Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Ik heb net mijn gewicht doorgegeven, misschien niet helemaal eerlijk. Want ik heb een darminfectie, dus ik eet niet veel. En zit aan de medicijnen.

Eraf is eraf toch. Maar vervelend een darminfectie, beterschap.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 10:35    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je gelukkig helpen de medicijnen wel goed. Maar ze zijn dan ook wel vrij sterk. Geschokt Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
goed dat ze werken want een darminfectie lijkt me zeker geen pretje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 11:35    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Inderdaad gisteren niet mijn gewicht doorgegeven omdat mijn dag een beetje vol zat. Daarom maar vandaag.

Op het ogenblik weeg ik me iedere dag omdat ik benieuwd ben wat ik per dag afval. Lach Het gaat zo lekker nu. Maar voorheen woog ik me 1x per week. Gewoon om toch een oogje in het zeil te houden. Maar ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt en dat is voor iedereen anders.

Een dagje geen vlees komt bij ons regelmatig voor en ik val met een vegetarische dag meestal ook wat extra af. Meerdere dagen vegetarisch per week heeft dan geen extra effect op het afvallen. Bovendien vinden mijn man en ik een stukje vlees, gevogelte of vis ook gewoon lekker. Wel hou ik er uiteraard rekening mee als vrienden of familie bij ons eten die vegetarisch eten. Maar ook met andere dingen die men niet graag lust. Wat ik wel jammer vind is dat er vaak verkeerde informatie wordt gegeven over hoe milieu onbewust het houden van veeteelt is. Meestal wordt er met verouderde informatie van jaren geleden gestreden als het gaat om actievoerders tegen vlees. Meestal informatie die uit het buitenland komt en die totaal niet representatief zijn voor veehouders binnen Nederland. Vooral omdat juist de laatste jaren de meeste veehouders in Nederland enorm hebben geïnvesteerd om aan de niet haalbare milieu eisen van de komende jaren te kunnen voldoen. Maar goed dat is dus een discussie waar veel voors en tegen in komen. Als iemand vegetarisch wil eten prima dat respecteer ik. Maar ik vraag dan ook dat en vegetariër respecteert dat ik graag vlees, gevogelte en vis eet. En dat laatste is me regelmatig overkomen dat dit niet gebeurd. Dat ik het eten van een stukje vlees moet verdedigen. Sommige mensen vinden dat zij hun overtuiging moeten opdringen aan mensen die daar anders over denken. Dat vind ik zo jammer. Heb respect voor elkaar en elkaars levenswijze.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ellen schreef:
whis schreef:
Op vakantie?????! Geschokt Lachen

Yep Grap

Deed ik vroeger ook !!!

Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
Heb respect voor elkaar en elkaars levenswijze.

en zo is het Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Inderdaad gisteren niet mijn gewicht doorgegeven omdat mijn dag een beetje vol zat. Daarom maar vandaag.

Op het ogenblik weeg ik me iedere dag omdat ik benieuwd ben wat ik per dag afval. Lach Het gaat zo lekker nu. Maar voorheen woog ik me 1x per week. Gewoon om toch een oogje in het zeil te houden. Maar ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt en dat is voor iedereen anders.

Een dagje geen vlees komt bij ons regelmatig voor en ik val met een vegetarische dag meestal ook wat extra af. Meerdere dagen vegetarisch per week heeft dan geen extra effect op het afvallen. Bovendien vinden mijn man en ik een stukje vlees, gevogelte of vis ook gewoon lekker. Wel hou ik er uiteraard rekening mee als vrienden of familie bij ons eten die vegetarisch eten. Maar ook met andere dingen die men niet graag lust. Wat ik wel jammer vind is dat er vaak verkeerde informatie wordt gegeven over hoe milieu onbewust het houden van veeteelt is. Meestal wordt er met verouderde informatie van jaren geleden gestreden als het gaat om actievoerders tegen vlees. Meestal informatie die uit het buitenland komt en die totaal niet representatief zijn voor veehouders binnen Nederland. Vooral omdat juist de laatste jaren de meeste veehouders in Nederland enorm hebben geïnvesteerd om aan de niet haalbare milieu eisen van de komende jaren te kunnen voldoen. Maar goed dat is dus een discussie waar veel voors en tegen in komen. Als iemand vegetarisch wil eten prima dat respecteer ik. Maar ik vraag dan ook dat en vegetariër respecteert dat ik graag vlees, gevogelte en vis eet. En dat laatste is me regelmatig overkomen dat dit niet gebeurd. Dat ik het eten van een stukje vlees moet verdedigen. Sommige mensen vinden dat zij hun overtuiging moeten opdringen aan mensen die daar anders over denken. Dat vind ik zo jammer. Heb respect voor elkaar en elkaars levenswijze.

YVONNE, DAT HEB JE GEWELDIG VERWOORD!!

Ik sta volkomen achter jouw verhaal. Idd, heb respect voor elkaar en elkaars levenswijze.
Gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt. Dit is geen forum om de veehouders in een kwaad daglicht te stellen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Duffy: dat wist ik inderdaad ook niet over koeien en ik schrok daar eigenlijk behoorlijk van. Dacht ook altijd dat ze juist gras eten voor de melk productie.

Overal heb je radicale mensen. Las van de week dat een bepaald vleesbedrijf overgaat op vegavlees. Nou dat was alles behalve goed. Tja dan denk ik ook, leef en laat leven.

Tempeh was gewoon een uitprobeersel (en voordelig voor de portemonnee hahahahahahaha). Wel een probeersel dat goed is uitgepakt!!

@Whis:welke vega filet american is lekker?

@morgenrood: heel veel beterschap!!!

@ yvonne: ben ik helemaal mee eens. Leef en laat leven. Laat iedereen in zijn waarde.
Overigens sta ik volledig achter de staking van onze boeren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag met mijn vriendin op de kreadoe beurs geweest. Tot een uurtje of 12 was het prima te doen, daarna super druk.
Veel leuke en mooie ideeën opgedaan en zo ie zo even heerlijk om een dagje met mijn vriendin weg te zijn.
Tegen half vier hadden we het beide wel een beetje gehad en weer terug gegaan naar de trein.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@yvonne-the-lady super dat je dit zo mooi verwoord iets wat je zelf wil moet je een ander niet door de strot duwen ,

Laatst aangepast door Ellen op za 02 nov 2019 21:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 20:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 108 van 120