Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 162, 163, 164  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
ik heb ineens een veel hoger gewicht dan vorige week. kan niet echt begrijpen waarom, heb toch op m'n eten gelet. maar 5x op de weegschaal staan en 5x hetzelfde gewicht, sja dan moet het wel kloppen Huil huil
komende week naar oostenrijk dus volgende week schrijf ik dan maar even zelfde gewicht omdat ik me dan daar niet kan wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@Hammy heb je de weegschaal verschoven , verder een fijne vakantie geniet ervan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Zo dames, wat is hier een hoop geschreven. Ik had heel wat bij te lezen.
Mijn internet valt steeds weg na enkele seconden tot minuten. Al 2x de monteur erbij gehad. Al 3 modums versleten. Maar ik blijf een instabiele verbinding houden. Dat geeft ook problemen voor het tv-kijken. Nu moet de KPN er mee aan de slag want dat is de netbeheerder. We gaan het beleven. Hopelijk is het snel opgelost want het is echt geen doen zo.

Ik kreeg vorige week zondag te horen dat ik een loting had gewonnen. Eigenlijk had iemand anders gewonnen maar die kon niet dus werd er opnieuw geloot. 4 Weken gratis 2x per week yoga (2 verschillende soorten) en 1x pilatus. Dat laatste is nogal te zwaar voor me. Het is op maandag en dinsdag. Dus heb er nu 2x opzitten. Heerlijk. Heb ik normaal geen geld voor dus echt super dat ik dit kan doen. Eerste keer geen pilatus gedaan, het was ruimschoots genoeg voor mijn lijf. Afgelopen dinsdag deels meegedaan binnen mijn vermogen maar toch nog ietwat geforceerd. Ik merk het vooral aan mijn nek/schouders. Waardoor ik ook gigantische hoofdpijn krijg en op de pc zijn even niet gaat, zonder internet ging het toch al niet dus dat scheelt.

In elk geval heb ik dan wel flink beweging want de les op maandag is anderhalf uur. Op dinsdag 2x 1uur. Ze hadden gezegd dat de pilatus op woensdag was maar niet dus. Ik moet er op de fiets naar toe en het is een kleine 8 km enkele reis. En dat in storm en noodweer. Maar op de e-bike lukt het, al moet ik toch nog mijn best doen. Ik voel mezelf afvallen, vorm buik/maag verandert. Op de weegschaal was het eerst minder/niet positief zichtbaar. Maar deze week was het oke. Een erg mooi groen resultaat. Super.

Ellen ontzettend bedankt voor het overzicht. Wat zal je daar een werk aan hebben gehad meis. Fantastisch.
Quote:
Mooie berichten hier en we hebben de mijlpaal van - 50 kilo behaald op naar de volgende -50 kilo

Wouw, wat een hoop al he. Echt gaaf is dat in zo'n grote sprint. En inmiddels zie ik dat we de -54 kg al hebben bereikt.

Ik vroeg me af hoe eigenlijk de winnaars bepaald worden Ellen? Gaat dat naar gewicht? Iemand die veel zwaarder is kan veel sneller veel meer afvallen, dus kan me dat niet helemaal voorstellen. Ben er in elk geval erg nieuwsgierig naar. Rollende ogen

Quote:
Als iemand nog lekkere (veggie) pompoentips heeft... Zeer welkom!
Whis ik heb eind van de zomer een heerlijke pompoentaart gegeten. Het moet dan wel zo'n pompoen zijn die genoeg vocht in zich heeft. Die knalharde drogere zijn er niet geschikt voor. Indien geïnteresseerd kan ik het recept terugzoeken, ik had er een foto van gemaakt, kwam uit Amerika. smullen

Quote:
Gisteren jarig! Nieuw levensjaar nieuwe kansen!
Nog van harte gefeliciteerd Kaia. Ik was de 14e jarig. Hier ook hopelijk nieuwe kansen en mogelijkheden. Laat het alsjeblieft beter worden dan het was haha. Het begin lijkt er te zijn.

Quote:
Sinds ik bij de Weight Watchers ben meet ik mijzelf om de maand op..vond dat altijd onzin ..maar ..ik vind het leuk ! Echt leuk om te doen..je ziet echt resultaat ..best grappig..

