Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

120+ers gaan ervoor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Dankje Panterdraak!

Pien, sluiten of open laten vind ik allebei prima.

Met mij gaat het goed, eigenlijk. Ik ben nu in een maand zo'n 6,5 kilo kwijt (van 129,1 naar 122,4) en dat is heerlijk! Ik voel al dat mijn broeken losser zitten. Ik word er wel eens moedeloos van als ik bedenk hoeveel er nog af moet, en ik heb nog te weinig vertrouwen in mezelf dat ik het daadwerkelijk ga volbrengen, maar over het algemeen ben ik er vrolijk onder. Weight Watchers geeft me veel houvast, en eigenlijk eet ik lekkerder dan ooit tevoren, hihi, omdat ik het met veel meer aandacht, zorg en liefde klaarmaak en opeet.

Waar ik wel aan moet wennen is het plannen, het veel tijd met voorbereidingen bezig zijn. Dat is dan ook een van mijn valkuilen: hongerig thuis komen, me voor etenstijd volproppen en dan iets snels koken omdat ik te moe ben. Uit verveling, moeheid, blijdschap, stress of wat ook naar de (koel)kast lopen ook, maar het lukt me tot nu toe om braaf alle puntjes in te voeren in de Weight Watchers app en dat weerhoudt me om mijn hele voorraad in een keer in mijn hoofd te duwen. Uitsluitend plantaardig eten lukt ook heel goed, tot een etentje bij mijn stiefvader na.

Jullie ook toi toi toi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Maira,
Het gaat ook goed met jou zo te lezen. Fijn is dat om te merken dat broeken weer losser gaan zitten, of nog leuker als sommige broeken op de stapel te klein je weer gaan passen.
Lachen

Het plannen is denk ik bij velen van ons een lastig iets. Ik merk ook aan mezelf dat als ik snel iets klaar maak ik ook voor het gemak kies, neem ik er de tijd voor dan is het veel verantwoorder en vaak ook nog lekkerder.

Was na het weekend jammer genoeg even zwaar als de zaterdag, maar in het weekend waarschijnlijk toch wat te veel aan zout/kruiden gehad. Nu vanochtend al weer 123.1. Dit geeft wel een goed gevoel, kleding zit weer beter en mn ring knelt niet om de vinger.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo,
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat Maira en Pien5,hier even een dipje,te veel gesnoeptvanmiddag,ook wel een heerlijk fietstochtje gemaakt en op het terras gezeten,nu er maar weer tegenaan,want anders komt het niet goed van de week!
Fijne avond allemaal,groetjes Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 17:24    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
allemaal succes deze week op naar de groene vakjes.
ben tevreden met 1,1kg eraf. door de week gaat het makkelijk maar weekend moeilijk toch weer 2 keer frietjes gegeten.
wel als maaltijd. maar verder gaan snoep en chips gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Anbe keurig gedaan hoor Applaus cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 15:35    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Roefie schreef:
Anbe keurig gedaan hoor Applaus cheerleader
dankje Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 20:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Gaat het een beetje met jullie?hier een pondje eraf,tevreden,veel gefietst en goed opgelet,had meer verwacht,maar ja aan mijn kleding merk ik het wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 sep 2018 9:24    

Reageer met quote
Roefie, mooi gedaan! En ook nog lekker actief bezig geweest, dat geeft ook weer energie.

Ook een mooie score onderaan de grafiek. Dat hebben we met elkaar toch al mooi gedaan!

Mijn weeg was vanochtend een beetje in de war, denk dat de batterijen bijna vervangen moeten worden. Ik ging erop staan, 121.3 Geschokt . Ik dacht al, dat klopt niet. Toen nog eens erop staan, en dat was 122. Wat omgelopen, later nog een keer erop en weer 122. Dus dat ook ingevuld voor deze week. Maar het gaat goed, val per week rond de 1,5 kg af. Kleding gaat lekkerder zitten, en voel me ook prettiger. Het zijn nog niet heel veel kiloos maar deze zes kilo ben ik toch maar weer kwijt. Nu ook maar hopen dat het straks met de suikers ook de goede kant op gaat.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
jeetje ik heb me opgegeven en daarna nooit meer iets laten horen, sorry!!
Ik zal zo meteen m'n gewicht van NU even opgeven, dat is 1 kilo meer dan er staat - 130 ipv 129 - maar dat is wel zo reëel.
Ik heb erg gehannest met m'n eten de laatste maanden, kwam in juni onverwacht in het ziekenhuis terecht en dan kun je nou eenmaal niet alleen maar vlees eten. Maar het ging daar wel goed want ik het meteen mezelf op een laag aantal calorieën en bijna nul koolhydraten gezet, dat was wel haalbaar. Wel veel meer groenten en vooral rauwkost gegeten daar.
Nu eet ik nog kwark, dat moet er weer af en dat is eigenlijk het enige nog wat ik wil schrappen. Verder dus zero carb, alleen eet ik nu af en toe groente, als ik daar trek in heb, zo kan ik het langer volhouden.
Emotioneel ben ik er nog niet helemaal aan gewend, en ook de medicijnen zijn niet echt fijn, maar dankzij de ICD/pacemaker die ik nu heb, begint m'n energie gelukkig eindelijk weer beter te worden.
Maar ik wil me echt bewust blijven van dat er wat af moet, vandaar dat ik me bij jullie had aangesloten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 16:26    

Reageer met quote
Wizz, dan heb je ook wel wat op je bordje gehad de afgelopen maanden. Hopelijk mag dit alles je helpen om je nu weer beter te voelen en dan volgt het afvallen binnenkort. Je volgt wel een streng dieet, maar als het jou helpt moet je het mooi blijven volgen. Sterkte en succes.

Ik heb deze week een rommelweek. Het rommelt in mn hoofd en dan ook in mijn eten. Door de suikers heb ik een lijst mee gekregen wat wel mag en wat beter is van niet. Het ging de eerste weken ook best goed, maar er komt nu iets van besef en dat ik bepaalde dingen heel graag wil eten (en dan met name broodbeleg) maar ja dat mag dus niet. En als ik niet lekker in mijn afvalvel zit, en dat kan per dag anders zijn, dan zet ik me af tegen alles wat niet mag of wat moet. Het is voor heel veel dingen wel goed dat ik een detist weet te vinden die mij kan helpen mn weg te vinden. Het beste is koolhydraatbeperkt, maar waar ik een aantal jaren totaal er geen moeite mee had om mijn broodmaaltijden te vervangen, lukt het me nu niet. Ik kan me niet bedenken wat te doen daarvoor in de plaats en ook de boodschappen daarvoor doen krijg ik in mijn hoofd niet voor elkaar. Het komt wel goed, maar ik moet wel even anders doen dan de afgelopen dagen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6