Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Welkom (terug) Yvonne! Steun heb ik erg aan hier merk ik. Gezellig dat je er bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 22:22    
Vrouw Weeggegevens   MamaYvonne
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je. Ik merk dat ik veel moeite heb om goed voor mezelf te zorgen qua eten. Omdat ik vooral voor iedereen in huis zorg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 6:56    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom,een mooi doel om naar toe te werken,je trouwdag,al gaat het met onsjes, eraf is eraf,en we weten het allemaal,als je gezond eet,voel je je fitter,we gaan ervoor met ons clubje,hier gaat het op het moment niet zo goed,maar na me vakantie ga ik het weer oppakken,veel Succes!
Fijne dag allemaal.
Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
Yvonne , welkom !
En wat een mooi doel om naar toe te werken ..
We hebben een lange weg te gaan met vallen en opstaan .
Daarom ben ik ook hier , voor steun en motivatie .
Veel succes !
~ Ik weet hoe het vaak tegenvalt in een gezin , hier zijn nog 7 thuiswonende kinderen .
Kleine doelen stellen helpt misschien .
Succes weer iedereen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 13:23    
Vrouw Weeggegevens   MamaYvonne

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt iedereen. Ik ben al blij als ik weer in de goede flo kom en dan zal mijn gewicht ook wel langzaam weer dalen. Gezonder eten meer bewegen en meer routine daarin is mijn doel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
~Cheatday .. gelukt .. dank je Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Yvonne, leuk dat je mee gaat schrijven. Welkom en succes!
Gezonder eten en routine is het begin. Naarmate er gewicht afgaat zal het bewegen ook makkelijker gaan en is het ook leuker om te doen (althans zo heb ik het in het verleden ervaren). Bewegen is nu voor mij ook nog een heel ding, wie weet over een tijdje Erg blij

Ik vind het erg lastig om voor mezelf anders te koken dan voor de anderen hier in huis. Ik heb moeite om met name de aardappelen te laten staan. Ik doe het wel en neem nu als alternatief vaak zoete aardappel. En er zit 1 of andere kronkel in mijn hoofd die denkt dat alleen groente met vlees niet kan. Maar het kan wel, maar dan wel met roerbaksels, want gekookte groente met een worstje dat vind ik zelf persoonlijk niet fijn en loop ik de hele avond met een zeurend gevoel in mijn hoofd.

Roefie, veel plezier deze week.

Elisabeth, ik ben hier ook voor de steun en motivatie. Ik zit dan nu net onder de 120 maar het is en blijft een strijd. Ik ben begonnen met maaltijdvervangers om een soort van reset in mijn hoofd te krijgen, ik kreeg het niet voor elkaar om ook maar een fatsoenlijke maaltijd voor mezelf klaar te maken. Ervaarde heel veel onrust en die wilde ik kwijt. Ik dacht ook super veel te gaan afvallen, maar dat lukt nog niet echt. Komt ook omdat ik toch nog wel wat missers heb. Ik ga binnenkort weer op eigen kracht verder, ik zie daar wel naar uit. Ik weet dat als ik finaal de mist in ga ik kan bellen en weer beginnen.

Ik ben afgelopen weekend erg de fout in gegaan, te veel foute dingen gehad met als gevolg maandag een grote plus die ik nu nog moet wegwerken. Nog een klein beetje en dan ben ik gelijk met vorige week. Ik weet nu wel dat ik dit niet weer moet doen, maar denken gaat heel makkelijk om het tot uitvoer te brengen een stukje lastiger. Erg blij

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 14:16    

Reageer met quote
Pien: Ik houd niet van aardappels, dus dat is voor mij geen probleem. Ik eet regelmatig een stukje vlees met wat groente en heb niet het gevoel dat ik wat mis. Het scheelt mij heel veel hongergevoel als ik geen koolhydraten eet. Het is echt zoals je zegt: het zit in je hoofd. Met afvallen zit 95% in je hoofd en maar 5% in je buik..... Nu dat hoofd nog mee zien te krijgen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Toch een plus, en groter dan verwacht. Ik wist wel dat ik niet gelijk zou komen maar in mijn beleving ben ik niet zo de fout in gegaan na het weekend dat het zo'n grote plus is.
Nieuwe week, nieuwe kansen. Heb mn eerste liter water weer gedronken, daar weer goed op gaan letten dat er bij elke maaltijd twee grote glazen staan en dan nog een fles water voor tussendoor. En strenger bij de maaltijden, ik geef mezelf waarschijnlijk toch nog wat te veel ruimte.

Spacey, aardappelen heb ik ook lange tijd niet gehad nu wel vaker zoete aardappel maar zal die deze week weer eens laten staan. Misschien dat het dan weer beter gaat.
Geen koolhydraten eten geeft op meerdere vlakken een goed gevoel, maar dat tijdelijke goede gevoel blijft toch ook wel knagen. Soms er aan toe geven maar het kan ook een aantal dagen goed gaan. En ik wil me gaan focussen op de rust/slaap. Ik las bij een ander sprintje daarover, en daarover nadenkend krijg ik te weinig slaap en daardoor ook wel de vermoeidheid overdag. Ik ga eerst eens er mee bezig om 's avond tussen 10 en half 11 naar boven te gaan. Als het me lukt om voor 11 uur in slaap te vallen heb ik toch ruim 7 uren slaap te pakken ipv een karige 6 uur per nacht.

Afvallen zit grotendeels in je hoofd, daarom vind ik zelf dat wat je doet ook goed gevoel moet geven. Als ik iets eet wat ik niet lekker vind of voldoening geeft heb ik de hele avond een zeurderig, zoekend gevoel. Daarom is het wel goed te experimenteren en grenzen zoeken op dit vlak, dan zal het in het hoofd op den duur ook wel de goede kant op gaan Erg blij

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 11:47    

Reageer met quote
Ik snap je zo goed Pien! Een kleine "misstap" zorgt voor een grotere plus dan verwacht, de kleine geluksmomenten blijven knagen, je wilt wel, maar niet alles opgeven, het is allemaal bekend. Knuffels en elke dag is een nieuw begin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8