Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ik heb nog geen reactie van Micha gehad er staat wel een deelnemer op de reserve lijst ik wacht nog even en anders gaat de prijs naar de reserve deelnemer_________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mrt 2020 12:10 |
|
 |
|
 |
MamERB Weegclubfan voor het leven

|
|
Alle prijswinnaars gefeliciteerd, lekker shoppen, Ellen bedankt._________________  [/url]
It is a perfect day to be happy / Let's make new adventures |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mrt 2020 23:17 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ellen schreef: | Ik heb nog geen reactie van Micha gehad er staat wel een deelnemer op de reserve lijst ik wacht nog even en anders gaat de prijs naar de reserve deelnemer |
Ik wacht tot eind van de week op bericht van Micha en dan gaat de prijs naar de reserve deelnemer ._________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 mrt 2020 11:26 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Ellen, werd gewaarschuwd door iemand dat ik een prijs had. Heel erg bedankt, heel leuk, ben ik heel blij mee ! Uiteraard.
Bedankt voor de organisatie Ellen, het is altijd heel leuk, die 12 weken sprintjes. Misschien kan ik van de prijs ook wat uitdelen aan mensen in mijn omgeving-kennissenkring die dingetjes kunnen gebruiken. Lijkt me leuk !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 mrt 2020 20:07 |
|
 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
De winnaars van harte gefeliciteerd en gen iet van jullie prijs._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 31 mrt 2020 20:53 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Ellen schreef: | @Lientje bedankt voor je bericht en je e-mail adres
@Lin ook gefeliciteerd nu nog Micha en dan stuur ik jullie adressen door |
Ook Micha heeft gereageerd ik stuur jullie e-mail adressen die hier bekent zijn door aan de webshop_________________ Donaties
Donaties
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 apr 2020 8:18 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Bedankt Ellen, hartstikke leuk !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 apr 2020 23:48 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Ik hoor graag wat jullie besteld hebben_________________ Donaties
Donaties
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 apr 2020 0:09 |
|
 |
Lin84 Mega Weegclubfan

|
|
Bedankt allemaal voor de felicitaties.
Ik heb net mijn bestelling geplaatst. Een aantal verschillende broodbakmixen, mango-passievrucht jam, amandelpasta, gemengde notenpasta en verschillende slimpie limonadesiropen. Blij mee._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 apr 2020 11:45 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Klinkt lekker Lin  _________________ Donaties
Donaties
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 apr 2020 11:46 |
|
 |
|
|