Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 162, 163, 164  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Spekky schreef:
Ik ben gefrustreerd. Afgelopen week heb ik mijn regels een beetje laten vieren maar wel gezond gegeten en er is gelijk ruim een kilo bij.... Mijn motivatie ben ik even kwijt...... Huil huil

De getallen op de weegschaal geven slechts aan of de ingeslagen weg goed is. Rekenend houden dat het kan fluctureren door extra darminhoud of vocht vasthouden.
Motivatie om minder te eten, gedrag aan te passen doe je door een doel te stellen.
Waarom wil je afvallen?
Wat is het je waard?
Accepteer de consquenties.
En leer omgaan met ontmoediging.

Kortom, pas je plan aan, laat iemand meekijken of je plan goed is en schrijf alles op wat je eet.
Bedenk als je weer 'gewoon' gaat eten je dus ook gewoon weer aankomt.

Kom op, lak de draad weer op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 14:05    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oef weegmoment stiekem maar even uitstellen... Teveel aan me bol gehad en de weegschaal als straf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
lauw water drinken..... Zal eens proberen. en groene thee vind ik ook bitter, brr. drink het ook af en toe, maar dan nog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 14:42    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik drink altijd water op kamertemperatuur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dodo schreef:
Ellen schreef:
Goedemorgen Week 03 is bijna afgelopen en er staat -30 kilo op de teller.
De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
AnnetteM, Dodo, Estee68, Eztur1971, jmertens1972, lientje1972, Mei, morgenrood2 en Slankie30

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
Broodjekaas, ilknur, Jess, jmertens1972, lientje1972, Miss-Amanda, ReiGer en tanteloes

Je hebt tot vanavond de tijd om gewicht of bericht achter te laten Zondag verwijder ik de deelnemers die dat hebben verzuimd

Lang getwijfeld maar je mag mij uit het sprintje verwijderen. Ik ga even rust creëren en vooral ook genieten van de vakantie. Zonder druk te ervaren dat ik hier iets moet posten etc. Succes allemaal!

Kom op je bent toch een dappere DODO je hebt je opgegeven en de kracht is dat je het nu ook 12 weken volhoud
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 15:59    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Als ik groene thee te lang laat trekken vind ik het ook niet lekker, maar als ik het zakje een paar keer erin doop vind ik het prima te drinken Lach Verse thee vind ik overigens nog veel lekkerder, en mag dan ook zeker groene of kruiden thee zijn.

Erg lekker vind ik persoonlijk verse lavendel thee, getrokken uit gedroogde lavendel bloemetjes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Na een heftige week van een goede vriend die plotseling is overleden, en is gecremeerd, met als reactie daarop gisteren een giga migraine aanval, heb ik vandaag de draad weer 100 % opgepakt. Ben benieuwd of de weegschaal maandag lief voor me is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Ik drink bijna alleen maar gefilterd water. Ik had het alleen zo koud. Nu drink ik lauw water. Ik voel me nu wel lekker warm.

Iemand schreef dat lauw water beter zou zijn om te drinken dan koud water. Ik heb gezocht op internet, maar kan daar helemaal niets over vinden.

Ik dacht altijd dat als je koud water drinkt je lichaam het eerst moest opwarmen en daar meer calorieën voor nodig zijn.

ik ben benieuwd of iemand dit weet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 16:48    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
sterkte mapet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 17:08    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het ging de laatste weken redelijk maar vandaag niet. Moet de draad weer oppakken! Heb trouwens ook 2 weken niet meer gelopen volgens mij, zo druk met werken... Ik moet meer tijd voor mezelf inplannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 18:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 162, 163, 164  Volgende
Pagina 34 van 164