Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wkn knallen met Dr.Cohen/koolhydraat arm!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
JanHintje schreef:
Inderdaad, dat vind ik ook superknap! Hoe lang mag je dit dieet volhouden?

Zelf ben ik iets khds gaan toevoegen in mijn dieet. Heel voorzichtig, met twee volkoren boterhammen per dag en wat fruit. Geloof dat dat goed gaat! Voel me weer beter nu in elk geval.

@JanHintje

Ik mag dit dieet volhouden tot ik op m'n streef zit, mijn doktoren zijn op de hoogte van wat ik doe en heb mijn bloed ook eerst laten onderzoeken, als ik op m'n streef zit dan ga ik over naar 5:2 dus 2x in de week 800 kcal.
Daarnaast is het de bedoeling dat je ook aan Intermittent Fasting doet, je eet in een tijdspan van 8 uur en je vast 16 uur.
Let op dat als je zwaar lichamelijk werk hebt of heel intensief sport dat 800 kcal dan gewoon te weinig is.

Fijn dat het goed gaat met het toevoegen van koolhydraten, lijkt me een uitdaging, en top natuurlijk dat je je nu weer beter voelt.

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 feb 2019 11:28    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Aha ok, nou het klinkt goed, maar zeker ook als een uitdaging. Maar wat een prachtige resultaten behaal je en dat zelfs in je vakantie! Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2019 11:56    
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
whahahaha Als ik 800 Cal ga eten dan val ik om hoor einde van de dag.
Daar kan ik echt niet op sporten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2019 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
JanHintje schreef:

Zelf ben ik iets khds gaan toevoegen in mijn dieet. Heel voorzichtig, met twee volkoren boterhammen per dag en wat fruit. Geloof dat dat goed gaat! Voel me weer beter nu in elk geval.

Doe ik op advies van voedingsconsulent op sportschool ook, JanHintje. beetje fruit en elke dag óf 2 boterhammen(volkoren) óf bij het avondeten zilvervliesrijst, volkorenpasta of aardappel.
Ik weet dat er legio mensen zijn die dat al jaren, naar volle tevredenheid, niet gebruiken maar daar ga ik niet bij horen. Ik merkte dat ik het ondanks dat ik erg lekker at, af en toe behoorlijk miste, gewoon doordat ik het heerlijk vind. Daarom besloten om het, met mate, te gaan gebruiken om zo een voedingsgewoonte te kunnen opbouwen die voor mij ook vol te houden is op de lange duur. Dan kan ik eenmaal op streef daar vanuit kijken wat ik moet/mag eten om op gewicht te blijven

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 feb 2019 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Stilletjes hier...….hoe gaat het met iedereen ?

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2019 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
gister weer voor Cohen gegaan want het liep behoorlijk de welbekende spuigaten uit
nadeel van een paar wijntjes op een feestje en mee eten en drinken bij een diner...was allemaal veel te hartig en te vet...tja dat is bij mij meteen kassa....
ik probeer al 2 maanden omlaag te komen naar het gewicht van vorig jaar maar het wil niet lukken op de manier die ik deed......dus niet eigenwijs zijn maar cohen weer oppakken

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2019 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Pommetje

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en er was niet veel af, maar er was af! Ik ben deze week 5 ons afgevallen. Wilde vandaag nog graag gaan wandelen, maar het waait en regent zo hard, dat ik maar binnen blijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2019 10:39    
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2019 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gaat even minder, gister moe en zatterig en alles gegeten wat ik kon vinden (nootjes, drop, brood met brie) Schaam Schaam Schaam Schaam
Vandaag last van hè, eenmaal gezwicht kost het me altijd weer een dag of twee om de lekkere trek uit het susteem te krijgen. Donderdag voel ik me vast weer beter Lach

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2019 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon

Dieet: Cohen

Reageer met quote
even de teugels aan trekken en mijn best doen
ik wil zo graag onder de 90
eerste stap dan verder

kom op meiden we kunnen het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 9:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Volgende
Pagina 31 van 33