Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15 kilo tegen kerst ( Deel 3 )

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Haha dank je Marina.
Gisteren bij de kruidvat beetje zo'n sportief jurkje gekocht. Maar wat ik al vermoedde teveel zwemband. Dus mijn doel is om mooi in dat jurkje te passen!! Hij koste geen drol was voor de helft. En ik hou m dus als doel om weer naar toe te werken!!
Het is ook beter voor mijn lijf. Kan nu niet hardlopen omdat ik voetklachten heb, krijg tzt wel zooltjes ben bij podotherapeut geweest. Wil wel als ik ook goede dagen qua voet heb wandelen dan beweeg ik ook weer lekker.
Fijn dat je mij die schop geeft!!!

Graag gedaan Meis... en dat jurkje is een goed doel... dus hop.... wandelschoenen aan en lekker een vaste route elke dag... en dat is bewezen dat wandelen met zo efficiënt is als hardlopen cheerleader
Ik heb bij het vorige dieet ook gewandeld terwijl ik te maken had met een flink probleem.... dus geen excuses meer.

En ik blijf jou die schop geven.... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.
Mijn 1e dag ging gister best lekker. In de avond hadden we wel borreltje van ons koor in de buitenlucht en heb daar wel iets genomen, maar echt met mate. En ook paar plakjes komkommer dus dat is sowieso niet erg haha.
Ik geloof echt daar ik er weer zin in heb en zie ook de ernst in dat het nodig is. Dus dit gevoel lekker vasthouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 9:37    

Reageer met quote
Welkom milly in ons sprintje... Erg blij

Fijn dat jij de smaak weer lekker te pakken heb.... en hou dit vast
cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:15    

Reageer met quote
Dank je wel!
ja dat vast houden is wel de planning.
Hou ook mijn eten weer bij, dat werkt ook altijd wel goed, je bent je toch allemaal bewuster wat je eet en drinkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:22    

Reageer met quote
Dat is wel het allerbeste wat je kan doen.... ik doe het nog steeds op een ouderwetse manier... boekje van nicoline duinker... daar staat alle voeding in met de daarbij behorende calorieën en koolhydraten.. en ik schrijf elke dag in mijn schrift wat ik per dag heb genuttigd Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:42    

Reageer met quote
Haha dat van schrift/ mapje is ook heel herkenbaar. Doe ik ook. Vaak zet ik daar ook bijzonderheden bij of hoe ik mij voel.
Gebruik ook meestal een app. Geeft toch ook weer wat inzicht. Al weet je vaak zelf ook wel wat goed en minder goed is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:45    

Reageer met quote
Het makkelijke van zelf opschrijven is dat je voor mijn idee niet kan sjoemelen met het calorieën verbruik.

Een app is voor mij toch anders.. ik hou graag de controle over mijn dagelijkse voeding... ik kan precies uitrekenen ( na afwegen uiteraard ) hoeveel ik heb gebruikt.

Ook het terug lezen gaat heel makkelijk... wij zitten al genoeg op onze smartphones Erg blij

Ik heb zelfs mijn schrift nog van mijn vorige dieet.... een handig naslagwerk Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:01    

Reageer met quote
Ik doe het wat dat betreft naast elkaar. En doe niet heel precies aan calorieen tellen. En vul de app naar waarheid in, staat iets er niet precies in zal ik eerder de "slechtere" variant aanvinken. Dan doe ik het in ieder geval niet mooier voor dan het wellicht is.
Bij mij gaat het vooral om mijn eetgewoonten weer even op orde te brengen. Het zit bij mij ook in de hoeveelheden. En weet gewoon dat ik nog winst kan boeken met groenten en fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:04    

Reageer met quote
Wauw Erg blij er is weer 1,3 kg af cheerleader

Ik ben er zo blij mee... Erg blij nog 2,7 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus Applaus

Iedereen heel veel succes de aankomende week... een nieuwe week met nieuwe kansen Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 3:58    

Reageer met quote
Super wat een mooi begin van de dag Marina!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11