Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MamaYvonne
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Poeh. Ik wil wel gaan beginnen maar stel het steeds uit.

Met meer bewegen heb ik fysiek geen moeite en voel me niet beperkt, maar qua planning.

Vandaag met mijn nieuwe baan begonnen. Hoop dat dit ook voor meer structuur gaat zorgen.

Zo'n dieet (zonder aardappelen of met maaltijd vervangers) is niks voor mij helaas, want ik weet nu al dat het teveel moeite kost. Ik kom gewoon momenteel weinig aan mijn eigen dingen toe.
Daarbij vind ik dat ik als voorbeeld moet eten wat de kids eten. En die begrijpen niet dat maaltijd vervangers alleen voormama zijn. Of waarom ik een schaaltje yoghurt net gruchten eet oid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoe oud zijn je kinderen? Mijne zijn 5 en 8 en die leg ik uit dat sommige voedingsmiddelen zijn om te groeien en dat zij die dus nodig hebben en dat andere voedingsmiddelen zijn om je gaande te houden, maar waar je niet van groeit, die zijn voor mama. Ze snappen het prima. Ik leg ook uit dat mama dunner wil worden en dat dat heel moeilijk is. Zij vinden snoep en koekjes ook lekkerder dan groente.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 23:05    
Vrouw Weeggegevens   I72
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi Dames,

Ik weet niet of het oké is maar is er nog plek voor ééntje meer? Ik zag dit sprintje en dacht gelijk, wat een geluk! Mensen die snappen hoe véél te veel wegen is. Wat een ontzettende mooie resultaten hebben jullie al. Ik stroom haast over van motivatie. Niet om te delen helaas, zal het tzt te kort komen ben ik bang.

Om het nieuwe leven vanaf nu te vieren heb ik een nieuwe weegschaal gekocht. Eentje die boven de 150 kilo kan wegen. Het is voor het eerst sinds 2016 dat ik me weer woog. 172.4 ... erg hè. Schaam Schaam

Ik heb mijzelf dr in gezet. Lach

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 23:10    

Reageer met quote
ja ze zijn nog te klein om dat goed te snappen (2,5j & 9m)
Mijn oudste wil nu alles juist zoals ik of papa doe of wat de kleinste krijgt (net wat haar uitkomt).

Welkom 172, zolang sprintjes open zijn kan je erbij aansluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 2:01    

Reageer met quote
@mamaYvonne: ja dat is inderdaad nog erg klein... maar ik zou gewoon uitleggen dat zij nog moeten groeien en jij niet meer. Ik begrijp je beweegredenen maar al te goed en een ouder zou inderdaad in gedrag het voorbeeld moeten geven. Maar niet als dit voorbeeld voor jouzelf niet goed is. Wat een dilemma, ik wens je wijsheid toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 9:14    

Reageer met quote
@I72: van harte welkom in ons cluppie! Wat goed dat je de eerste stap hebt genomen. Ik ben ook 170 kilo geweest, dus ik weet hoe je je voelt. Het is niet erg, dat wil iedereen je laten geloven. Er is een reden voor, wellicht medicatie, emo-eten, een eetstoornis of wat anders. De reden maakt niets uit. In dit groepje vind je gelijkgestemden en niet van die dunnetjes die nog 2 kilo eraf willen. Deel je motivatie vooral wel, motivatie vermeerdert juist als je het deelt. Je bent een kanjer en niet alleen in omvang! Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@172 welkom,ja fijn dit cluppie van mensen die zwaarder zijn en begrijpen wat het is,als het even niet wil,ik wens je veel succes!

@mamayvonne,kun je morgens geen gemalen havermout nemen met de kids,voed goed en voor de kinderen ook lekker,heel veel succes!
Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 9:38    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Bedankt dat jullie me zo lief welkom heten. Lach

@MamaYvonne, vraagt je oudste er echt om dan? Waarom je iets (anders) eet? Mijn oudste is ietsje ouder en geeft er echt niets om. Mijn kinderen daar totaal niet mee bezig. Wat jij eet hoeft toch niet slecht te zijn voor je kinderen?

@Spacey, jij bent al een mooie 20 kilo definitief kwijt zie ik. Tof hoor. Ik weet niet goed hoe ik motivatie kan delen maar ik stuur het in gedachten allemaal naar jullie door. Cool

~Go iedereen!

Laatst aangepast door I72 op wo 12 jun 2019 10:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 10:27    

Reageer met quote
Motivatie delen is juist door dit soort fijne berichtjes te posten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 20:57    

Reageer met quote
@172 ja mijn oudste wil momenteel alles precies hetzelfde. Behalve groente

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 19:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12