Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 119, 120, 121  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Wie van jullie wisselt regelmatig van dieet of levenswijze en waarom wat verwacht je ervan Vraag

Eind 2015, toen mij geadviseerd werd om kiloos te verliezen ivm gezondheidswinst, ben ik kleinere porties gaan eten.
Ik at toen al heel lang geen vlees en verder gewoon gezond,schijf van5
1jan.afgelopen jaar ben ik geheel plantaardig gaan eten, niet vanwege mijn gewicht maar mijn morele keuze.
Dieeten doe ik niet aan mee, ik wil mijn lijf voeden, niet vullen en kies dus voor hoogwaardige voeding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ellen schreef:
Wie van jullie wisselt regelmatig van dieet of levenswijze en waarom wat verwacht je ervan Vraag

Grote veranderingen niet. Ik probeer wel mijn nieuwe "style" steeds beter te "perfectioneren". Lees veel en probeer zo nu en dan wel eens wat uit. Kijken of het mij ook brengt wat het bij een ander ook doet. Of ik hetzelfde ervaar, of ik mij er goed bij voel en of het ook voor mij haalbaar is. Vooral het laatste is voor mij van belang. Is het niet haalbaar voor mij, dan werkt het voor mij niet.

Wat voor mijn gevoel goed uitpakt neem ik mee en anders stop ik ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Jannie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ellen schreef:

Nou...ik zal eerlijk zijn...ik heb bijna alle diëten die er zijn al eens geprobeerd. Ik denk het elke keer te hebben gevonden, tenminste dat hoop ik. Ik begin vol goeie moed en houd het een week ongeveer vol en dat krijg ik een vreetbui of weekend en zondag google ik en begin maandag weer 'vol' goeie moed met een nieuw iets. Alles werkt, als je er je aan houdt en het ook volhoudt. Bij alle diëten val je af, doordat je mindert met iets.
En ja...je hoopt iets te vinden wat moeiteloos te volgen is. Maar overal moet je voor werken, dat is gewoon zo.
Ik ben me bewust van mijn patroon...en het is al wel een stuk veranderd doordat ik kinderen heb gekregen. Minder obsessief...meer acceptatie ofzo.
Wat mijn voordeel is of hoe je dat maar moet zeggen, ik houd van sporten en ik doe dit dus ook veel. Daardoor blijf ik redelijk binnen perken, anders kon je me de straat over rollen.
En als ik dan een week 'normaal' en gezond eet (lees 1750 calorieën per dag) dan lees of zie ik weer iets, en dan word ik weer getriggert...als hun het kunnen, kan ik het toch ook?!?!? Soms begin ik dan weer iets nieuws...soms ook niet.
ja zo is en werkt het bij mij...

Schaam Schaam Verward Schaam Schaam Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 20:13    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:

Ik heb verschillende manieren geprobeerd, tot zo'n vier maanden geleden. Toen ben ik naar een voedingscoach gegaan, zij heeft bloed afgenomen en testen gedaan. Hier kwam uit waar ik een tekort aan had qua vitamines en mineralen, maar ook wat ik beter wel en niet kan eten. Mijn darmwerking is daardoor ontzettend opgeknapt, hiervoor ben ik in eerste instantie naar haar toe gegaan, ik ben erg dankbaar Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou vrees een grote plus dit weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 6:57    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik ben al jaren vegetariër, maar zie dat niet als een dieet. Voor de rest probeer ik gewoon gezond te eten. En een beetje op combinaties te letten. Maar in wonderdiëten geloof ik niet. Goed voor even, maar niet om levenslang vol te houden.

Heb wel boeken van Pascale Naessens, maar zij verkondigt dan dat ze niet dieet, dat je in die combinaties mag eten tot je genoeg hebt, en dat je dan afvalt. Ik ben er thans toch 100% zeker van, dat als ik dat doe, zonder op de calorieën te letten, ik hier het ene na het andere rode vakje moet noteren Lachen

Elk lichaam is anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 7:05    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Je bent er altijd weer vroeg bij Elisabeth! Keurig groen Erg blij

Wat goed dat je naar die voedingsdeskundige bent gegaan vlinderr! Dat heeft dus echt goed geholpen!

En ik eet gewoon gezond maar probeer dat net als cheatday wel te perfectioneren ja! Ik zoek wel steeds dingen op en uit. Maar dat vind ik dan ook leuk om te doen Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 7:06    

Reageer met quote
Haha, ja altijd vroeg wakker!! En wil echt het nieuwe jaar op mijn streef beginnen, dus zal nu langzaam aan toch echt groen moeten blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Succes Elisabeth dat lukt je vast je doet het al zo lang goed

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 8:04    

Reageer met quote
ja, nog even en ik heb de eerste 5 jaar erop zitten die bepalend zijn of de nieuwe eetgewoontes geland zijn.
Het gaat nog lang niet vanzelf maar wordt wel steeds makkelijker.
Blijf dus nog een jaartje hier meewegen en dan is het mooi geweest Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 8:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 119, 120, 121  Volgende
Pagina 82 van 121