Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Aanrader. Blauwe bessen uit de vriezer avond van te voren eruit halen en de volgende ochtend franse magere kwark erdoor en smullen maar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 9:58    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Snap ik helemaal. Je bent dan zeker ook bang dat het er langzaamaan weer bij komt?

Maar je bent mega goed bezig, je mag trots op jezelf zijn.

Dat ergens ook wel, maar ik weet ook wel dat het eigenlijk onmogelijk is dat ik weer zwaarder wordt met 1300 kalorien en mijn sporten erbij. Het is meer dat ik bang ben dat het niet meer lukt en dat ik het hiermee moet doen.... Terwijl ik zoooo graag naar het gezonde gewicht wil, juist omdat ik al zo ver ben gekomen. Ik baal dat ik nu nog steeds te zwaar ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
onig58 schreef:
Deugenietje schreef:
Snap ik helemaal. Je bent dan zeker ook bang dat het er langzaamaan weer bij komt?

Maar je bent mega goed bezig, je mag trots op jezelf zijn.

Dat ergens ook wel, maar ik weet ook wel dat het eigenlijk onmogelijk is dat ik weer zwaarder wordt met 1300 kalorien en mijn sporten erbij. Het is meer dat ik bang ben dat het niet meer lukt en dat ik het hiermee moet doen.... Terwijl ik zoooo graag naar het gezonde gewicht wil, juist omdat ik al zo ver ben gekomen. Ik baal dat ik nu nog steeds te zwaar ben.

Je lijf is een gek ding soms sta je een poos stil en dan opeens is er een kilo af zou zeggen gewoon doorgaan en net wat je zegt met 1300kcal kom je echt niet aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 11:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad van 1300 kcal en met het bewegen van jouw mag je hiervan niet aankomen.

Kan het zijn dat je misschien te weinig eet?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 12:44    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
ja toch, dat is ook mijn gedachte en Deugenietje ik eet denk ik wel voldoende. Ik vond dat ik 2 maanden terug wel wat te weinig at en heb toen mijn kalorien langzaam teruggebracht naar 1300 kalorien. En natuurlijk zit ik de ene dag op 1260 en de andere dag op 1350, maar gemiddeld blijf ik op 1300 kalorien per dag.

Ik probeer deze week kleine extra bewegingen mee te pakken en heb gisteren een keer een heel andere avondsnack gepakt. Zodat ik op andere macro's uitkwam. Misschien dat dat helpt, ik heb geen idee, heel eerlijk..... ik probeer ook maar iets en dan vooral kleine dingen. Deze week netjes 1300 kalorien gemiddeld per dag, 35 min geroeid en de twee wandelingen per dag. En dan 2 dagen een extra ronde gewandeld ter afwisseling. En 2 avonden een andere avondsnack. Dus het zijn maar kleine dingen, maar hopelijk helpt het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 13:13    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat het eten en mij aan mijn eetplan houden geweldig, maar de weegschaal was vanochtend ook een kilo gestegen. Jullie mogen zeggen hoe dat kan, met een eetplan waarvan elk normaal mens minstens een kilo in de week van afvalt. Maar we gaan gewoon door. Ik moet dat gewicht nog iets naar beneden zien te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 15:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat lag er bij jullie op het bordje als avond eten?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Mijn avondeten was heel simpel: babyspinazie, paprika, 2 gekookte eieren en cesardressing laag in koolhydraten en klaar.

Snap ook vaak geen ruk van mijn lichaam. Zo ben je een kilo kwijt en zo kom je er weer 2 aan Rollende ogen. Soms geen pijl op uit te trekken (behalve bij de maandelijkse periode, dat is wel duidelijk).

Drukke week achter de rug en weer een druk weekend voor de boeg (en daarna weer een drukke werkweek Schaam Schaam ).
Zo even douchen en dan mijn bedje in duiken, anders ben ik morgen helemaal niks meer waard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Wel merk ik overigens aan mijn lichaam dat het aan het veranderen is. Bovenbenen worden slanker, buik slanker, taille slanker het lijkt allemaal wel meer in "shape" te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 19:23    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier spaghetti carbonara (helaas niet de echte :p.) Met een flinke bak sla. Was niet echt heel veel eten :s. Maar lekker! beetje vergelijkbaar met het recept van onig wat ik tegen kwam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 19:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 50 van 88