Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15 kilo tegen kerst (deel 2)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
man wat is het hier druk geweest,
dieet was wel het laatste op mijn prioriteitenlijstje met veel snelle maaltijden en vooral heel weinig gezonde keuzes.
vanaf vandaag probeer ik ondanks alles toch gezonde keuzes te maken.
hopelijk lukt die 74 met kerst dan toch nog. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 14:32    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn familie heeft bedacht om na de corona-tijd, als het allemaal weer een beetje normaal is, een nieuwe familie-foto te maken. Dan zou ik toch wel erg graag heel wat kilo's er af willen hebben..... Laat ik er maar van uit gaan dat dat ca augustus/ september zal zijn. Werk aan de winkel dus.... 
Daarnaast is het idee geopperd om over 2 jaar met de familie op vakantie te gaan ivm 50-harig huwelijk. Dan zou ik graag "slank" zijn. Maar dan moet ik wel "nu" beginnen. 

Maar kilo's er af willen hebben en daar ook daadwerkelijk mee bezig te gaan, is 2. De motivatie en het doorzetten moet ik nog zien te vinden.
Heb vandaag wel doelbewust na het werk een stuk gelopen ipv meteen op een stoel in de zon neer te ploffen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 19:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn familie heeft bedacht om na de corona-tijd, als het allemaal weer een beetje normaal is, een nieuwe familie-foto te maken. Dan zou ik toch wel erg graag heel wat kilo's er af willen hebben..... Laat ik er maar van uit gaan dat dat ca augustus/ september zal zijn. Werk aan de winkel dus.... 
Daarnaast is het idee geopperd om over 2 jaar met de familie op vakantie te gaan ivm 50-harig huwelijk. Dan zou ik graag "slank" zijn. Maar dan moet ik wel "nu" beginnen. 

Maar kilo's er af willen hebben en daar ook daadwerkelijk mee bezig te gaan, is 2. De motivatie en het doorzetten moet ik nog zien te vinden.
Heb vandaag wel doelbewust na het werk een stuk gelopen ipv meteen op een stoel in de zon neer te ploffen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 19:25    
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
alle beetjes helpen!

momenteel gaat het heel moeizaam, maar ik start elke dag opnieuw,
mijn mindset nu is alles wat ik niet eet/snoep is gewonnen.
mijn avonden zijn heel moeilijk, en bewegen ook.
naast een voltijdse job en 3 kinderen in huis die hun schoolwerk moeten doen, heb ik precies geen fut meer om te sporten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Ik doe graag mee gelukkig duurt het nog even tot kerst, mooi de tijd om 15kg af te vallen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee! De kerst is n mooie tijd om naar toe te werken Erg blij .
Een fotomoment is een goeie stok achter de deur RvdG. Denk er maar aan elke keer als je iets lekkers wil pakken.
Elke dag opnieuw beginnen is beter als het opgeven Kristel! Het is makkelijker als je niet toe geeft maar het lukt mij momenteel ook niet hoor. De avonden vind ik ook het moeilijkste, dan moet ik nog iets eten of snoepen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 13:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn doelstelling is om op 1 mei 2023, als wij 25 jaar getrouwd zijn, weer op het gewicht te zijn van medio oktober 2013 (82,7 kg). Of lager. Mijn uiteindelijke streven is 75 kg of minder, want dan heb ik een gezond gewicht.
Echt lijnen wil ik niet, ik wil het doen door doordeweeks liefst geen tussendoortjes te nemen, in het weekend evt wel wat lekkers. Verder normaal eten, al wil ik 's ochtends wel regelmatig brood vervangen door havermout of yoghurt/ kwark met muesli. Door gewoon normaal te blijven eten, en ook af en toe tussendoortjes toe te staan, hoop ik een nieuw normaal te krijgen die ik kan volhouden. Nu is het toch heel regelmatig snoepen (= geen tussendoortje), en daar wil ik van af. Ik weet dat ik een verveel-eter ben, en daar moet ik "Nee" tegen leren zeggen.

Om een beetje overzicht te hebben met hoe het er voor staat en of ik "op schema" lig, heb ik een overzicht gemaakt met wat ik aan het eind van een maand "moet" wegen om mijn doelstelling te halen. Een schema waar op staat wat ik aan het eind van een maand "moet" wegen als ik 1 kg per maand wil afvallen, of juist 1,5/ 2/ 3 of 4 kg. Daar zie ik op dat ik het met 1 kg per maand niet red om over 3 jaar (en 5 dagen) op 82,7 kg te zitten. Daarvoor moet ik tussen de 1 en 1,5 kg per maand afvallen.
Aan het eind van elke maand schrijf ik op dit overzicht wat dan de stand is, en dan kan ik zien op welk schema ik op dat moment zit.
Hoop dat dit gaat werken.

Nu nog even kijken waar ik dit schema ga ophangen. Pontificaal in de keuken of op een minder zichtbare plek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Debbie1990
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hey,

Jullie zijn al even bezig maar hebben jullie plaats voor nog ééntje meer :p.

Ik word in september 30j en zou tegen dan mijn BMI een beetje onder controle willen hebben en nadien streven naar een gezond gewicht.

Ik heb er alvast (matig) zin in :')
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 17:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja joh, kom er gezellig bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 18:21    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo, tijdje weg geweest op het forum is ook te zien in mijn gewicht Verrast . niet dat ik niet zonder forum kan, maar op het moment is het wel denk ik weer dat steuntje in de rug. Raak namelijk aardig van het padje af. Dit sprintje leek mij wel leuk, met een realistisch doel.
Helaas zit hardlopen er helaas niet in. Al een tijd last van mijn voet. Net toen ik verwijzing had voor podotherapeut leek het beter te gaan dus niet geweest. Maar uiteindelijk is het nog niet oke en heb al maanden last. Dus als het corona gebeuren weer wat achter de rug is, toch maar naar de podotherapeut.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 15:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4