Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Vanochtend weer lekker aan de bak geweest. Weer keto bolletjes gemaakt en wafels van broccoli, cheddar, ei, bakpoeder en knoflook.

De kinderen vonden het nog iets te experimenteel om de wafels te proeven Grap Grap . Wel vonden ze ze erg lekker ruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 17:13    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb het even heel druk met mijn vriend en alles eromheen, dus ik ben er nog. Maar heb even niet zoveel rustige momentjes voor mijzelf om achter de laptop te gaan zitten.

Het afvallen gaat goed, weer 1,4 kilo eraf. Ik ben trots dat ik ondanks de drukte en vermoeidheid toch mijn wandelingen gemaakt heb en doorzet!

Met de hond gaat het inmiddels goed, de nietjes zijn eruit en de wonden zijn allemaal dicht. Wel laten we zijn Tshirt nog aan tot en met woensdag, omdat we dan een dagje niet thuis zijn i.v.m. de controle afspraak in het ziekenhuis van mijn vriend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 12:22    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook mee, imderdaad niet in de veronderstelling dat me dit in die 11 of 12 weken gaat lukken, ik val na de eerste 20 kilo maar heeeeel moeilijk af, maar voor op de langer termijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@onig58
Beterschap voor je vriend en voor de hond en jij sterkte met de ziekenboeg, verwen ze maar lekker !

@vrolijkvlindertije
Welkom & succes cheerleader

Hier gaat het momenteel goed, ik zit lekker in de flow dus nu nog dit weten vol te houden.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:31    

Reageer met quote
Welkom VrolijkVlindertje!
En dankjewel Midde Erg blij .

De hond heeft vandaag zijn eerste Tshirt loze dag, de wonden zijn genezen. Ik zie nog wel wat hobbels en bobbels, ik gok dat dat een litteken is. Hij heeft vanochtend ook 3 uur alleen thuis gezeten, toen ik met mijn vriend ter controle naar het ziekenhuis was. Alles is goed gegaan met zowel hond als vriend. Vriendlief moet helaas wel nog minimaal 3 weken volledig vloeibaar blijven eten i.v.m. hele dunne botten in de kaken.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 14:23    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

IK ga ook mee doe .

De knop is om ,ik moet en zal onder de 70 komen .
Want al maanden kijk ik nergens na en zo gaat mijn gewicht niet naar beneden. ik zie die 71/72 al maanden,.

Mijn valkuil veel te vaak onbewust fout eten en erna spijt hebben .
Je begint met 1 koekje en dat worden er vaak 4 en chips dat gaat vaak helemaal fout .
Niks in huis halen kan niet ,andere hoeven niet af te vallen .

vanmorgen gestart met een kiwi en een sneetje volren brood met dun laagje appelstroop en 2x koffie zwart .

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@onig58
Fijn dat het zo goed gaat met de patiënten.

@kitty10
Zo herkenbaar wat je schrijft, heel veel succes met de strijd tegen de kilo's. cheerleader

Hier gelukkig weer een groen hokje, al moet ik wel blijven opletten en niets lekkers in huis halen anders ga ik echt voor de bijl.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 8:50    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Midde Dank je wel .

ik heb weer vanmorgen 2 kletskoppen op gelukkig 100 cal .

vanmiddag nog magere kwark en avondeten sperziebonen en aardappels en 60 gram varkenshaasje .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 13:00    
Vrouw Weeggegevens   zomer2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allen,

Ik doe mee.

Ik ga om de dag bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 13:00    

Reageer met quote
Dankje!

Het gaat hier goed, ik val nog steeds lekker af en blijf iedere week minimaal 50 km wandelen met de hond. Vriendlief wandelt vaak 1 klein rondje mee, verder kan hij nog niet. Op zich bevalt het alleen wandelen ook prima, muziekje of luisterboek op en verstand op nul.

Ik zit gewoon al op 24% van wat ik er nog in totaal af wil, helemaal blij! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13