Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

120 plussers gaan er voor! (kort sprintje 2015)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
super bezig wild-rose. Ik heb ook een groen vakje. Had dat eigenlijk niet verwacht, ben er dus erg blij mee. Was woensdag erg geschrokken dat ik 1kg zwaarder was als maandag, maar dat is er dus weer af plus de rest.
Volgende week na de kerst wegen... ik ga me best doen om het niet uit de hand te laten lopen, mijn doel is dan niet overeten, anders met het eten dat aangeboden wordt omgaan als vorige jaren. Als me dat lukt dan maakt het me niet uit of ik rood, geel of groen ben. Dan is het ook al een overwinning.
Leuk om al jullie groene vakjes bij elkaar te zien cheerleader Zet hem op iedereen!! Alvast hele goede dagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2015 10:54    
Vrouw Weeggegevens   wild-rose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm.

Reageer met quote
JAAAAAAAAAAA!!!!!! 😁😁😁😁😁
Gelukt!! 1 kilo kwijt in een week. En dat met twee keer verjaardag vieren. Ik ben echt trots. Heb mezelf bewezen dat ik het wel kan.
Ik heb me netjes aan mijn plan gehouden, en geen taart of andere zoetigheid gegeten.
Ik wil er eigenlijk een sport van maken om met de kerst ook af te vallen, maar ben bang dat dat echt niet gaat lukken ☺️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 10:00    
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
Goed van jullie om met al die feestjes toch groene vakjes te krijgen.

Voor mezelf weet ik het deze week echt niet wat mn gewicht doet, sinds dit weekend eet ik weer "normaal". Probeer wel bewuste keuzes te maken maar ja.....vanmorgen was de weegschaal nog heel blij met me maar of dat zo blijft?? geen idee hoe mn lichaam omgaat met gewoon meeeten.

word vervolgd Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 13:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader Super wild-rose!! Ga zo door Lach

Anfrekriden, dat lijkt me best een spannende fase en helemaal als je dat met kerst doet Erg blij
Ben erg benieuwd en wens je heel erg veel sterkte en succes het lijkt me echt niet makkelijk namelijk.

Hier nog steeds ups en downs we kwakkelen langzaam toch naar beneden in december, dus echt ontevreden mag ik niet zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 19:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien een idee voor een snack, ik heb voor op m'n werk een pakje kipfilet vleeswaren om augurken heen gerold.
Op deze manier kan ik de hele dag snacken voor bijna geen calorien, en het stilt de trek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2015 16:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die ga ik binnenkort eens proberen, maar heb net alle boodschappen binnen t/m de kerst.

Dank je wild-rose!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 dec 2015 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Iris-40kg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Applaus Applaus super blij! Applaus Applaus

Deze week weer een mooi groen vakje......op naar de -35!

Woensdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2015 7:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
super Iris! Je zit al flink onder de 100 kg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2015 17:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ben ik jarig 😊🎉
Vanavond uit eten geweest bij een wok, het enige "foute" dat ik heb gegeten was een handje kreukelfrites en een theelepel knoflooksaus.
Verder alleen salade, droog brood en varkenshaas.
Ik ben super trots, en het voelt heerlijk om jezelf niet te hoeven vol proppen maar echt te genieten van gezondere keuzes.
De grootste overwinning was wel dat ik geen toetje heb gegeten maar een cappuccino gedronken.
Ik hoop echt resultaat te zien op de Weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2015 20:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Surprise (Nederlands=Verassing) Gefeliciteerd Wild-rose, en wat super hoe jij je gedragen hebt! Dat moet terug te vinden zijn op de weegschaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2015 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8