Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 83, 84, 85  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Aantal inschrijvingen staat op 36 zaterdag sluit deze sprint ik post wat vaker deze week de lijst van deelnemers die deze week nog geen bericht of gewicht hebben door gegeven als je hier zaterdagavond nog op staat is voor jou deze leuke actie voorbij.
Week 36 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Afvallen12, Dionbi, Dipinipi, Elaine1987, Fini, Hartog, Kaia, M40, Moonwalk, morgenrood2, Sannie6715, vlinderrr, weervrouw, whis, Wicht en Xuxa

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
Dionbi, Elaine1987, Evita, Hartog, Joline74, M40, micha1, Moonwalk, Sannie6715, vlinderrr, weervrouw, Wicht en Xuxa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ onig: grappig, zelf begin ik ook zoń patroon te zien met afvallen en de pil slikken.
Ik denk dat het de wondere wereld van moeder natuur is.

@ Jessika: en iets van een gekookt ei of kwark meenemen? Dat vult meestal ook goed. Misschien een beker suikervrije aanmaak om even een andere smaak te hebben?

B25 schreef:
Vrijdag ga ik lekker een weekje op vakantie, dat wordt wat meer opletten :p en dan kan ik nog net zaterdag mijn gewicht invoeren voordat ik eruit geknikkerd word Erg blij Lachen

Lekker!!! Ga je/jullie nog ergens heen?

@ Yvonne: kleine stapjes of niet: eraf = eraf!

@ hier: vanavond lekker simpel met eten: kipshoarma met ijsbergsla. Van de heinz hebben ze ketchup erg laag in koolhydraten en suiker smullen , dus daar een heerlijke klodder van overheen gedaan.
Gisteren kinderen weer naar school en ik weer werken. Vandaag de laatste "zooi" weg gewerkt. Hele huis nu weer netjes, laatste restje was weggewerkt en rustig bezig om alles weer in het "gareel" te trekken.

Zelf maak ik voor iedere week een planning wat we elke avond eten. Mijn "eisen" zijn: gezond (tuurlijk we eten ook echt wel een keer friet/pannenkoeken of pizza in de week), groenten maar vooral binnen 30 minuten op tafel. Als we alle 3 hongerig binnenstappen om 17.30 uur willen we alle 3 maar 1 ding: ZSM aan tafel en eten.
Ik vind dit erg prettig werken. Ik doe 2x per week boodschappen en dan heb ik ook alles in huis.
Mocht ik toch iets verkeerds ingeschat hebben, dan zit de AH bij mijn werk om de hoek. Erg handig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 20:40    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ellen, ik ben er nog hoor Lachen Donderdag of vrijdag weeg ik Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Hartog
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh Ellen
Ik schrik van je: week 36 is bijna afgelopen?
Ik denk t is toch pas dinsdag? Maar zie dat je wat vaker post deze week, dus ben nog op tijd. Woensdag of donderdag ga ik altijd op de weegschaal. Sta op t moment een beetje stil, dus ben benieuwd.

Je bent Gods geliefde kind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 21:36    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Jessika schreef:
Deugenietje schreef:
Jessika schreef:
Ik heb de verleiding gisteravond niet kunnen weerstaan.  
Na mijn late dienst ga ik eigenlijk altijd de mist in. Moet het patroon doorbreken. Even een puntje van aandacht voor mij.  
Donderdag weer laat. Nu kijken hoe ik het anders moet of ga doen. 
Neem genoeg te eten mee is niet zo dat ik honger heb. 
Denk gewoonte geworden. 

Ik heb brood en een hele bak vol met tomaat komkommer wortel en druiven mee. En dat peuzel ik op een avond zo op. Misschien de helft meenemen en de andere helft thuis laten en dan eten. 
Nu werd het blokjes kaas en handje chips.

Misschien ook een bakje kwark mee nemen. Dit geeft een gevuld gevoel.

Zat ik ook al aan te denken, ik heb geen pauze en moet dus van cliënt naar cliënt het opeten in de auto, dat is iets lastiger. ik begin om 5 uur tot uiterlijk 11 uur. ligt eraan hoeveel cliënten er op een avond zorg nodig hebben.

Investeer in een fijne koeltas!
Ik neem ook mijn ontbijt (magere yoghurt met fruit, etc.) mee in een mepal lunchpot. Hierin kan je alles gescheiden meenemen en wordt het niet zacht.
Mijn lunch is een gebakken eitje met van alles erbij dus ook lekker in de koeltas.
En als avond eten kan je gerechten meenemen die koud ook lekker zijn, zoals pasta of couscous.

Ik zweer echt bij mijn koeltas op dagen dat ik buiten huis ben of dagjes weg. Hij gaat zelfs mee als ik naar de kapper ga rond etenstijd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee!
Gaat bij mij met ups en downs. Heel gestaag naar beneden maar het mag wel iets sneller (een pond per week ipv per maand).
Dus even wat meer focus!
Ik heb me nu op tijd aangemeld maar vorige week niet gewicht ingestuurd (kan het zijn dat zondag nieuwe week al is?)
Nu mis ik de eerste week vrees ik...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 23:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja klopt ik post de lijst wat vaker omdat er nieuwe deelnemers bij zitten die wellicht niet gewend zijn aan de lijstjes van mij.
Deze week is het ernst en moet echt iedereen zijn of haar gewicht hebben ingevoerd en een bericht gepost hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 23:51    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag naar nieuw geopende sportschool geweest Geschokt
Dat was leuk!!
Ik ga zeker morgen niet meer kunnen lopen Cool
1.3kg eraf en een berg zweet achter gelaten. Benieuwd wat morgen brengt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 0:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goed bezig Scam

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 7:30    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik doe ook weer lekker mee heb er zin in
lieve groetjes Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 8:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 83, 84, 85  Volgende
Pagina 19 van 85