Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 59, 60, 61  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zag een lekker recept bij Mam. Truffels, die ga ik maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
smullen Chocolade en niet laten liggen.
Ben blij dat gisteren niet gelezen heb anders was er extra meegegaan in boodschappen karretje

Nu braaf een pak melk en sinaasappels

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:30    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ik heb dus geen zin in die bitter pure chocola en melk chocola lus ik al helemaal niet .

ik ben meer van het hartige eten, zoet niet zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ellen schreef:
Elisabeth01 schreef:
Ik eet op een dag eigenlijk zo weinig dat ik niet weet waar ik nog zou kunnen minderen met suiker?
Eet 2 stuks fruit op een dag en heel af en toe appelstroop op een cracker maar dan heb je ook mijn suiker inname gehad.
Kan hier ook niet op bezuinigingen omdat ik dan niet aan mijn kcal inname kom en ook vanwege de vitamine en de vezels.

Elizabeth als je alles goed doet is dit gewicht wellicht wat bij je past en hoef je alleen je levenswijzen vol te houden .

ja, dat doe ik inmiddels 3 jaar, daardoor verandert er ook niks in mijn gewicht. Had alleen verwacht dat het op een gegeven moment vanzelf zou gaan, maar helaas.
Snaaidrang, verkeerde keuzes, enz. blijven op de loer liggen, vandaar dat ik hiervnog altijd ben. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Elisabeth01 schreef:
Ik eet op een dag eigenlijk zo weinig dat ik niet weet waar ik nog zou kunnen minderen met suiker?
Eet 2 stuks fruit op een dag en heel af en toe appelstroop op een cracker maar dan heb je ook mijn suiker inname gehad.
Kan hier ook niet op bezuinigingen omdat ik dan niet aan mijn kcal inname kom en ook vanwege de vitamine en de vezels.

Dat hoeft dan toch ook niet in jouw geval? Zo te zien heb je de bezuinigingen al gedaan en doorgevoerd. Het feit dat je ze aanhoudt en het feit dat je een prachtig BMI gewicht hebt zegt mij voldoende!

ja, eigenlijk zitten de meeste suikers in snoep, koek, taart, toetjes enzo en dat eten gaat niet samen met een gezonde levenswiize. Eet dat dus eigenlijk nooit, vind het belangrijk om op gewicht te blijven met gezonde voedingsproducten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 9:54    
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Reageer met quote
Taart eten moet geen gewoonte worden, maar van 1 stuk taart kom je gelukkig geen kilos aan.

Zo ook niet van chocolade en koekjes en chips enzo.

Maar als je rem kapot is, zou ik het niet in huis halen of vervangen door iets anders lekkers waarbij je het wel bij 1 bakje of stukje kan houden.

Ik merk aan mezelf dat mijn ontbijt wat steviger moet. Ik eet al een jaar lang, langer zelfs, 4 maiswafels met beleg. Veel te weinig, waardoor ik sneller iets fouts tussendoor pak. Mijn maiswafels moeten weer een tussendoortje worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 10:32    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
fientjuh schreef:
Dipinipi schreef:
fruit in z'n geheel breekt langzaam af....megaveel is niet nodig beter om wat extra groentes te eten

Groenten eet ook veel. Lachen Ik eet alleen maar plantaardig en dan kom je al snel uit bij groenten en fruit. (mits je gezond plantaardig eet natuurlijk, want ik zou ook de hele dag oreo's en naturel chips kunnen eten)

Ik eet zo'n vier tot vijf stuks fruit per dag, maar soms zeven. Ligt er maar aan.

Ik weet de reden niet van het plantaardig eten maar oreos bevatten ingrediënten die je misschien eens wil bekijken. Misschien staan ze nu nog op je lijstje van af en toe toegestaan.
http://www.degroenemeisjes.nl/palmolie/

Lijkt me wel lastig, alles plantaardig. Ik zou dan wel meer groente eten en iets minder fruit, ik merk zelf altijd na fruit dat ik sneller trek krijg. Er zit meer suiker in wat dat kan veroorzaken. Het is wel altijd beter als de toegevoegde suikers natuurlijk!

Die palmolie is inderdaad een ding ja. Ik probeer daar ook erg op te letten. Ik eet bijna nooit oreo hoor.
De reden dat ik zo eet / leef is het dierenwelzijn en milieu op nummer 1 en nummer twee is mijn gezondheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
DOEN schreef:
Als je chocolade wilt, neem je dan de hele reep?

Goeie vraag! Vroeger at ik zonder problemen de hele reep, bij voorkeur melk met hazelnoot, maar ik heb ontdekt dat 1 stukje hetzelde genot geeft, dus heb ik mezelf aangeleerd dat 1 stukje genoeg is. Meestal kies ik nu voor puur als ik chocola neem, en breek ik het in kleine stukje en meng ik het met watnootjes. Echt een genietmomentje.

Want dat geeft chocola wel echt bij mij.. genot.

Wat ik ook heel lekker vindt is melkchocola met caramel en zeezout, zo’n reep van Tony Chocolonely.. mmm. De vorige reep deed ik ruim drie maanden mee.
Telkens een klein brokje

En de truffels zijn ook geweldig inderdaad. Ik maak de helft van het recept en heb dan ongeveer 20 truffels waar ik makkelijk een maand mee kan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Knap Mamdarijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 18:14    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
DOEN schreef:
Als je chocolade wilt, neem je dan de hele reep?

ja kan het niet laten liggen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 19:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 59, 60, 61  Volgende
Pagina 28 van 61