Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@Hilda33
Succes, je kan het cheerleader

@Roefie
Wat heerlijk al 2 maten kleiner, gefeliciteerd !

@Spacey
Sterkte aai en aftellen naar de vakantie.

Hier een pondje er af vanmorgen dus het gaat lekker, weet nog niet wat mijn weegdag wordt want het was altijd maandag maar toen stiekum verschoven naar zaterdag.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 9:14    
Vrouw Weeggegevens   I72
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend van die paniekaanvallen, Spacey. Gaat het inmiddels weer wat beter? Hopelijk voel je je straks als de kinderen vakantie hebben stukken beter!

Ik zie tot nu toe hele mooie resultaten zeg! Wat goed! Toppers!

Ik blijf rustig door afvallen, ondanks weer een gezellig weekendje gehad te hebben. Super fijn. Volgend weekend weer zo'n weekend. Lachen gaat lekker. Daarna gelukkig weer even rust.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Speacy,ja stress is de grote oorzaak als het afvallen niet lukt,hier ook mijn hele leven last van gehad,ik ben nu 70 en alles is nu tamelijk rustig en ik heb gebroken met mijn schoondochter die gaf ook veel onrust bij mij ,onze zoon komt nog wel en het is allemaal veel gezelliger,dus dat is Fijn!

Probeer het een beetje op te pakken,een week niet snoepen scheelt al veel,en veel water en thee drinken,ga ervoor en dan zul je je met de vakantie een stuk prettiger voelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 10:05    

Reageer met quote
Hier een groen hokje maar moet ff wennen dat ik niet zoveel meer mag afvallen per week van de dokter, ach ja elke week een kilo en dan is er eind van het jaar ook wel weer 26 kg. af dus dan kom ik er ook wel alleen wat langzamer & een stuk gezonder.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 10:47    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Midde schreef:
Hier een groen hokje maar moet ff wennen dat ik niet zoveel meer mag afvallen per week van de dokter, ach ja elke week een kilo en dan is er eind van het jaar ook wel weer 26 kg. af dus dan kom ik er ook wel alleen wat langzamer & een stuk gezonder.

Misschien heb ik niet goed gelezen maar waarom mag dat niet meer? 1kg per week is ook echt wel perfect inderdaad. Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 15:16    

Reageer met quote
I72 schreef:
Midde schreef:

Misschien heb ik niet goed gelezen maar waarom mag dat niet meer? 1kg per week is ook echt wel perfect inderdaad. Mr. Green

@I72

Doordat ik door het lage kcal. dieet & het intermittent fasting galstenen heb gekregen.
Die pijnen zijn zo heftig, geloof me dan wil je echt wel luisteren naar de dokter en die zegt dus als je 1,5 kg. of meer per week afvalt dat je daarmee de kans op galstenen aanzienlijk vergroot, zeker als je al een flink overgewicht hebt Rollende ogen
Ook zijn een laag kcal. dieet en ook het vasten funest doordat door beide de galvloeistof te lang stilstaat in de gal en deze gaat indikken en uiteindelijk kristaliseren = galstenen.
1 kg. per week is indd. perfect maar had gehoopt het wat sneller te kunnen want er moet nog zooooveel af bij mij, ach ja geduld is een schone zaak en ook liever met een gezond lichaam natuurlijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 9:56    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Midde schreef:
I72 schreef:
Midde schreef:

@I72

Doordat ik door het lage kcal. dieet & het intermittent fasting galstenen heb gekregen.
Die pijnen zijn zo heftig, geloof me dan wil je echt wel luisteren naar de dokter en die zegt dus als je 1,5 kg. of meer per week afvalt dat je daarmee de kans op galstenen aanzienlijk vergroot, zeker als je al een flink overgewicht hebt Rollende ogen
Ook zijn een laag kcal. dieet en ook het vasten funest doordat door beide de galvloeistof te lang stilstaat in de gal en deze gaat indikken en uiteindelijk kristaliseren = galstenen.
1 kg. per week is indd. perfect maar had gehoopt het wat sneller te kunnen want er moet nog zooooveel af bij mij, ach ja geduld is een schone zaak en ook liever met een gezond lichaam natuurlijk.