Ma de lief ik meet meestal eens in de 1 a 2 weken. En juist als het op de weegschaal minder gaat en je ziet de duidelijke verschillen in cm'ters is dat erg stimulerend. De weegschaal laat niet zien dat er spieren bijkomen terwijl er vet afgaat en er zit een enorm gewichtsverschil in vet/spierweefsel. Met de cm. zie je dat al snel wel. Je lichaam gaat tijdens het afvallen herfigureren als je meer beweegt, ook krijg je meer tonus. Fijn dat jij er ook zoveel plezier uithaalt. Uitlachen

Quote:
Maar ... wie heeft er nog meer een hoepel van de action ?
Je moet hem inelkaar zetten ..wat een groot ding zeg ..maar hij doet het geweldig ..tot nu eigenlijk..
Ik heb ooit een grote zware hoelahoep gekocht samen met veel anderen hier op de weegclub Ma de lief. Was een dure. Moest er wel een dikke trui of zo onder aan en schoenen aan want werd er bont en blauw van maar voor de taille is het perfect. Hij ligt nog in de opslag. Hopelijk heb ik hem snel hier. Kan ik er ook weer mee aan de gang.

Quote:
Al een paar dagen later mijn gewicht in gevoerd maar de weegschaal en ik zijn niet de beste vriendjes deze week.

Jpee ik had vorige week ook mijn armzalige onsje pas enkele dagen na mijn gebruikelijke weekdag (maandags) behaald. Was aan het schommelen. Maar deze week ging het weer beter. Ik denk sowieso dat ik naar een andere dag moet gaan. Als ik extra beweeg houd ik veel extra vocht was in de eerste dagen erna heb ik gemerkt. En op dit moment heb ik de kans om op maandagen en dinsdagen wat extra te bewegen. Dus tja.

Quote:
ik heb ineens een veel hoger gewicht dan vorige week.

Het kan uitmaken of je de weegschaal op dezelfde plek hebt staan. Omdat vloeren nu eenmaal niet altijd waterpas zijn en ook als je het op een zachtere vloer zoals tapijt doet kan je met een afwijkend gewicht te maken krijgen Hammy.
Fijne vakantie Hammy

Beterschap voor alle zieken en kwakkelaars onder ons.
En natuurlijk weer veel succes allemaal.
We gaan ervoor en we komen er wel. Erg blij
Fijne dag!!

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@Lightfeather
Wat heb je een leuke reactie's voor veel deelnemers gepost, op je vraag hoe het gaat met de prijs verdeling .
Staat eigenlijk in mijn eerste bericht maar hier nog een keertje voor jou.
Het enige wat je moet doen om mee te dingen voor de prijs is 12 weken een bericht posten hoe het gaat en 12 weken je gewicht invoeren uit die deelnemers worden 3 winnaars geloot door een computer programma dus het kan zomaar zijn dat er een winnaar bij zit die niks is afgevallen maar het wel 12 weken heeft volgehouden ,

SUCCES

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 12:38    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wouww al 55 kilo samen afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 14:28    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 14:30    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik ben 22 Januari geopereerd en weer thuis een beetje bijgekomen, van alle emotie, ben nog veel misselijk en duizelig zijn....brr wat slikt een mens toch veel medicijnen om weer up to date te worden, ik ben alleen vandaag gestopt met morfine daarvan heb je het gevoel op een andere planet te zijn geen fijn gevoel, en ik merk dat ik de pijn net uit kan houden zonder dat middel
Mijn gynaecoloog belde ze had net de uitslag binnen gekregen en wilde me feliciteren het is voor 100 % goedaardig
mijn antwoord was AMEN!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Spekky
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Coby, dat is een mooi bericht! Sterkte met de verdere genezing.....

Pmponer en Elisabeth, nog bedankt voor jullie reactie. Het gaat bij mij nog steeds niet. Misschien inderdaad maar hulp zoeken. Ik heb de hele dag een drang tot eten.......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 17:47    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Coby met de goede uitslag! Een hele opluchting.
Graag wens ik je een spoedig herstel!! Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 18:58    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Reageer met quote
gefeliciteerd coby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 19:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 162, 163, 164  Volgende
Pagina 47 van 164