Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Een klein groen vakje. Weer heel blij mee! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 8:17    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Voor de 2e week op rij een groen vakje, hoe klein het ook is, is vind het geweldig. Nu hopelijk zo door. Deze week had ik avonddienst en ik vond het verschrikkelijk. Gelukkig is het maar 1 keer in de 6 weken, dat scheelt. Op naar een nieuwe week. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 9:47    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Niks erbij maar ook niks eraf deze week.

Vandaag met 1 van mijn honden naar de dierenarts geweest. Dinsdag is zat hij wat te likken aan zijn linkervoorpoot. Woensdag al heel obsessief (waardoor hij op zijn andere poot weer een hotspot heeft gelikt *zucht* ) en gisteren kwam ik thuis en kon hij niet meer staan.

Zijn gewrichten bij zijn tenen zijn super dik Huil huil , zo dik dat de dierenarts op dit moment ook niet kan zeggen of het een "gewone" ontsteking is, of dat het echt in het gewricht zelf zit. Temperatuur van 40,9 gr, ofwel koorts.
Daarbij een fikse oorontsteking in beide oren en een ontsteking in de schacht van zijn penis Huil huil Huil huil .
Hij heeft een injectie met antibiotica gekregen samen met een pijnstiller. Antibiotica tabletten, pijnstillers en een spoeling voor zijn schacht.
Eigenlijk wilde ze hem prednison geven voor zijn oren, maar ja dat is zo'n paardenmiddel dat er daarom een vertekend beeld kan opleveren mbt de ontsteking in zijn poot.
De antibiotica en pijnstillers hebben gelukkig ook wel invloed op zijn oren.

Hij ligt in iedergeval weer rustig te slapen. Dat heeft hij ook al en paar dagen niet meer gedaan.

Als het maandag erger is, meteen terug.,
Dinsdag zo ie zo even bellen om te overleggen hoe het gaat.

Succes en beterschap!
Die van mij heeft nog steeds last van zijn vorige operatie, de zogenaamd oplosbare hechtingen blijven eruit groeien. Dus ook iedere keer om de paar dagen, obsessief likken en dan weet ik dat ik weer goed moet zoeken om een hechting te vinden. Inmiddels zo vaak bij de dierenarts geweest, dat ik ze er voortaan zelf uithaal.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen Week 41 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Jannie81 en Moonwalk

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
Jannie81 en Kaia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 10:17    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Wie van jullie wisselt regelmatig van dieet of levenswijze en waarom wat verwacht je ervan Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 10:47    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik verander eigenlijk nooit! Gewoon gezond eten met de borstvoeding. En als dat klaar is zie ik wel verder!

Ook raar die 'oplosbare hechtingen'...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 13:44    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Reageer met quote
Ik probeer wel een iets nieuws lukt nooit langer dan een week maar probeer meestal in een ritme te komen met gezond eten en bewegen

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Jannie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ellen schreef:
Goedemorgen Week 41 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Jannie81 en Moonwalk

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
Jannie81 en Kaia

Gewicht vergeten in te vullen, volgens mij ben ik nog op tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 14:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
ja op tijd alleen Moonwalk heeft nog niet haar gewicht doorgegeven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 15:19    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Whis: dank je wel! Hij is echt zielig. Vanochtend ging in iedergeval wel weer zijn hoofd omhoog toen ik beneden kwam!

@ B25: Thanks!!

@ Wicht: Dank!!
Hahahahahhaha, tuurlijk gaat dat lukken om slank te worden! Vergeet niet dat je al 9 kilo (!!) kwijt bent.

@ onig: Pfffffff dat schiet ook niet op!
Als ik met Sam voor iedere keer dat hij hotspot naar de dierenarts zou gaan, dan zit ik er gemiddeld 1x per maand. Hij is zo gevoelig. Snel stress (= likken), door een insect gebeten (= likken), keer wat harder met andere hond gespeeld (= likken).
Maar ja, ga ik dan een keer naar de dierenarts nou dan loop ik ook meteen leeg ook Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 18:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 81 van 120