Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

150+ naar 99,9

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi! ja, 3 glaasjes is wel t minimum... oh jeetje, dat klinkt wel heel naar!! Maar rode wijn past soms best in t koolhydraatarme dieet. Soms, heel soms. Maar ik wil, nu we waarschijnlijk toch geen vakantie kunnen vieren in t buitenland, toch echt kijken hoe ver ik kom. En stagneer ik, dan moet de alcohol toch echt even afgeschreven worden. Maar t gaat gelukkig wel aardig. Merken jullie ook dat wanneer je ongesteld bent, of moet worden, dat resultaat behalen lastig gaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 18:07    
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Tja... soms is de realiteit niet zo mooi als dat we zouden willen maar beter dat we er eerlijk over zijn dan ons zelf voor liegen.

Als ik ongesteld ben dan gaat het inderdaad helemaal niet lekker maar gelukkig weet ik dan maar een weekje hoef te wachten en dan schiet het wel weer omlaag.
Geduldig zijn is gewoon een ramp.

Vandaag is mijn eerste dag weer 6 dagen detoxen.
Ben benieuwd wat er gebeurd na ik weer mn normale maar gezonde levenspatroon terug oppak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 8:48    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ok, vorige week vergeten in te sturen, maar ik was dus, uit t niks, 1 kilo aangekomen, die er deze week, met 0,7 kg ook weer af is. In totaal maar 0,7 en ik baal.. t is eraf, maar ik heb t idee dat er zo veel voor doe... Waarom doet mijn lijf dit? Angstvallig vasthouden aan te veel mij? Ik ben zwaar genoeg om door t veranderen van voeding nog zeker 10 kilo redelijk makkelijk kwijt te raken.. tegen de 100 zal ik waarschijnlijk meer registers moeten gaan gebruiken.. maar goed.het is eraf, niet erbij, dus toch winst. Ik hoop dat jullie ook vooruit gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel ook hier even het berichtje van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:30    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
MissDaisy schreef:
je bent van harte welkom kim!
En ik begrijp wat je zegt.. dat denk ik ook maar het ongeduld met jezelf zorgt dat je sneller wat kwijt wil en sneller resultaat en dat lukt en dan wil je toch wel een glaasje drinken en in mijn geval dan 3 glaasjes

Raar hé Rollende ogen dat iets wat van druifjes is gemaakt .... zo slecht voor je is Smile

Ik doe hier ook effe mee..... gezellige sprintjes hebben een goede invloed op mijn dieet Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 18:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2