Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Van mijn kant is het wat rustiger de laatste tijd. Ik meende wel dat ik afgelopen week mijn gewicht had ingevoerd, maar terug te zien is dat niet gebeurd of ik heb iets niet goed gedaan Verward .
We gaan eerst een week lekker op vakantie en na onze vakantie zal ik hier weer meer komen. Het gaat met mijn gewicht wel goed, ik ben een paar weken geleden opgehouden met de maaltijdvervangers. Ben niet veel aangekomen na die tijd en dat is er nu ook weer af. Vanochtend een mooie 118,5. Ook mijn eetbuien zijn momenteel rustig, weinig last van tussendoor grote hoeveelheden snoepen en merk ook aan meerdere dingen dat het rustiger is in mijn hoofd. Geen idee hoe, maar ben blij dat het nu zo is.

Het lijstje zo te zien zijn we met ons allen goed gemotiveerd om af te vallen. Wat een mooi resultaat staat er al, -40 kg! en dan zijn we er nog niet eens.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Pien,we hebben het zelfde gewicht,fijne vakantie!

Hier gaat het niet zo goed,ik ben erg moe en veel stress,vanmiddag maar even met de fiets weg!

Groetjes Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 11:46    
Vrouw Weeggegevens   I72
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Midde schreef:

@I72

ja ik ga dat ook echt doen, zulke pijnen wil je niet....pffff…...echt heftig.
Ik doe nu EGA dat is een gezond dieet waarbij ik ook 25 gram vet per dag moet nemen, dus voor mij nooit meer een heel laag kcal dieet of Intermittent Fasting, daardoor is het bij mij dus hoogst waarschijnlijk ontstaan.
Appelsap heb ik ook in huis gehaald, super bedankt voor de tip !Wel beter dat jij het voelt aankomen zeg, ik werd gewoon wakker van de pijn. Wat voel je dan als je het voelt aankomen ? Druk op de bovenbuik ?

ja een licht drukkende en zachte pijn zal ik maar zeggen. Als ik dan een dag of 2 appelsap drink dan gaat het weg. Ooit had ik eens in de 2 weken zo'n aanval. Toen heb ik 2 weken lang elke dag een liter troebele appelsap gedronken (flevosap). Daarna maaaanden geen last meer gehad. Zo nu en dan dus weer. Laatste keer was in februari. Voelde ik al dagen aankomen maar te laks geweest en de appelsap "vergeten". Eigen schuld dus. Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 12:09    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Wat fijn @Pien5 dat het wat rustiger in je hoofd is nu. Uiteraard ook fijn dat je niet zoveel last hebt van eetbuien. Super! Doorgaan zo. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 12:11    
Vrouw Weeggegevens   I72

Reageer met quote
Ik hoop dat ik mijn doel nog ga halen trouwens. Oja? De week is errug slecht begonnen. Vandaag pak ik het weer op en hopelijk ben ik dan iig niet aangekomen. Ik zal toch nog 1.5 kilo per week moeten verliezen wil ik het halen. Haha. Alhoewel ik prima wist dat het een behoorlijke doel was hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
I72 schreef:
Midde schreef:

@I72
Wel beter dat jij het voelt aankomen zeg, ik werd gewoon wakker van de pijn. Wat voel je dan als je het voelt aankomen ? Druk op de bovenbuik ?

ja een licht drukkende en zachte pijn zal ik maar zeggen. Als ik dan een dag of 2 appelsap drink dan gaat het weg. Ooit had ik eens in de 2 weken zo'n aanval. Toen heb ik 2 weken lang elke dag een liter troebele appelsap gedronken (flevosap). Daarna maaaanden geen last meer gehad. Zo nu en dan dus weer. Laatste keer was in februari. Voelde ik al dagen aankomen maar te laks geweest en de appelsap "vergeten". Eigen schuld dus. Stom

@I72

Thankx !
Gisteren van m'n arts gehoord dat m'n galblaas er uit moet, tegenwoordig doen ze dat binnen een uur met een kijkoperatie en mag je dezelfde dag weer naar huis en daarna nooit meer kolieken. En dan mag ik ook weer wat sneller afvallen ipv die 1 kilo per week, da's ook een mooi vooruitzicht.

Veel succes met het behalen van je doel, het gaat je vast lukken. cheerleader

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!

Laatst aangepast door Midde op za 13 jul 2019 16:34, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 11:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een slechte week gehad,maar weet de oorzaak,vandaag er weer goed tegenaan is het plan!

@Midde ,wat zijn ze toch kundig tegenwoordig,hopelijk krijg je snel bericht!
Allemaal een fijn weekend,ik ben lekkere kersen wezen halen,moet ik die maar nemen bij behoefte aan iets zoets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@Roefie

Dank je wel !
Succes met het weer in t gareel komen. cheerleader
En jij ook een fijn weekend.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 6:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,
Hier gelijk gebleven,maar ben tevreden,wat een weertje word het,beetje teveel van het goede,maar voor degene die moeten werken is het zwaar,veel succes allemaal!

Groetjes Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 7:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Hoe is het gegaan de afgelopen dagen,een beetje koel kunnen houden,voor de mensen die moesten werken,zal wel zwaar geweest zijn!
Hier ondanks de warmte toch afgevallen,maar zaterdag niet veel gegeten,was niet lekker,nu gaat het weer Goed!

Voor de mensen die vakantie hebben ,geniet ervan en succes verder☀️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 9:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12