Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wkn knallen met Dr.Cohen/koolhydraat arm!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker bezig Jess!

Ik zit nu achter de computer met een grote beker tomaten/groentenbouillon of zoiets (groentebouillon van poeder met worteltjes, bleekselderij en tomaten even koken en daarna de staafmixer erop, ik vind het geen soep én geen bouillon, maar wel lekker warm Erg blij ), heb de moed nog niet gevonden om dat planken te proberen. Eigenlijk moet ik naar buiten van mezelf, ben alleen maar even heen en weer gefietst voor afspraak op sportschool (niet gesport, heb ik gisteravond gedaan en 2 x binnen 24 uur vind ik te gek Rollende ogen ) en wat boodschappen gehaald. Vandaag een beetje geen zin, het is zo druilerig, niets aan

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 15:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ja zo'n soepie is lekker warm en hartig Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 16:32    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Nice! Nog steeds hartstikke groen in onze groep!!
Allemaal toppers hier!

Zijn jullie klaar voor het weekend? Ik wel! Family support is er gelukkig. Dus gaat goed komen...
De teisserie met bubbels staat al klaar. Dus kom maar op! Ik kan dit!

Fijn weekend allemaal!

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
weekend geen gekke dingen dus eten gaat prima

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 20:31    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
ja, ik ben ook klaar voor het weekend, maar ik ga wel aan een wijntje en een kaasje oid.. Morgenavond zijn mijn man en ik uitgenodigd te komen eten bij de vriendin van mijn zoon thuis van 20 jaar, heel lief. Ik heb er zin in en ook zij probeert koolhydraatarm te eten, dus dat gaat helemaal goedkomen!
Zondag een verjaardag, maar dan eet ik gewoon geen taart, alleen een blokje kaas of vis of wat er maar is waar geen koolhydraten inzitten. Dus dat vind ik niet moeilijk.
's middags krijgen we zelf bezoek en bakken we een cake. Die ik ook niet hoef.
Dus ik denk dat het goed komt. Probeer gewoon ook net zoveel te bewegen als doordeweeks.
Fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 20:36    

Reageer met quote
Al twee verjaardagen achter de rug, prima gegaan.
Morgen avonddienst, dus dat wordt een maaltijdsalade in de avond, dat neemt makkelijk mee en vind ik altijd lekker. Maandag ook avonddienst, dan dus wat anders verzinnen. Er staat nog een flink portie gegrilde groente, misschien dat ik daar wat bijmaak.

Fijne zondag voor iedereen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 0:34    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 0:46    

Reageer met quote
vanmorgen een keurige 6 ons er af, vandaag geen tijd om te zondigen Erg blij . Net een stukje kipfilet gegrild, dat gaat met het restant roerbakgroenten mee naar het werk vanavond, ik had toch geen zin in salade, kan dat morgen wel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Bosmaatje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm/beperkt

Reageer met quote
Hier gaat het best redelijk het is even zoeken wat je allemaal kan en mag zonder dat je over het aan te bevelen gram koolhydraten gaat vandaag helaas mijn feestweek Verward gekregen en dan kom ik rustig 2 kilo aan zonder dat ik extra eet. En dat werkt niet bepaald bevordelijk woensdag weer wegen hopen dat het overtollige vocht van deze dagen dan verdwenen is. Succes allemaal laten we proberen alles groen te houden met zn allen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 16:26    
Vrouw Weeggegevens   moose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Ik sluit graag nog aan bij deze sprint. Zal me even voorstellen, ik ben Moose, 35 jaar. Ooit lang geleden veel kilo's kwijtgeraakt, om zwanger te kunnen worden. Wat is gelukt overigens Erg blij En sindsdien worstel ik om alle kilo's weer kwijt te raken.
Graag zie ik dit weer anders, vandaar dat ik weer begonnen ben met koolhydraatarm. Op deze manier is het de eerste keer ook het beste gelukt.

Succes allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 20:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 7 van 34