Ohh. Dan heb ik nog wel een dikke tip voor je. Ik zorg er voor dat ik sowieso 2 eetlepels olie of ander vet per dag binnen krijg en als ik koliekpijn voel opkomen drink ik een liter echte ongefilterde appelsap. Ik weet wat het is dus. Maar ga je je galblaas niet weg laten halen dan? Dat wordt doorgaans gedaan.. is het "probleem" gelijk opgelost. Ik ken die pijn. Sterkte. Ik beval 100x liever. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:07    

Reageer met quote
I72 schreef:
Ohh. Dan heb ik nog wel een dikke tip voor je. Ik zorg er voor dat ik sowieso 2 eetlepels olie of ander vet per dag binnen krijg en als ik koliekpijn voel opkomen drink ik een liter echte ongefilterde appelsap. Ik weet wat het is dus. Maar ga je je galblaas niet weg laten halen dan? Dat wordt doorgaans gedaan.. is het "probleem" gelijk opgelost. Ik ken die pijn. Sterkte. Ik beval 100x liever. Lachen

@I72

Precies wat ik tegen de dokter zei, ik zei ik heb 2 kids maar die bevallingen waren niet zo pijnlijk als die pijnen van de galstenen (en ik had geen makkelijke bevallingen hoor), ik liep gewoon te janken van de pijn.
Ik heb pas 1x koliekpijn gehad dus ik laat nu niet direct m'n gal verwijderen, heb ook net een flinke operatie achter de rug waarvan ik nog aan het herstellen ben. Maar mocht ik vaker pijn krijgen of als het gaat ontsteken dan moet ik wel natuurlijk.
Bedankt voor je tip trouwens super, ik haal die ongefilterde appelsap meteen ff in huis !!
Van de dokter kreeg ik de tip om 's avonds voordat je gaat slapen een klein beetje vet te nemen, een kaasblokje of een plakje kipfilet met een tl mayo en dan leegt de gal zich zodat niet de gehele nacht het galvocht in de gal blijft staan want anders gaat het indikken en dat gaat dan weer kristalliseren = galstenen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:23    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Midde schreef:

@I72

Precies wat ik tegen de dokter zei, ik zei ik heb 2 kids maar die bevallingen waren niet zo pijnlijk als die pijnen van de galstenen (en ik had geen makkelijke bevallingen hoor), ik liep gewoon te janken van de pijn.
Ik heb pas 1x koliekpijn gehad dus ik laat nu niet direct m'n gal verwijderen, heb ook net een flinke operatie achter de rug waarvan ik nog aan het herstellen ben. Maar mocht ik vaker pijn krijgen of als het gaat ontsteken dan moet ik wel natuurlijk.
Bedankt voor je tip trouwens super, ik haal die ongefilterde appelsap meteen ff in huis !!
Van de dokter kreeg ik de tip om 's avonds voordat je gaat slapen een klein beetje vet te nemen, een kaasblokje of een plakje kipfilet met een tl mayo en dan leegt de gal zich zodat niet de gehele nacht het galvocht in de gal blijft staan want anders gaat het indikken en dat gaat dan weer kristalliseren = galstenen.

Echt ook doen hoor. Vet is helemaal niet zo slecht met het afvallen.

Jaaa. Ik kon amper nog praten door de pijn. Niet normaal. Overgeven ook. Bah! Ik ben nu 3.5 jaar verder en ik heb eens in het half jaar hooguit nog pijn maar lang niet meer zo erg. Hier kwam het door de zwangerschapshormonen icm afvallen. Appelsap is de makkelijke optie maar vanwege de fruitsuikers niet heel dieetvriendelijk. Appelzuur capsules schijnen het ook prima te doen maar een stuk prijziger. Er staan ook gekke galblaas en lever reinigingen op internet, die moet je maar links laten liggen hoor. Persoonlijk geloof ik dat niet. Haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:44    

Reageer met quote
I72 schreef:

Echt ook doen hoor. Vet is helemaal niet zo slecht met het afvallen.

Jaaa. Ik kon amper nog praten door de pijn. Niet normaal. Overgeven ook. Bah! Ik ben nu 3.5 jaar verder en ik heb eens in het half jaar hooguit nog pijn maar lang niet meer zo erg. Hier kwam het door de zwangerschapshormonen icm afvallen. Appelsap is de makkelijke optie maar vanwege de fruitsuikers niet heel dieetvriendelijk. Appelzuur capsules schijnen het ook prima te doen maar een stuk prijziger. Er staan ook gekke galblaas en lever reinigingen op internet, die moet je maar links laten liggen hoor. Persoonlijk geloof ik dat niet. Haha.

@I72

ja ik ga dat ook echt doen, zulke pijnen wil je niet....pffff…...echt heftig.
Ik doe nu EGA dat is een gezond dieet waarbij ik ook 25 gram vet per dag moet nemen, dus voor mij nooit meer een heel laag kcal dieet of Intermittent Fasting, daardoor is het bij mij dus hoogst waarschijnlijk ontstaan.
Appelsap heb ik ook in huis gehaald, super bedankt voor de tip !Wel beter dat jij het voelt aankomen zeg, ik werd gewoon wakker van de pijn. Wat voel je dan als je het voelt aankomen ? Druk op de bovenbuik ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 9:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12