Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: Volhouden en ons doel achterna!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik vind het ook jammer dat het wat stil is.
Onig, wat heb je dat goed gedaan! Goed van je dat je hebt doorgezet en niet hebt opgegeven. Nu blijkt wel dat je na twee "mindere" weken best goed kunt afvallen. En dat heb je door eigen wilskracht bereikt.
Succes voor komende week!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 16:22    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Pien!

Ik ben nu tevens gemotiveerd om deze week het wandelen door te zetten, maar realiseer mij ook dat ik waarschijnlijk "gewoon" minder afviel de laatste weken omdat ik inmiddels al 14,4 kilo kwijt ben en nog steeds at en bewoog voor iemand van 108 kilo. Wat ik stiekem ook wel eng vind, gezien ik natuurlijk nog wat kilo's kwijt hoop te raken en dit probleem wederom zal voordoen. Maar dat zien we dan wel weer. Cool

Voor nu ben ik happy en het voelt heerlijk om mijn doel van 3 kilo in de maand mei gehaald te hebben.

Hoe gaat het bij jou Pien? Ga je voor een groen hokje deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 16:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe is het met jullie dames?

Hier gaat het nog steeds goed, 1,2 kilo eraf met 1400 kalorien per dag gemiddeld en dagelijks 10.000 stappen (ongeveer 7km per dag). Erg blij . Van mij mag dit nog een paar weken zo doorzetten, goed voor de motivatie en om mijn volgende doel van onder de 90 te halen.

Ik drink mijn thee en ga weer wandelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 11:07    

Reageer met quote
Wat doe je het netjes, mooi groen achter elkaar en ook nog twee goede weken achter elkaar aan! Zo zie je dat je lichaam het wel oppakt, maar het heeft waarschijnlijk ergens doorheen gemoeten in de twee weken dat het even wat minder snel ging. Je volgende doel komt al mooi in beeld!
Zet m op.

Ik heb gelukkig ook groene vakjes behaald, en mn plateau van 120 doorbroken. Met een minder goed weekend achter de rug nu wel even aan de bak om deze week ook groen te halen. Wordt nog wel een hele klus maar ik weet dat als ik mijn best doe er een kansje is. En wat is nu een weekend dat het slecht ging? Voorheen ging er de maandag en dinsdag ook nog eens bij, of ik bleef er nog langer in hangen. Nu is het bij een mindere zondag gebleven en gisteren weer goed bezig. Wel moet ik er voor waken dat dat kleine stemmetje wat wel steeds bezig is niet de overhand gaat krijgen. Zo meteen maar even eruit. Dochter van school halen, nog een boodschapje doen en de middag draait ook weer.

Succes Onig, je bent super bezig! Toppie!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 13:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pien ik denk heel eerlijk dat het komt omdat ik nu echt dagelijks bijna 7 tot 8 kilometer loop. En daardoor gewoon meer kalorien verbrand en ik eet er hetzelfde bij als voorheen.

Wat knap dat je je plateau doorbroken hebt! En juist na een minder weekend is het belangrijk door te zetten. Jij gaat er zeker komen Erg blij Erg blij Erg blij . Gebruik jij ook een app om alles bij te houden wat je eet? Sinds ik deze app gebruik kan ik dus 24/7 kalorien opzoeken en toevoegen aan mijn dag en daardoor ben ik veel minder snel geneigd om teveel te eten. Ik controleer voor ik iets eet, wat dit betekend voor de rest van de dag. Misschien werkt dit voor jou ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 13:53    

Reageer met quote
Ik gebruik nog het grootste deel maaltijdvervangers, ik ben van plan hier nog even mee door te gaan en dan letten op de koolhydraten. Niet helemaal koolhydraat-arm, maar neigt er wel naar. Geen aardappelen, brood of witte pasta. Wel zo nu en dan een keer volkoren variant pasta of zilvervliesrijst. Nu eet ik ook de warme maaltijden zonder aardappelen of pasta maar met veel groenten en een beetje vlees of vis. Als ik me er goed aan houd val ik ook goed af, maar die eetdwang komt zo nu en dan om de hoek kijken en de ene keer kan ik er weerstand aan bieden en een andere keer niet. Gaat nu een paar dagen goed, maar denk dat mn lichaam er wat anders over denkt. Komt wel goed, ga mooi zo door!

