Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Paasbest schreef:
Wow we zijn samen 50 kilo afgevallen

Wauw wat een hoop Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Wings
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ellen schreef:
Wie van jullie wisselt regelmatig van dieet of levenswijze en waarom wat verwacht je ervan Vraag

Ik eet inmiddels al 2 jaar glutenvrij (op advies van een orthomoleculaire voedingsdeskundige). Daardoor zijn mijn reumatische klachten sterk verminderd.
Nu in deze afvalperiode eet ik ook suiker beperkt. Dat houdt voor mij in dat ik zo min mogelijk toegevoegde suikers eet. Maar ik eet bv wel volop fruit.

Ik doe niet aan shakes of hele strenge dieten. Want ik vind het heel belangrijk dat mijn lichaam genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. Een goede multivitamine en extra vitamine C neem ik daarvoor ook in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik eet iedere dag een kiwi die bevat meteen de hoeveelheid vitamine C die je nodig hebt op een dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Paasbest
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dieet pro en gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:
Ik eet iedere dag een kiwi die bevat meteen de hoeveelheid vitamine C die je nodig hebt op een dag

ja dat doe ik inderdaad ook daarnaast goed voor de stoelgang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Wings
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn dat dat voor jullie zo goed werkt!

Ik eet soms wel een kiwi, maar als ik dat iedere dag neem krijg ik last van mijn maag.
De extra vit C helpt de ontstekingen in mijn gewrichten tegen te gaan. Daarnaast probeer ik ook vaak voedingsmiddelen te eten die een ontstekingsremmende werking hebben, bijv avocado's, vette vis en groene thee.
Eigenlijk zou ik ook meer gember en kurkuma kunnen gebruiken, maar ik vind het lastig om die in mijn dieet in te passen. Hebben jullie tips?
Ik ben blij dat het met mijn gewrichten nu zo goed gaat dat ik geen medicijnen meer gebruik. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 11:51    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
kurkuma is er ook in tabletvorm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 11:54    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wings schreef:
Ellen schreef:
Wie van jullie wisselt regelmatig van dieet of levenswijze en waarom wat verwacht je ervan Vraag

Ik eet inmiddels al 2 jaar glutenvrij (op advies van een orthomoleculaire voedingsdeskundige). Daardoor zijn mijn reumatische klachten sterk verminderd.
Nu in deze afvalperiode eet ik ook suiker beperkt. Dat houdt voor mij in dat ik zo min mogelijk toegevoegde suikers eet. Maar ik eet bv wel volop fruit.

Ik doe niet aan shakes of hele strenge dieten. Want ik vind het heel belangrijk dat mijn lichaam genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. Een goede multivitamine en extra vitamine C neem ik daarvoor ook in.

Met toegevoegde suikers (met name de geraffineerde suikers) weg laten kan heel goede invloed hebben op reumatisch klachten is mijn ervaring. Persoonlijk heb ik geen last van fruitsuikers wat betreft reumatisch klachten maar ieder lichaam is natuurlijk anders.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik krijg ook last van m'n gewrichten(ontstekinkjes) als ik veel suiker eet...dat laat je het wel of bedenkt of iets het waard is...iets moet een dikke 10 krijgen anders doe ik het niet...en het leuke is dat je behoefte naar zoet afneemt
helaas valt wijn in dezelfde categorie dus ook dat met mate

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik wacht nog even een paar dagen met gewicht invoeren. gaat even niet zo goed....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 13:31    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Odette schreef:
Ik wacht nog even een paar dagen met gewicht invoeren. gaat even niet zo goed....

Je hebt tot zaterdag de tijd Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 20:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 85 van 120