik toch 500 gram kwijt ben geraakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 8:29    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
silmar schreef:
Je gaat lekker Anbe!! Ga zo door.

Heb 4 leuke dagen gehad in Duitsland maar dan ook vooral veel gegeten, normaal gesproken resulteerde dit bij mij altijd met minimaal 2 kilo er bij. Daarom is dit heel bijzonder dat ik toch 500 gram kwijt ben geraakt.

Wou das helemaal netjes afvallen op vakantie dat lukt mij niet. knap hoor. en mooi heel het jaar al groene vakjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 11:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Anbe en Silmar, twee indrukwekkende groene strepen in jullie resultaten. Respect om zo steady door te gaan. cheerleader

Ik kan morgen of overmorgen wel een mijn eerste groene blokje noteren maar het wordt een bescheiden blokje, zeker voor anderhalve week (-0,5 denk ik). Toch moeite met verleidingen weerstaan maar probeer daar dan maar vooral maat in te houden. De komende tijd ook best wat etentjes gepland staan, dus wordt voor mij de komende drie weken keer op keer een uitdaging om hem groen te houden. ::

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 11:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn eerste blokje sinds mijn nieuwe start en gelukkig groen. Mijn streven was 0,6 per week, en dat lijkt gelukt te zijn, maar omdat ik op dinsdag begonnen was niet helemaal, Merk nu wel dat het echt lastig is, maar ga proberen toch die 0,6 als streef vast te houden. Nog 0,3 en mijn bmi zit weer in de gewone ‘te zwaar’ ipv ‘veel te zwaar’.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 7:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker zo een eerste groene vakje Bibi. Lastig is het hè? Gewoon de knop om en gaan met die banaan. Gaat je lukken!! Zet hem op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 20:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Op 100 gram na 10 kilo lichter. Eindelijk lijkt het te lukken Erg blij gaan de goede kant op. Morgen was eigenlijk mijn officiële weegdag maar ik ben gisteren al bij mijn consulente geweest. Volgende week ga ik weer gewoon op de woensdag.
Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2020 16:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10