Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+ vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fini
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vorige week aan het jojo'en geweest waardoor ik uiteindelijk niets ben afgevallen, nu gelukkig weer wat er af!
Hopelijk blijft dit nu weer een paar weken dor gaan.

Zet hem op iedereen! Volgende week een totaal van minimaal 3 kilo er af met elkaar??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes me vakantiekilo eraf en nu door,zin in,voel me zo goed,ben tevreden met -3 kilo voor de kerst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Veva
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hi beste lijners,
Ik sluit me ook maar weer eens aan, kwestie van een stok achter de deur.... niet opletten is weer aankomen bij mij. Het blijft een levenslang gevecht!
Ik hoop door elke week mijn gewicht in te sturen weer een paar kilootjes kwijt te raken.
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 19:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Vega,welkom,die stok achter de deur hebben we nodig,hier vandaag pet,de hele dag al lopen snaaien,weet de oorzaak ,dat scheelt,toch raar hè dat je weet waar het van komt en toch door blijft eten,maar de aanhouder wint,dus we gaan door,veel succes!

Fijn weekend allemaal.
Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Wat erg, al weer een tijd terug dat ik hier voor het laatst was. Ik had al gedacht dat ik zou zijn verwijderd, ik ben niet echt een steun voor anderen.
Het gaat hier echt slecht, ben gegroeid en steek weer echt mijn hoofd in het zand. Ik hoop nu toch echt eens de knop goed om te krijgen en er voor te gaan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Vanochtend een forste 124-er op de schaal Schaam Schaam Huil huil , maar heb het mezelf aan gedaan,, niet meer niet minder.
Maar hoe ik het weer goed voor elkaar ga krijgen, geen idee. Ik wil graag, maar blijkbaar niet graag genoeg.
Tijd voor positiviteit, ga mijn best doen de neus in de juiste richting te krijgen.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 17:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Pien5 hier ook foute boel,nog niet gewogen,gisteren een echte vreetdag,vandaag al iets beter,we moeten het toch zelf doen,dus we gaan ervoor met z,n allen,zet hem op!

Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gisteren een goede dag gehad en vandaag gaat het ook nog goed tot nu toe. Ben wat voor mezelf aan het uitdenken hoe het nu aan te pakken, ik wil graag koolhydraatbeperkt maar hoe dit aan te pakken?

Maar door dit te bedenken en toch ook wel enigszins schrik op de schaal wordt het iets rustiger in mijn hoofd en kan ik het bij een appel of wortel houden en niet meteen met mijn hoofd de kast in om er iets uit te halen of ik weet mezelf toe te spreken en het niet te doen.

Kom op hoor Roefie, zet 'm op. Met ons allen kunnen we het dus we gaan ervoor!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 17:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Van de week aardig lopen snaaien,maar toch gelijk gebleven,dus tevreden,wel veel beweging gehad,het lopen gaat al een stuk beter,met -16 kg.dus maar weer er tegenaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 19:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2