Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik maak weer een 12 weken sprintje aan, mijn vorige is inmiddels voltooid. Hopelijk vinden jullie deze leuker en motiveert deze om actief mee te posten.

Het idee van dit sprintje is, dat je als doel je ideale/ultime streefgewicht invult. Ook al is dit niet haalbaar in 12 weken. Zo kan je het percentage bijhouden van je totale streven!

Doe je mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 8:26    

Reageer met quote
Welkom Flapje!
Leuk dat wij ongeveer hetzelfde aantal kilo's kwijt willen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jaaaa, leuk, ik zit ook in de sprintjes, 5 kilo per keer, maar het motiveert echt om helder te zien, dat je gewoon kilo´s verliest, ik heb ingezet op 60+, ik denk zelf dat er iets meer af moet, ik ben niet zo groot, maar ik ga dr vol voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe mee!
Zal voornameliljk mijn gewicht bijhouden zijn, want ik ben niet zo'n prater. Vind het al moeilijk om mijn dag/weekboekje hier up to date te houden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 19:48    

Reageer met quote
Gezellig! Ik zit zelf ook in de kleinere stapjes sprints, maar vond het ook leuk om te zien hoe het in verhouding met het totaal gaat.

Soms lijkt het niet snel genoeg te gaan, maar door aan het eind van deze sprint te zien welk percentage van je totaal eraf is, denk ik dat we allemaal trots zijn op onszelf.

Heel veel succes! En ook plezier toegewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
onig58 schreef:
Gezellig! Ik zit zelf ook in de kleinere stapjes sprints, maar vond het ook leuk om te zien hoe het in verhouding met het totaal gaat.

Soms lijkt het niet snel genoeg te gaan, maar door aan het eind van deze sprint te zien welk percentage van je totaal eraf is, denk ik dat we allemaal trots zijn op onszelf.

Heel veel succes! En ook plezier toegewenst

Bedankt. Jij uiteraard ook veel succes!
Het is een stimulans om het afvalproces met anderen te vergelijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Leuk idee!!

Ik heb 74,9 ingevuld omdat ik heel graag onder de 75 kg wil komen. Volgens de "statistieken" ben ik dan nog te zwaar: jammer Lachen Lachen Lachen . Eerst maar eens onder de 75 zien te komen en dan zie ik wel waar het schip gaat stranden. Misschien lukt het om ooit onder de 70 te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 10:15    

Reageer met quote
Welkom Cheatday, leuk dat je meedoet!
Helemaal prima, het komt ook niet zo super precies allemaal.

Het leek mij gewoon leuk en motiverend om na 12 weken te zien hoe ver je kan komen. Soms lijkt 5, 10 of 20 kilo zo ver weg te zijn, vooral als het een weekje tegenzit. Stel dat we er 25% af zouden krijgen van onze totale wens in 12 weken, dat zou toch super zijn ongeacht het aantal kilo dat je kwijt moet. Want dit verschilt natuurlijk voor iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Daarom, ik vind 74,9 een super mooi getal! Dan ben ik nog lichten als voor mijn kinderen Erg blij

Stel dat het lukt om dit sprintje 25% af te vallen (dat is voor mij 5,4 kg) dat zou dan (in theorie) betekenen dat ik over 48 weken mijn streefgewicht heb behaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 17:12    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ach, laat ik eens gek doen... Ik doe mee. Ik vond het gewoon ENG om het ultieme doel in te vullen. En dan heb ik het nog aan de hoge kant ingegeven... zou eigenlijk 68 of zelfs nog lager moeten zijn...
- Nou als het niet te lastig is, verwijder me dan, dan zal ik met een diepe zucht, alsnog 68 invullen... Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 18:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13