Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal

Ik doe geen dieet, ik streef naar normaal en gezond eten.
Met balansdagen als het eens wat meer is geweest.

Het doorgeefgewicht is het gemiddelde van afgelopen week.

Veel succes voor deze week en een fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 8:40    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Hier probeer ik al vanaf dat ik gestopt ben met roken, haast elf jaar geleden koolhydraatarm te leven, De beginjaren viel ik wel af, maar miste heel erg mijn fruit. Dus nu eet ik er ook wat fruit bij.
Een wijntje gaat er ook regelmatig in omdat ik dat lekker vind. Het kha dieet bevalt me verder prima en voel me er goed bij.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.41):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
B25 (1.50kg.), onig58 (1.50kg.), Scam (0.80kg.), Paasbest (0.50kg.), Wicht (0.50kg.), Dipinipi (0.50kg.), Dionbi (0.50kg.), Wings (0.50kg.) en weervrouw (0.50kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
B25 (2.2%), onig58 (1.9%), Scam (0.7%), Wings (0.6%), Paasbest (0.6%), weervrouw (0.6%), Dipinipi (0.6%), Wicht (0.5%), Dionbi (0.5%) en Jessika (0.5%).

We nemen afscheid van Moonwalk ze heeft geen bericht of gewicht gepost

De sprint is nu 8 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Paasbest (7.70kg.), B25 (6.60kg.), onig58 (6.20kg.), Deugenietje (4.10kg.), Cheatday (3.50kg.), vlinderrr (2.90kg.), M40 (2.50kg.), Dipinipi (1.90kg.), weervrouw (1.40kg.), Hartog (1.10kg.) en yvonne-the-lady (1.10kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
B25 (9.1%), Paasbest (8.7%), onig58 (7.5%), Cheatday (3.9%), Deugenietje (3.6%), vlinderrr (3.4%), M40 (3.0%), Dipinipi (2.2%), weervrouw (1.7%) en Hartog (1.2%)

SUCCES
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
goedemorgen...weer een nieuwe week

diëetwissel???
in het verleden wel eens Montignac geprobeerd en een paar jaar terug streng kharm maar eerlijk gezegd is dat niks voor mij
ik heb wel succes gehad met cohen..vetarm en kh arm....Weight Watchers sluit daar eigenlijk wel bij aan aangezien vet behoorlijk aantelt in de puntjes evenals suiker
ik probeer dus daar ergens een gezonde invulling van te geven met veel groente voldoende fruit,matig brood ed en dan bij voorkeur de vezelrijke soorten
ik voel me er goed bij hoewel afvallen nog steeds niet echt als een speer gaat Rollende ogen
ik gooi het maar op de leeftijd Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Mooi al die verschillende antwoorden dat laat bij iedereen zien dat we ermee bezig zijn onze weg te vinden.
Zelf denk ik als je iets hebt wat werkt voor jou omhels dat dan want het is al moeilijk genoeg om die W-schaal te vriend te houden

Succes allemaal zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:19    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de lijstjes Ellen, sta ik er toch nog in, dat motiveert haha, nu ga ik weer m'n best doen Lachen

Succes allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:23    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
ja leuk, sta ook in de lijstjes. Gekke week achter de rug met veel ziekenhuisbezoek, zowel voor mijzelf als voor mijn moeder die gevallen was en foto's moest laten maken. Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen.
Aankomende week maar weer extra goed mijn best doen.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Vanaf mijn puberteit tot ongeveer mijn 35 heel veel gewisseld van diëten naar shakes met en zonder hulp van professionele begeleiding. Rond mijn 35ste kwam ik via een vriendin bij EGA terecht. Toen ben ik 25 kilo afgevalen. Na de breuk met mijn toenmalige partner (die kon niet meer van me houden nu ik slank was) heb ik alles laten varen. Resultaat 40 kilo erbij Sip Toen weer terug naar EGA maar dan zonder begeleiding en met regelmatig een terugval en stilstaan nu 10 kilo kwijt. De laatste weken weer echt alle puntjes op de i gezet wat betreft EGA maar toch gaat mijn gewicht maar met een onsje per week naar beneden. Vandaar nu toch eens wat anders proberen. Inmiddels veel gelezen over Intermittent Fasting en daar wil ik me nu mee bezig gaan houden. Want met een ons in de week gaat het wel heel lang duren voor ik op mijn streef gewicht zit. Ik ben nu niet gelukkig met mijn lijf hoewel ik al veel bereikt heb qua gezondheid. Maar ik wil echt onder de 100 kilo komen. Mijn eigen streefgewicht had ik op 85 kilo staan maar voor een goede BMI zou ik zelfs naar de 70 kilo terug moeten. Eerst maar eens onder die 100 kilo.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 10:08    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Iedereen veel succes deze week. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 10:27    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Toch leuk dat ik weer in een van Ellen's lijstjes sta. Als laatste in het lijstje meest afgevallen kilo's. Trots op. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 11:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 83 van 120