Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ah, duidelijk! Ik hoop dat het voor je werkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
~ Spacey , ik hoop t ook .
Hier ook n echte emotie-eter .. als er dingen spelen in t gezin (met puberdochters bijv) kan ik zomaar mn kop in t zand steken en gaan troost eten .
Het bittere is dat ik daar dus alleen mezelf mee heb
Wat n strijd elke keer Sip
Dus nu probeer ik echt te focussen op mn eerste doel .
Jij ook succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Heel herkenbaar! Ik heb momenteel ook gedoe, ga daarom ook troosteten. Je ervan bewust zijn is de helft van de winst. Ik weet dat ik mezelf wat moet toestaan, zodat het geen vreetbui wordt. Dan ben ik nog verder van huis. Dus daarom tevreden zijn met onsjes... gestaag omlaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo medestrijders,
1 kilo eraf gisteren,maar zit er nu weer bij denk ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Me verhaal was nog niet af gisteren een enorme vreetbui gehad,maar weet waar het van komt dat scheelt,nu weer de puntjes op de i,vrijdag een weekje weg,lekkerfietsen in Drenthe, hopelijk blijft het droog!
Veel succes allemaal!
Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Elisabeth Mams, kan je dan ook niet beter je ticker aanpassen? Daarop is het nog een hele stap naar je volgende doel. Dat helpt mij wel om die aan te passen zodat daarop de stap die je nog wilt/moet maken ook niet al te groot is. Want dat is , vind ik zelf, vaak zo demotiverend omdat het zo lang duurt voordat je daar bent. Goed van je om met kleine doelen te werken, die zijn overzichtelijk.

Ik denk dat de meesten van ons troos/ emotie-eten. Als ik me alleen voel of ben dan gaat het bij mij vaak los. Alhoewel het de laatste weken wel beter wordt maar ik weet dat het altijd op de loer ligt. Maar het stomme is dat ik er zelf ook nog wel voor zorg dat ik alleen in huis ben. In mijn (on)bewuste ik zit iemand die de boel ook wel wil saboteren door los te kunnen gaan terwijl ik weet dat ik dat beter niet kan doen. Maar eenmaal beginnen dan is er geen houden aan.

Ik geef mezelf geen beloning in de vorm van iets tastbaars, maar weet dat als ik afval ik er gezondheidswinst mee behaal en dat is ook een mooie beloning.

Roefie, netjes een kilo eraf! Prober het er af te houden en je doel voor ogen te houden. Kom op, je kan het!

Spacey, alle onsjes die je kwijt raakt dat zijn er weer een paar. En voor de lange termijn is het ook nog beter. Want langzaam eraf blijft het er misschien ook af.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 12:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
~ Pien ..goed idee , dank je wel !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 17:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heb het gewijzigd maar zie het nog niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Ik weet niet of ik hier mag regeren, maar Elisabeth even je cookies legen dan zie je het wel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 21:27    
Vrouw Weeggegevens   MamaYvonne
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo, ik wil ook wederom weer graag mee doen. Ben ooit lid geweest, maar ik beschik niet meet over inlog en mail van mijn oude account.
Na twee kinderen ben ik weer terug bij af voor mn gevoel. Aangezien ik volgend jaar februari ga trouwen en het gewoon ook beter is voor mn gezondheid ben ik weer enigszins gemotiveerd. Al moet ik zeggen dat ik erg veel moeite heb met controle over mijn eetgedrag. Dus ik hoop hier weer wat herkenning en motivatie te vinden.
Iedereen succes en sterkte met alle hindernissen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12