Netjes om elke dag zo veel km's te lopen. Dat moet zeker goed doen en dat zie je ook terug in je gewichtsverlies.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 14:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is natuurlijk ook een optie, knap dat je dat kan! Zet hem op en hou vol, jij komt er wel Erg blij .

Maaltijdvervangers zijn echt niets voor mij, ik ben dol op lekker eten en ga juist snoepen en eetbuien krijgen als ik eten verboden terrein maak. Moet zeggen dat het nu juist heel goed gaat omdat ik in principe alles eet, maar gewoon niet boven mijn dagelijkse kalorien mag uitkomen. Daarbij kies ik wel bewust voor gezondere versies en de optie waar het volume meer bij is. Zodat ik toch gedurende de dag kan eten en altijd vol zit.

De kilometers zijn heerlijk, maar ook een uitdaging. Ik moet toch wel 1 a 2 x per dag mijzelf een spreekwoordelijke schop onder mijn kont geven om te gaan. Als ik eenmaal buiten ben dan blijf ik lopen en is het heerlijk!

Ik had nog een tshirt bij besteld omdat mijn nieuwe tshirt van de Only zo goed beviel.... hebben ze een maatje M gestuurd i.p.v. de XL die ik besteld had. Schaam Schaam Rollende ogen fijn dat ze met me meedenken wat afvallen betreft, maar een M is wel heel optimistisch Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 16:37    

Reageer met quote
Je kunt hem laten liggen totdat je er in past Erg blij maar dit is inderdaad wel erg optimistisch.

Het gaat bij mij nu wel redelijk maar ik heb hier ook bewust voor gekozen. Ik kon het niet voor elkaar krijgen, veelonrust in mijn hoofd en daardoor ook heel veel last van eetbuien. Daarom heb ik gekozen voor de vervangers, niet na hoeven denken over wat ik ga eten. Dit heeft dat zeker mate rust gegeven. Ik kan nu makkelijker dingen laten staan. Daar zag ik eerst best wel tegenop toen ik weer met gewone warme maaltijden begon maar op zich valt het me niet tegen hoe het tot nu toe gaat. Maar ik wil nu wel weer gewoon eten. Hier bedoel ik wel mee letten op de verkeerde koolhydraten Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Bij mij is het tijdens dit sprintje niet zo snel gegaan als ik had gewild. Maar ik pas wel langzamerhand steeds meer goede gewoontes in. Misschien is het makkelijker om het op die manier vol te houden op lange termijn. Ik kom er vanaf wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 13:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Thir dat is ook het makkelijkste, zo hou je het zo lang vol als nodig is en daarna ook met kleine toevoegingen natuurlijk.

Zelf ben ik ook begonnen met 1 ding per week aan te passen. En heb ik vervangende producten met minder kalorien gezocht voor wat ik graag eet, i.p.v mijzelf alles ontzeggen en verboden maken. Want dan gaat het juist fout. Lachen

En na 10 weken ben ik er ook gestart met extra wandelen, omdat ik merkte dat er minder af ging per week en ik hoop dat het nu weer wat weken op gang blijft voor ik weer creatief moet worden en aanpassen. Rollende ogen Erg blij

Gewoon zo doorgaan!

Pien, ik laat het shirtje gewoon hangen in de kast. Ik heb hem aangepast en op zich past hij wel, maar naar mijn smaak zit het dan allemaal wat te strak en moet ik de hele dag mijn adem inhouden. Maar hij is dus niet ZO klein of strak dat ik er never nooit in ga passen. Leuk off scale doel voor eind dit jaar. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 17:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7